Jouduin käymään uudella mieshierojalla kun en saanut vakiohierojalleni aikaa. Kokovartalohieronnassa olen mieluusti alasti, niin nytkin. Tällä uudella hierojalla olikin uusi tapa hieroa ensin etupuoli ja sitten vasta selkäpuoli. Uudenlaiset otteet ja työjärjestyskö vaikutti sen, että munani tuntui herkistyvän heti kättelyssä, vaikka toinen teki ammattilaisen normityötä? Erektiota ei pukannut, mutta esineste tuntui valuvan ja oma tuntuma oli, että jos hierojan kädet olisivat työntyneet kerran tai pari muniin asti, olisi lasti lentänyt saman tien. Hieronnan jälkeen oli melkoinen lammikko aluspaperilla. Oliko tää vain sattumaa, vai onko muilla äijillä vastaavia kokemuksia?
Muna herkistyi hieronnassa
33
6015
Vastaukset
- Aika yleistä
No tuo oli sitten ilmeisen hyvin oppinut hieroja!
- Kaapista ulos
Olet ilmisrlvä homo!
- Upee tunne
Juu samanlaisia kokemuksia on mullakin. Mun vakihieroja (ihan tavallisen näköinen mies) toimii kaikin puolin ammattimaisesti. Mutta joka kerta mulla tulee jo esinesteet kullin päästä kun käännyn ympäri pöydällä. Ja ei tarvis kun hieman koskettaa kulliakin niin kyllä mälli lentäis :) Nautinnollista kaikin puolin. Kotiin päästyäni joudun aina rukkaamaan pussit tyhjäksi, on sen verran herkässä käsittelyn jälkeen.
- nautinto.
naishierojalla joskus käy että esitipat valuu tai aina...en kyllä ymmärrä miksi sillon mennä mieshierojalle jos kerran naisiiin päin on
- Anonyymi
Thai hieromusta suunnitteilla, käteen oton ,
niinku kylkeen.
- Touhutippoja
Mulla on ihan sama, että meneekö mies- tai naishierojalle, niin seisokki on todella herkässä ja touhutippaa pukkaa aina kalsarien pintaan väkisin. Siinä kun hierotaan pakara-alueet ja reisien sisäpintoja, niin väkisinkin äijä herkistyy. Joskus olen ollut ilman boksereita hieronnassa, niin pyyhe oli ihan telttana. Hieroja vaan rennosti totesi, ettei se mitään. Terveen miehen merkki tuo on !
- 43rygweri
täyshetsuna ehkä helpompi mennä naiselle? eihän se homoks tee vaikka mieshierojalla ollessakin niin käy. se vaan lihaksesta kiinni. mutta jos mieshieroja alkaa tekemään vastaaavaan niin pistää vttaan kyllä.
- koloki
Tykkään miehenä käydä naishierojilla, koska naisen kädet tuntuvat mukavammalle, ja ikämiehenä ei reagoi niin voimallisesti edes reisien hierontaan kuin nuorena, mutta kivalta tuntuu yhä.
- Anonyymi
Et ole sitten kysyny,
Että paljonko maksas tämän jäykän kropan, nninku
täys retouttaminen?
Kysyhän joskus,
-Vois olla, jottet joutusikkaan katummaan. - Anonyymi
Nais hierojan kädethän tuntuu kovilta.
-Tai ei ollu ammattitaitonen.
Sitäpaitsi pipakin tuntuu siltä
kun tippukivi luollaan oltassiin menemässä.
Masi laitto.
- Hierojakonkari
Taisi hierojasi olla hyvinkin perillä, miten asiat vaan toimivat hieronnassa. Ne ensikosketukset ovat ne parhaat kosketukset. Jos olisi makaillut siinä ekaksi reilun puoli tuntia vatsallasi ja erektio päällä, niin se erektion suurin voima vaan menee hiukkasen ohi hetken seisottelun jälkeen.
Eipä tuo mikään uusi asia ole, jos hieronnassa pukkaa erektio päälle ;D- Anonyymi
ain hierotaankin taustapuoli ensin...
joskus etureisiä ei hierota asiakas selällään vaan päin makuulla
- se riittää syyksi
naiset hieroo huolellisemmin,
- jarno691
Thai hieronta on paras. Siinä vatkataan munaa niin kauan että lentää mällit kattoon. suositelen lämpimästi. En mies hierojalla kävisi koskaan ( homofopia) sen verran korkea ja inho.
