Kiitos Teille hyvät valtuutetut. Laitoitte maanantaina Lopen kunnantalouden sellaiseen puntariin, että liittyminen on edessä. Samaan aikaan nousivat Riihimäen osakkeet sote-härdellin vaikutusten myötä.
Tarjkoitan Läyliäisten koulusysteemin aikataulupäätöstä.
Kun ei rahat riitä, myydään Volvo! Tai mennään yhteen.
Kiitoksen paikka!
5
196
Vastaukset
- oldemar1
Mennään yhteen niin saadaan pitää volvo.
- Volvo on paska.
Vai laitetaanko hetkeksi jäihin silmänkannon raha reikä! Katsotaan sitä sitten uudestaan kun sinne joskus säkällä saadaan joku iso yritys.
- Saabismikin sairasta
Eikun vauhtia tuhlurointiin. Eikös kunnallisvaltuuston puheenjohtajakin vähän jo lupaillut remonttia Kormun lisäksi ainakin Pilpalan kouluun, Topenolle ja taisi olla Jokiniemeenkin.
Vaalit lähenee, vaikka rahat vähenee.
Riihimäki kutsuu!
- Osakuntaliitos
Voitte liittyä Riihimäkeen rauhassa. Läyliäinen suuntaa Hyvinkääseen jos johonki on pakko liittyä.
- Kusaontaliitos
Eipä taida valtion herrat tuollaista hyväksyä. Onks ihan varma, että Hyvinkää kelpuuttaisi tuollaisen peräkylän.....
Eix Pilpalan pitäs päästä Karkkilaan, Vojakkalan Vorsaan ja Topenon Hämptoniin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265478- 534651
- 894447
- 593609
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502712- 432611