Miksi terraarioon kasvaa jotain valkovartisia mutta muuten vaaleanvihreitä kasveja..? Onko ne myrkyllisiä?
Outoja kasveja terraariossa?
3
227
Vastaukset
- Kotilo128
Hei.
Minulle kävi myös näin!
Päädyin siihen tulokseen,että kavi sanoo"nyt on liian kostea terraario ja aika vaihtaa turve"
Ei tietääkseni vaarallisia.
Minulle tuli vain näitä kasveja kuin käytin turve merkkiä "Terra basis"
Vaihdoin merkkiä,en kastellut terraa niin usein joten,ei oo kasveja sen jälkeen näkynyt:) - jkgök
Itse kävin kerran sieninäyttelyssä, ja vein sinne mukanani kukkaruukussani kasvaneen sienen. Ohut tulitikkuaskin pituinen varsi ja vaatimaton lakkiosa. En enää muista sen lajia, mutta kasvihuoneissa ym. alkaa toisinaan kasvaa tiettyjä sieniä. Voiskohan kasvi olla hajottajasieni? Myrkyllisyydestä on mahdoton sanoa, samannäköisiä kasvejakin voi olla niin paljon, että harvinaisen tunnistaminen tarkalleen voi olla haastavaa.
- Kotilo123
Hyvin mahdollista. Sillä joskus tämän turpeen takia mahdollisesti kotiloideni terraarion kasvoi juuri kuvailemiasi sieniä. En usko että olisi vaarallisia. Mutta sitä turve merkkiä en enää käytä, mistä alkoi kasveja kasvamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1289147Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3176970Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1005990- 1523890
Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.803273Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.303271- 1812601
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171846- 321498
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191296