- nohkaikkieitykkääkaikes
kyllä reutouttava hieronta on parempi kuin munan vatkaaminen? erikseen on seksi joka sekin on parempi kuin vatkaus ja täysvemputus
- etuvetotaakse
Joo, totta toinen puoli, mutta itse tykkään, että ensin rentouttava hieronta ja lopuksi taidokas munan käsittely loppuhuipennuksin.
Vahinko, että on tosi vaikea löytää edes pääkaupunkiseudulta taitavia naishierojia, jotka hallitsevat myös intiimialueen käsittelyn. Siitä ilosta kyllä mielellään maksaakin. - Anonyymi
Tuo Vatkkaus on hyvä riitti.
-Ei paljon maksa, ja on herkku hetkee.
Ja paljon, suosittelen. - Anonyymi
nohkaikkieitykkääkaikes kirjoitti:
kyllä reutouttava hieronta on parempi kuin munan vatkaaminen? erikseen on seksi joka sekin on parempi kuin vatkaus ja täysvemputus
Tietää mitä haluaa, ja ssaa haluamaansa.
Uros.
kyllä joillakin asiakkailla on paikat herkässä, eihän sille mitään voi. Yleensä hieroja suhtautuu erektioon ja "valumiseen" ammatillisesti eikä anna sen työtään häiritä. Ehkä asia on helpompi käsitellä kun hierontaan tullessa reilusti kertoo että näin saattaa käydä. Itselleni alaston miesasiakas ei ole mikään uusi juttu, moni haluaakin olla hierottavana alasti. Toki laitan isohkon pyyhkeen kehon suojaksi ja samalla se pitää kehon lämpimänä.
- jellyköp
Käyn naishierojalla, ja hän kietasee jännästi pyyhkeen munan suojaksi kääntyessä selälleen, vaikka voisin makailla ilman pyyhettä -ujoko.
- Anonyymi
Kävisit onneton Thai hieronnalla.
Joku kaveri joskus,
että kun ei ilkeä mennä Thai- hierontaan.
kun on kujalla video kamerat.
-Että noku oikkeen lynkkäset sinne vastaan ottoon.
Ja niin kevein jaloin tulet poisa.
- naisihme
Jos harvoin saa minkäänlaista kosketusta,niin varmasti miehet reagoivat innostuneesti,mikäli saa hoitoa ja kosketusta kotonakin,tuskin herkistyy ihan vaan tosta noin...mutta naisena gynegologin tutkimusessa,siis ultraäänilaitetta laittaessa joskus on tuntunut ihanalta se lait,ensin liukuvoidetta ja hitaasti laite sisään...
- lookil
Uskon, että tekee nannaa moinen.
- gudaaa
Minun hieroja hieroo aina nivuset, koska sinnehän päättyy monia lihaksia ja ne pitää hieroa. Silloin tuppaa stondaamaan, mutta en ole sitä ujostellut enkä sen takia jännittänyt. lopputulos aina hyvä
- hierojallakoettua
oma tarinani tämä tapahtui hieronnan lopuksi!
hieroja hiveli kyrpääni toisella etusormellansa. Hän aloitti juuresta ja siirtyi ylemmäs, lopulta terskaan saakka. Värähdin, kun hän kosketti sitä. Hän hiveli kiimatippojen liukastuttamaa tappiani ja otti koko kädellään kiinni kyrvästäni. hieroja aloitti hitaan runkkaamisen. Koko ruumistani pisteli, ynisin vain kiimoissani, se tuntui niin hyvältä. hieroja jatkoi ja kiihdytti vauhtia ja tullin ja se tuntui niin taivaalliselta.- hierojallakoettua
toisella kerralla päädyimme lopuksi seksiin ja hieroja pani mua pyllyy pöydällä...
- hopeaaa
Missä tällainen hieroja on? NAM
- Anonyymi
muna pillu ahh ahhh
- Anonyymi
Kunnon loraus vauva-öljyä kullin päälle, ja siitä se lähtee napakalla otteella pian lasti !
Ikähierojana oppinut tunnistaa äijien tarpeet. - Anonyymi
Homo.
- Anonyymi
Parempi kun vetää kotiinpän,
säästtyy 80 egee.
Käytettäväksi jonkun tytön kanssa. - Anonyymi
Sori vaan. Et pysty peittämään pientä pervoilua. Se vaan suodattuu siulla läpitte.
- Anonyymi
menkää homojen palstalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569