Hienoa!
Mukava havaita, että kotimassaan miehenhankinnassa epäonnistuneet naiset saavat edes jostakin lohtua hyllyville käsivarsilleen. Eikä kannata vaivata päätään yhteiskunnallisilla pikkuseikoilla ja kulttuurieroilla, kuten ihmisoikeuksilla muissa maissa. Joissain maissa oikeudet ovat sitä tasoa, ettei maa kelpaa edes EU:n jäseneksi. Kyseisen maan hallitushan siitä on vastuussa, tavallinen hotellipoika ja rantagigolo tietysti pystyvät ajattelemaan paljon viisaammin kuin heidän valitsemat päättäjänsä. Ja kohtelemaan vääräuskoista ulkomaalaista vaimoaan paljon hellemmin, kuin hallitus omia vähemmistöjään :)
Mies vaikka turkin hihasta!
3
973
Vastaukset
- sandra
Kyllä suomen kamaralla riittää miehiä mutta ei kaikki löydä omaansa rajojen sisäpuolelta. Ja yksikään gigolo tai rantapoju ei ole sen muiden yläpuolella mutta ei myöskään vastuussa hallituksen tekemisistä tai tekemättä jättämisistä vai oletko sinä vastuussa yksin suomen työttömyydestä tai muusta pahoinvoinnista. Hyvin tiedät että hallitus lupaa mitä lupaa mutta murtoosan toteuttaa niin turkissa, ruotsissa ja myös suomessa.Kristitty ei ole vääräuskoinen muslimin mielestä vaan muslimi hyväksyy sen ja myös juutalaisuuden :)
- ½teho
Suomi-Turkki suhteissa se onni tuppaa loppumaan usein viimeistään silloin kun köriläällä on suomessa pysyvä oleskelulupa.
Sitten lempataan suomineito ja haetaan turkista musumorsian tänne.- pokeri jokeri
Eikös se vähän joka puolella ole noin. Naidaan paikallinen jotta saadaan oleskelulupa ja kaikki suvun jäsenet siihen maahan.
Toisaalta ei se aina pääty noin. Ei voi yleistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k744026- 1013555
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823378Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382789- 1251673
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191164Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141121Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120