Eli haluaisin värkätä omat kotisivut,mutta en oikein tiedä miten ne tehdään???Eli neuvoja kaivataa siitä millaisen ohjelman tms.tarvitsen niiden tekoon yms.
Miten onnistun tekemään kotisivut
5
599
Vastaukset
- ..it..
Jos tiedät jotain html-koodauksesta niin kandee tehä jollain muistiolla tai jollain. Jos et tiedä paljon mitään koodeista niin tee frontPagella. tulee ie:n mukana
- Tyhmäkö??
Kiitos paljon neuvosta.
Ei, FrontPage on maksullinen ohjelma, joka pitää hankkia erikseen - eikä se ole kovin halpa, mutta silti suosituimpia. Ajattelit ehkä FrontPage Expressiä, joka oli _huomattavasti_ suppeampi ohjelma, jonka Microsoft aiemmin toimitti osana Windowsia. Ei toimita enää, eikä sitä laillisesti saa mistään. Suunnilleen vastaava (perusidealtaan ja -toiminnoiltaan) on Composer, joka tulee Netscapen ja Mozillan mukana.
Mutta Composer on siis aika rajoittunut. Eikä sitä taideta enää kehittää. Toki sitä voi käyttää sillä periaatteella, että tekee sillä yksinkertaisia sivuja ja sitten kun oppii vähitellen HTML:ää, siirtyy käyttämään Composeria HTML-tilassa, jossa voi tietysti tehdä kaiken mitä HTML:llä (ja CSS:llä) ylipäänsä voi tehdä, kun osaa.
- apu
Ensiksi sinun pitää opetella html.
Oppimiseen on useita teitä mutta jos haluat heti
päästä alkuun naputa googleen html opas, tai
jos englannin taitosi ei ole ruosteessa voit
kokeila html tutorial tai html education.
Voit toki kysellä myös minulta niin saat lyhyeen
selostuksen htmlstä.
Seuraaava vaihe on julkaista sivut,
jos palvelutarjoajasi ei tätä lystiä tarjoa,
suosittelen geocitiestä eli www.geocities.com
Geocities on ilmainen ja se tarjoaa html apua. - Tyhmäkö??
Vinkeistä ja neuvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314004- 422699
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412687Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82425- 302413
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3132239- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481622- 1411497