Onko kyseinen laite ''iPad 1''? Siis ensimmäisen sukupolven? Saako siihen iOS 8? Täältä netin ihmeellisestä maailmasta kun yritin ettiä tietoja/kuvia niin iPad 1 ei kuulemma ole kameraa ollenkaan, mutta nimellä ''iPad 9.7" Retina-näyttö 16GB Wi-Fi'' Gigantin nettisivuilla myynnissä olleen laitteen tiedoissa lukee että edessä ja takana on kamera. Onko siinä iPad Retinassa kamerat? Onko siis ''iPad 9.7" Retina-näyttö Wi-Fi'' eri kuin iPad 1?
iPad with Retina display Wi-fi 16GB
tietämätööönn
2
174
Vastaukset
Ei ole ipad1 vaan taitaa olla juurikin tämä minullakin oleva malli eli ipad 3 ja tähän olen ios 8 version asentanut, suosittelen uudempaa ipadiä kuitenkin nykyään, ihme jos jostakin edes saa enää tätä ipad3 mallia, eipä näytä gigantissakaan olevan enää myynnissä, eikä ihme.
Suosittelen vilkaisemaan ainakin tuota linkkiä ja siitä suurinpiirtein keskivaiheilta löytyy ipad versiot.
http://fi.m.wikipedia.org/wiki/IPad- 1stMacFinn
Se voi myös olla iPadin neljäs versio. Mutta kolmonen oli eka, jossa on retina-näyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836309
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj534489- 764227
- 1314081
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?533244Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263068Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72727- 342362
- 2042181
- 462006