Heippa kaikille..
Sain vimmatun idean joka koskee ystäväni ja hänen lapsien auttamista. ystäväni toiminut neljän lapsen kanssa jo reilu 2vuonna yksinhuoltajana. kaverini irtisanottiin töistä ja muutenkin hänen lapsien isä nartistisella olemuksellaan lapsien kustannuksella tekee pilaa. isä ei hoida isän tehtävää niinkuin kuuluisi.
ystävän tulot on olemattomat ja näin joulun alla tullu paljon yllättäviä menoja. ja tuntuu että kun hän todella apua tarvitsisi niin kukaan ei apua tarjoa. itse en opiskelujen ja keikkatyön takia pysty ystävää auttamaan. ystävä on sellainen että kyllä enemmän antaa omista vähistään kun ottaa vastaan. hän on niin sissi selviimään mutta nyt jo usean kuukauden istinu väsymystä ja turhautuneisuuutta ja perheessä ollu kaiken laista komplikaatiota.
nyt kysynkin teiltä olistteko te onnellisia jos saisitte vierailta ihmisiltä aivan yllättävän yllätyksen..? mikä se yllätys olis.. sehän voidaan päättää yhdessä. kesällä tämä perhe pääsi taloyhtion järjestämään mutaman tunnin linnanmäki käynnille ja siitä kyllä riitti iloa pitkäksi aikaa lapsille ja ystäväni itki onnesta kuinka hieno asia oli että lapset pääsi ja kaikki tykkäs ja puhalsi kerrankin yhteen hiileen..
jos tunnet tarvetta auttaa minun kanssa tätä huonossa tilanteessa näin joulun alla lähetä rohkeasti sähköpostia. ja aletaan luomaan ideaa yhessä.. pienelläkin saa hyvää!
onko miestä tuoman yhdessä joulumieltä tähän perheeseen
Jouluapua!!
jouluapuajenni
2
155
Vastaukset
- auttaja kyllä 5
Nyt taisit kertoa juuri tarinan itsestäsi, häpeä kurja.
- kurja ja köyhä
Voi, voi, Jenni! Täällä on pelkkiä kurjia köyhimyksiä. Ei ole sen enempää auttamisen halua kuin kykyäkään.
Mutta onnea vaan hankkeellesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882