Rekisterissä on periaatteessa kaikki Suomen yritykset vuonna 2011. Uusia yrityksiä ei ole erikseen kerätty joten niitä ei välttämättä ole. Lopettaneita ei ole erikseen ajettu vaan tieto on saatu soittamalla tai puhelinluettelosta/YTJ:stä erikseen tsekkaamalla. Ne ei tietenkään ole myytävän rekisterin joukossa.
Kaikista on täydelliset osoitetiedot. Rekisteri kelpaa myös henkilökohtaisten kirjeiden postitukseen yrityksen pomolle.
Kaikissa näkyy tilaajan nimi. Yleensä toimitusjohtaja, tai joku muu päättävä elin kelle oon kaupan vääntänyt.
Kaikki yritykset on myytävässä rekisterissä vain yhden kerran, myös suuret ja monen toimipaikan yritykset paitsi ne joihin joihin oon tehny kaupan usevampaan toimipisteeseen.
Bonus 1: 7 % on sellasii et on kaks numeroo. Toinen keskukseen/konttorille ja toinen päättäjän suora numero. Kauppaa oon tehny enempi pienemmille yrityksille eli konttori ja pomon suora on sama numero.
Bonus 2: 35 % on sellasii et kotisivu näkyy. Firma päivän kunto on nopeesti tsekattu.
Bonus 3: 27 % on sellasii et sähköposti näkyy. Niitten toimivuudesta ei oo mitään tietoo, harvoin oon joutunut näitten kanssa kirjeenvaihtoon.
Olen ryhmitellyt ja hinnotellu nämä tsekattujen tietojen tuoreuden perusteella. Tsekattu tarkoittaa että olen näille soittanut tai katsonut tiedot puhelinluettelosta tai kotisivulta;
2014 5 senttiä kappale
2013 4 senttiä kappale
2012 3 senttiä kappale
2011 2 senttiä kappale
2010 ja vanhemmat sentin kappale.
Vain kaupat eli tiedän mikä tuote, milloin ja kenelle myyty euron kappale.
Voin poimia näitä toimialoittain, alueittain, liikevaihdon perusteella tai miten vaan. Arvioidaan et siihen menee työpäivä aikaa niin maksaa satasen per poiminta. Poimintoja ei ole valmiina koska itse soitan jokaiselle.
Kaikkiin hintoihin plus alv.
Tiedustelut
[email protected]
O: M: Puhelinmyyjän soittorekisteriä
Rekkari1
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"668881Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545574Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1275006Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään133864Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853470Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä382719En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102671Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392613- 241737