Jää/peltoauto-TUNING

Jari

Onko täällä jää/peltoautojen omistajia jotka tykkää laittaa autoonsa kaikenlaista tuning-osaa/viripalikkaa? Tummennuksia, omatekosia madalluksia/spoilereita/levityksiä, poppivehkeitä, laskettuja kansia, komeempia pakoputkia tms..?

Itelläni on jääautona ruiskulla maalattu keltanen lada 1200 l, jossa vfts-maski, tummat lasit, lasikuidusta tehdyt levitykset, 2x2.5" suorat putket, madallettu jousia lyhentämällä, turvakaaret, virityksiä mm. laskettu kansi, piikkinakit ja poppivehkeet. Rahaa on mennyt noin 1000 mk, jotka kului poppivehkeisiin ja virityksiin. Muut osat oon hakenu kaatikselta ja romuttamoilta. Oon keventänyt autoa mm. tekemällä ovet lasikuidusta. Painoa on vähän yli 1000 kiloo.

7

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyttä-ruutu

      Kysymys:
      Miksi olet laittanut peltoautoosi poppivehkeet ??
      Mistä lähtien pelto- tai jääautot ovat olleet viihdekeskuksia ? Eikös tarkoitus ole ajaa niillä niin kovaa ja ankarasti kuin ne kestävät.
      Turvakaaret on ainoa asia, joka voi lisätä auton omamassaa, muuten on pyrittävä laskemaan kaikki turha pois.

      • triniemi

        no jos haluaa poppia kuunnella samalla kun ajaa kahva edellä niin mikä ettei? Kyllä ainakin mulle sopis, jos joku ei ymmärrä niin on kapeakatseinen. Harrasteautoiluhan se on tuokin, sellaista kun omistaja haluaa ja vielä halvimmasta päästä.


    • Mr. Lada

      Joo mulla on Lada 1300S. Oranssi ja punainen nahkasisustus. Pistin poppivehkeet, rahaa kului noin 20mk (johtoihin) koska laitteet löytyi omasta takaa. Ja Fiatin erikoiset peltivanteet, jotka sain romuttamolta 100mk. Nyt on suunnitelmissa suora putki, joka jakaantuu auton keskeltä kahdeksi. ja tottakai isommat roiskeläpät on jo. Ja karvanoppa/wunderbaum viritelmät taustapeilissä.

    • Junku

      mulla on lada 1500SL peltoautona. siinä ny ei oo viä mitään virityksiä paitsi piikkirenkaat. ens kesänä olis tarkoitus laittaa 2kpl volvon su hs6 kaasutinta(48mm) ja tehä pellisarja, turvakaarat ja keventää autoa.

      • Nimetön

        Mulla on kolme autoo mitsubishi golt,mazda 626 dl,sekä lada 1200s 89Mitsun tuniggit ralliratti ,valkoset mittarit,wuntsikat ,karvanopat,penkin päälliset,ralliäänet (pakoputki kiinni klemmarilla).Mazdassa on tällasia:3 nopat ,wunderit,popit ,subbari ,cd soitin,6x9 kajarit ja vahvistin,ralliraidat,tummennokset,karvatyyny,kromattupakoputkenpää,merkkejä,tarroja,poljin pinnat,lisävalot,vaihdekepin nuppi. Ladaa en ole kerenny tuunaan koska se tuli mulle vasta perjantaina mutta on siinäki vähän tunee: mankka claorion,konepellissä lukee punasella lada ja ruskee sisusta.Siinä oli mun tunigkeja vähä listattuna.


    • Juspetti

      Mulla on peltoautoba lada 1300 vuosimallia 1981.

      • Kardaani

        Hyvä onko penkit verhoiltu uudelleen Lidlin sukoleilla?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      161
      2617
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      183
      1649
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1065
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe