Miksi terraarioon kasvaa jotain valkovartisia mutta muuten vaaleanvihreitä kasveja..? Onko ne myrkyllisiä?
Outoja kasveja terraariossa?
3
210
Vastaukset
- Kotilo128
Hei.
Minulle kävi myös näin!
Päädyin siihen tulokseen,että kavi sanoo"nyt on liian kostea terraario ja aika vaihtaa turve"
Ei tietääkseni vaarallisia.
Minulle tuli vain näitä kasveja kuin käytin turve merkkiä "Terra basis"
Vaihdoin merkkiä,en kastellut terraa niin usein joten,ei oo kasveja sen jälkeen näkynyt:) - jkgök
Itse kävin kerran sieninäyttelyssä, ja vein sinne mukanani kukkaruukussani kasvaneen sienen. Ohut tulitikkuaskin pituinen varsi ja vaatimaton lakkiosa. En enää muista sen lajia, mutta kasvihuoneissa ym. alkaa toisinaan kasvaa tiettyjä sieniä. Voiskohan kasvi olla hajottajasieni? Myrkyllisyydestä on mahdoton sanoa, samannäköisiä kasvejakin voi olla niin paljon, että harvinaisen tunnistaminen tarkalleen voi olla haastavaa.
- Kotilo123
Hyvin mahdollista. Sillä joskus tämän turpeen takia mahdollisesti kotiloideni terraarion kasvoi juuri kuvailemiasi sieniä. En usko että olisi vaarallisia. Mutta sitä turve merkkiä en enää käytä, mistä alkoi kasveja kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä751390Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2431289Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1521086Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2551068- 51775
- 65754
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em62737Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui39718Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44681- 30637