O: M: Puhelinmyyjän soittorekisteriä

Rekkari1

Rekisterissä on periaatteessa kaikki Suomen yritykset vuonna 2011. Uusia yrityksiä ei ole erikseen kerätty joten niitä ei välttämättä ole. Lopettaneita ei ole erikseen ajettu vaan tieto on saatu soittamalla tai puhelinluettelosta/YTJ:stä erikseen tsekkaamalla. Ne ei tietenkään ole myytävän rekisterin joukossa.

Kaikista on täydelliset osoitetiedot. Rekisteri kelpaa myös henkilökohtaisten kirjeiden postitukseen yrityksen pomolle.

Kaikissa näkyy tilaajan nimi. Yleensä toimitusjohtaja, tai joku muu päättävä elin kelle oon kaupan vääntänyt.

Kaikki yritykset on myytävässä rekisterissä vain yhden kerran, myös suuret ja monen toimipaikan yritykset paitsi ne joihin joihin oon tehny kaupan usevampaan toimipisteeseen.

Bonus 1: 7 % on sellasii et on kaks numeroo. Toinen keskukseen/konttorille ja toinen päättäjän suora numero. Kauppaa oon tehny enempi pienemmille yrityksille eli konttori ja pomon suora on sama numero.
Bonus 2: 35 % on sellasii et kotisivu näkyy. Firma päivän kunto on nopeesti tsekattu.
Bonus 3: 27 % on sellasii et sähköposti näkyy. Niitten toimivuudesta ei oo mitään tietoo, harvoin oon joutunut näitten kanssa kirjeenvaihtoon.

Olen ryhmitellyt ja hinnotellu nämä tsekattujen tietojen tuoreuden perusteella. Tsekattu tarkoittaa että olen näille soittanut tai katsonut tiedot puhelinluettelosta tai kotisivulta;
2014 5 senttiä kappale
2013 4 senttiä kappale
2012 3 senttiä kappale
2011 2 senttiä kappale
2010 ja vanhemmat sentin kappale.

Vain kaupat eli tiedän mikä tuote, milloin ja kenelle myyty euron kappale.

Voin poimia näitä toimialoittain, alueittain, liikevaihdon perusteella tai miten vaan. Arvioidaan et siihen menee työpäivä aikaa niin maksaa satasen per poiminta. Poimintoja ei ole valmiina koska itse soitan jokaiselle.

Kaikkiin hintoihin plus alv.

Tiedustelut
[email protected]

0

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

        Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
        Sinkut
        289
        2407
      2. Kunpa voisin halata sinua

        ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
        Ikävä
        44
        1123
      3. Mikä oli se hetki

        kun tajusit rakastuneesi?
        Ikävä
        76
        1061
      4. Muut yrittää seata meidän välejä

        Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
        Ikävä
        100
        1043
      5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

        Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
        Maailman menoa
        274
        882
      6. Kun unohdat tämän

        Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
        Ikävä
        79
        815
      7. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

        Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
        Ikävä
        72
        809
      8. Meillä olisi kaunis kesä

        Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
        Ikävä
        17
        694
      9. Älä turhaan nainen ikävöi minua

        Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
        Ikävä
        64
        690
      10. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

        ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
        Ikävä
        64
        689
      Aihe