Ostin uuden motorolan kännykän, entinen oli jeesuksen aikainen.
Ekaksi se kysyy sim koodia, no neljä nollaa, ok ja seuraavaksi SSID koodia?? mikä hemmetti on SSID koodi?? Voiko siihenkin laittaa vaan itse keksimänsä numerosarjan, neljä numeroa ja jos ei niin mistä tuon SSID koodin saa kun ei ainakaan mukana ollut mitään, ei edes käyttöohjekirjaa ja sekin netissä lontoon kielellä eikä suomeksi, voi perhana tätä nykyaikaa.
Motorolan känny?
11
151
Vastaukset
- aaarrggghhhhhh
Googlettamalla löytyi tietoa mikä on SSID ja löytyi yksi viestiketjukin aiheesta mutta yksi hyvin oleellinen asia puuttui edelleen, mistä tämän SSID tunnuksen löytää vai pitääkö se keksiä itse, kuka ihmeessä noita ohjeita ja yms kirjoittaa nettiin, paljon tekstiä mutta oleellinen neuvo puuttuu.
- aaarrrggghhh
Kas, yksi tieto löytyi että ssid koodi löytyy pakkauksesta!!
Mutta kännykkä ei löydä wi-fi verkkoa täällä korvessa ja mikäs tuo " muu verkko" on, ei sitäkään, koko ajan vaan höpöttää tuo ukko että etsitään wi-fi verkkoja, on se perkele kumma kun ei uudet kännykät toimi kun vanha ja kolhiintunut nokialainen toimii kuin vettä vaan. Se on wlan reitittimen nimi.
Elikkä osa Android kännyköistä vaatii wlan verkon käyttöönottoa varten. Ilman sitä ei voi jatkaa asetusten määrittämistä ja kännykän käyttöä.
- Epä Varma
kannyman kirjoitti:
Elikkä osa Android kännyköistä vaatii wlan verkon käyttöönottoa varten. Ilman sitä ei voi jatkaa asetusten määrittämistä ja kännykän käyttöä.
Ei kai sentään, tai en nyt ihan varma olekaan???
Kyllä. Kokemuksia on mm Nexus 7 ja 9 tableteista. Näitä ei voinut laittaa kuntoon ilman wlanina.
- Kalevi miettii
Minulla on tuore Motorola G 4G. Käyttöönotto ja asetukset eivät vaatineet wlania.
- Epä Varma
Itte myös ostin syksyllä tuon oman, mutta muisti pätkii, niin en nyt muista vaatiko heti wlanin käyttöön. Nyt kyllä on käytössä, toisinaan. Ja oliko näin, että esim. järjestelmäpäivitys vaatii wlanin?
- Kalevi miettii
Epä Varma kirjoitti:
Itte myös ostin syksyllä tuon oman, mutta muisti pätkii, niin en nyt muista vaatiko heti wlanin käyttöön. Nyt kyllä on käytössä, toisinaan. Ja oliko näin, että esim. järjestelmäpäivitys vaatii wlanin?
Ei vaadi.
- moto G
Tänään juuri otin käyttöön motorolan moto G kännykän ja ei vaadi mitään muuta kuin sim kortti paikalleen ja pin-koodi sekä hyväksyä käyttö-ehdot ja siinä se, jos ottaa käyttöön jonkun muun verkon niin silloin kysyy ssid koodia eli imei koodia joka löytyy ostopakkauksen tarrasta.
SSID ei ole IMEI koodi vaan wlan verkon nimi: http://fi.wikipedia.org/wiki/SSID
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli622584Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.232125Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️131642- 1021397
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1251329- 851221
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241103Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411086Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141063Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest58957