Sagamar7

Auttaisitko, kiitos

Voitko auttaa minua mietityttävässä kipeässä tilanteessani katsomalla taroteista, mitä elämässäni tapahtuu lähiaikoina? Olen 50-vuotias nainen ja olen toivottoman ihastunut/rakastunut itseäni puolta nuorempaan naiseen, joka ei tiedä täysin tunteitani häntä kohtaan. Yleensä tiedän, mitä tehdä, miten toimia. Nyt olen kuitenkin aivan kadoksissa itseni ja tunteideni kanssa, sillä en tiedä tämän ko. nuoren naisen tunteita itseäni kohtaan. Lähinnä mietityttää, välittääkö hän minusta vai inhoaako? Hän kuitenkin on pitänyt minuun vaihtelevasti yhteyttä, emme ole tavanneet vielä kertaakaan, ja silti tuntuu välillämme ainakin minun mielestäni jotain kipinää olevan. Hänenkin viesteistään voi välillä päätellä, että hän olisi kiinnostunut minusta, mutta onko oikeasti vai leikkiikö vain tunteillani tai kanssani yleensäkin? En uskalla jostain syystä kysyä tätä suoraan häneltä itseltään, en tiedä, mikä estää kysymästä. Siksi haluaisinkin Sinulta, Sagamar7, jotain selvennystä tilanteeseeni. Ole kiltti, auta minua näkemään tilanteen kokonaisuus.

2

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä nainen on vähän epäilevänä ja juuri siinä että olisiko teillä mahdollisuuksia yhdessä, ajatukset ottavat yliotetta mutta ehkä tässä on vähän että pelaa toisen kanssa että ymmärtäisit. Välillänne on vähän sulkeutunut tilanne johtuen siitä että tilannetta yritetään pakonomaisesti muotoilla, sinä tunnet että se ehkä on aika rohkeastikin, mutta jotenkin tämä nainen näkee tilanteen vaikeaksi mennä eteenpäin. Myös välillänne on toiveita, odottaa jotain tapahtuvan mutta estetään itseään. Tämä nainen lähinnä odottaa hiljalleen siitä jotain kehittyvän, luonnollisesti johtuen siitä että etsitään jännitystä tai jotain uutta kehityksessä, mutta johon liittyy pettymystä eikä ole saanut tukea siinä. Vähän aavistuksia siis on jostain. Eteen tulee että luottaa mahdollisuuksiin kääntää tilanne kuitenkin. Sitten tulee myös aika jolloin se on helpompaa puhua ja avautua. Silloin hän ymmärtää että on tehtävä valintaa, ja tähän liittyy epävarmuutta ja rohkeuden puutetta. Kuitenkin teillä tulee olemaan yhteyttä ja parempia aikoja siitä eteenpäin. Mitä hän tuntee muuten niin olisi kyllä kiinnostusta ja halua jatkaa tätä.

    • Auttaisitko, kiitos

      Huhhuh, olipas hyvin ymmärretty tilanne. Kiitos aivan hurjan paljon, kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe