Opettajain käytös kummottaa

opettajie pomo, äiti

Mä olen tehnyt monta ilmoitusta koulutoimistoon ja rehtorille, että opettajanne käy kaljalla keskellä päivää. On otettu vakavsti kun ovat lasten kanssa tekemisissä kouluissa, on se hyvin vakava paikka.

Me opettajien valvovat esimiehet, meidän on puututtava vakavaan ongelmaan. Koulukautena ei opettajat käy missään kaljoilla,, ottakoot lopputilin tai käykööt sitten salaa toisella paikkakunnalla, sinne ei meidän valvovat silmät yllä, ellemme satu olemaan samalla paikalla sattumalta.

On kurjaa jos lapset saavat mallia koulusta että kaljalla voi käydä keskellä päivää.

Minä ainakin teen aina valituksen ja yksi opettaja on saanut vanhempainneuvostosta vakavan huomautuksen. Ei kyllä joulutodistuksessa opettajan arviointi näytä hyvältä, eikä ruusua tipu kaktus kyllä.

Annan tälle 6, siksi että hän ei koskaan sanoa pahaa, vaikka me kuinka häntä ojenamme.

13

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juoppo ope

      Se olin varmaan minä. Inhoan lapsia ja heidän vanhempiaan ja alkoholi helpottaa oloa. Pidän kaktuksista. Nekään eivät liikoja välitä vedestä. Hyvää joulua ja kippis!

    • esimerkkierkki

      Miksi ne lapset ovat päivällä ravintokassa seuraamassa open kaljottelua?

      • eläkevaari

        Mitäkö kapakassa? Pummaavat tupakkaa ja maksavat tuplahinnan kauppaan verrattuna. Opettajalta on helppo pummata ja ostaa vaikka "mehua pullossa", kun opettaja on aina luotettava. Hintaan kuuluu tietysti salassapitovelvollisuus ja sehä ex-opella pitää. Salassapito on ihan olennainen asia opettajan työssä. Emme saa kertoa lapsen tupakoinnista, emme äidin lukuisista "poikakavereista" etc. No ei kyllä tee mielikään kertoa, on tullut itsekin temmellettyä noiden äitien kanssa.Salapitovelvollisuus on elinikäinen ja koskee kaikkea mitä opettaja on työssään saanut tietää.


    • mummo vaan

      Hieno jutu, niin pitääkin tehdä jos opet riehaantuu.
      Meillä myös tarkkaillan opettajien käytöstä koulussa ja vapaalla.
      Pitkät lomat usein aiheuttaa kaljottelua ja siksipä olisi hyvä lyhetää lomia, voisi opet mennä viakka siivoomaan koulua ja pihaa sinne rakikkaseen ilmaan.

      Palkka liian suuri, niin johonkin se pitää tuhlaa.

      • vaari vaan

        Onko "mummo vaan" koulun vanhmpien yhdistyksen senior adviser eli opettajien pomo äiti?


    • Juopon open kaveri

      Otas nyt mummo rennosti äläkä nipota turhasta. Ei tämä Suomi siitä paremmaksi muutu, jos laitetaan alkoholisoituneet opettajat siivoamaan lomilla koulujen pihoja. Suotta vain houkuttavat sinne nuoria tupakkaa ja kaljaa ostelemaan. Lähdetään me mummeli vaikka yhdessä kaljalle! Minä tarjoan!

    • palkkaus pielessä

      Opettajat vaan lomailee ja käyttää kaikkien verorahat laiskotteluun. Palkat tuntipalkoiksi sen mukaan kun töitä tekee .

      Halukkaita on pitkien lomien, kahden tunnin pivien ja tauko kerran tunnissa... niin kikä on nostella ylisuuria poalkokja.
      Palkka 3 e tunti olisi tosi hyvä.
      Lomat pakollisiksiksi kurssipäiviksi.

      Ei avustajia, opettajan itse tehtävä työt, ja koulutus joka viikko 10 tuntia ja kes
      ällä kuukauden koulutus ja työt.

      • äidin pomo

        Hattulan pappilan apupapin papupata pankolla kiehuu ja kuohuu. Appilan pappilan piski, paksuposki, pakkas kapsäkin ja pinkaisi juoksuun


      • Chinchillapuuhka 16

        Open pomo-lissu on jo aamusta melkoisessa tuiskeessa. Järjen juoksu päässä ja sormien juoksu näppiksellä on melko hoipertelevaa.


    • Suomi nousuun!

      Heippatihei Palkkaus pielessä! Loistava idea! Sitä voisi vain vielä laajentaa.
      Jospa kaikkien tuntipalkka laskettaisiin työtuntien mukaan, myös työttömien korvaukset. Ja kaikille koulutusta (tietenkin palkatta) 10 tuntia viikossa ja lomat pois. Näin me saisimme Suomen nousuun! Yhteistoimin lamaa vastaan!

    • teen aloitteen

      Jokaiselle pitää taata 4000 e kk raha suomessa, olit työtön tai töissä, samanvertaisuus tasa-arvo pitää ajaa läpi.

      • rikas ope 4000

        Ei sen pitäisi olla mahdotonta, sillä se tekee valtiolle vuodessa vain 120000000 euroa.
        Toisaalta tuon verran jo tippuu opettajan taskusta .


    • Suomi nousuun!

      Samanvertaisuus on sitä, että kaikki tekevät töitä, kukin kykyjensä mukaan. Ei tämä yhteiskunta ilman työtä pyöri, jokainen vähänkin älykäs ihminen sen ymmärtää. Viisaimmat päätyvät tietysti parhaimpiin ja rahakkaimpiin ammatteihin, esim. opettajiksi.

      Itse olen valmis käyttämään lomani ja vapaa-aikani työhön yhteiskunnan hyväksi, mikäli kaikki muutkin tekevät niin. Järjestettäisiinkö yhdessä kansanliike asian puolesta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7598
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2832
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      116
      2139
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1809
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1414
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1341
    Aihe