No nyt se hajosi eli vw polon valokatkaisin. Tuleeko pois kun ylhäältä vääntää vai pitääkö purkaa paljonkin. Auto polo 1,4 variant -99
valo katkaisin
3
130
Vastaukset
- pirkka pisteet kotii
Kasan erikois työkaluja vaatii vikavaagen jos meinaa ehjäksi saada!
- poloton
Kyllä se kaivamalla siitä lähtee, on niitä harvoja suunnittelumokia siinä autossa. Kytkimen kautta kun kulkee kaikki virta ajovalolampuille. Poloseen on saatavana relesatsi jolloin kytkin saadaan kestämään eikä kolmen vuoden välein tarvii valokytkintä vaihdella Kalliskin piru se kytkin. Vaihdelootaöljyt kannattaa myös vaihdella aika-ajoin (60kmh).
Sitten kun pärjäis niiden lukkojen kanssa tavella!- hajosi
Kiitos vastauksestasi. Kyllä se yläkautta kampeamalla irtosi. Mistä saa relesatsin vai pitääkö itse rakentaa? Aikanaan kun niitä laittelin piti jotain diodeja viritellä? Lootan öljyt vaihdan kahdenvuoden välein (nyt eläkkeellä) kilsoja tulee vähan. Lukkojen kanssa rimpuilin sitten asensin ne lisäjouset. Tais auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837