Fedora 21

ihateubuntu

10

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fedora21Twenty One
    • ihateubuntu

      Emäntä tyrmäsi, joten se siitä.

      • 18+1

        >>Emäntä tyrmäsi, joten se siitä.


      • 8+13=813
        18+1 kirjoitti:

        >>Emäntä tyrmäsi, joten se siitä.

        Ennenkuin vaihdat emäntääs niin tsekkaa ny
        kuiteski muut GUIt mitä Fedora tarjoo.
        Kait Fedoralla(kin) vaihtoehtoja löytyy?

        yst. terv. nimim. "12 vuotta depiaania nuhapumpuissa kera KDE:n"


      • ihateubuntu
        8+13=813 kirjoitti:

        Ennenkuin vaihdat emäntääs niin tsekkaa ny
        kuiteski muut GUIt mitä Fedora tarjoo.
        Kait Fedoralla(kin) vaihtoehtoja löytyy?

        yst. terv. nimim. "12 vuotta depiaania nuhapumpuissa kera KDE:n"

        Pareee olla vaihtamatta ettei joudu ulkoruokintaan.
        Emäntä tykkää enempi Mintusta, viimeisin on käytössä.


    • waytoolong

      Wayland on aina vain kokeellisella asteella, milloinkahan se valmistuu?

      • Fedora21

        Hieman turha käsitellä yhtä Gnome-variaattia puhuttaessa yleisesti Fedora21 -versiosta. Jos Gnome tai sen eri variaatit eivät miellytä, on Fedoraankin tarjolla muistakin työpöytä-versioita.
        Oma valintani on yleensä XFCE4, mutta myös mieltymysten mukaan vaikkapa Gnome3.
        Vaihtoehtoiset työpöydät ovat X:n runsautta.


      • monia on..
        Fedora21 kirjoitti:

        Hieman turha käsitellä yhtä Gnome-variaattia puhuttaessa yleisesti Fedora21 -versiosta. Jos Gnome tai sen eri variaatit eivät miellytä, on Fedoraankin tarjolla muistakin työpöytä-versioita.
        Oma valintani on yleensä XFCE4, mutta myös mieltymysten mukaan vaikkapa Gnome3.
        Vaihtoehtoiset työpöydät ovat X:n runsautta.

        Jos saisi Cinnamonilla sitten voisi kokeilla. KDE ei miellytä, se on jotenkin turhankin "bling bling", liikaa hilavitkuttimia. Gnome 3:sta kokeilin, alkuun tuntui ok:lta, mutta siinä alkoi kismittämään se ohjelmien "piilottelu" sinne taustalle, en kokenu kotoisaksi. Ubuntu Unity:sta olin alkujaan innoissan, mutta Unityssa oli ainakin (viimeisin 14.04 Ubuntu) aina jotain pientä viilaamattomuutta, Ubuntu porukka on niin orgasmissa sen tablettijutun kanssa, desktop puolta eivät oikein jaksa viilata, että siksi halusin kokeilla Mintiä -> Ding! Napsahti oikein hyvin, tämä on niin jämäkkä ja hiottu systeemi, taustalla siltikin Ubuntu.


      • dsfdf
        monia on.. kirjoitti:

        Jos saisi Cinnamonilla sitten voisi kokeilla. KDE ei miellytä, se on jotenkin turhankin "bling bling", liikaa hilavitkuttimia. Gnome 3:sta kokeilin, alkuun tuntui ok:lta, mutta siinä alkoi kismittämään se ohjelmien "piilottelu" sinne taustalle, en kokenu kotoisaksi. Ubuntu Unity:sta olin alkujaan innoissan, mutta Unityssa oli ainakin (viimeisin 14.04 Ubuntu) aina jotain pientä viilaamattomuutta, Ubuntu porukka on niin orgasmissa sen tablettijutun kanssa, desktop puolta eivät oikein jaksa viilata, että siksi halusin kokeilla Mintiä -> Ding! Napsahti oikein hyvin, tämä on niin jämäkkä ja hiottu systeemi, taustalla siltikin Ubuntu.

        yum install @Cinnamon?


      • 9+18
        monia on.. kirjoitti:

        Jos saisi Cinnamonilla sitten voisi kokeilla. KDE ei miellytä, se on jotenkin turhankin "bling bling", liikaa hilavitkuttimia. Gnome 3:sta kokeilin, alkuun tuntui ok:lta, mutta siinä alkoi kismittämään se ohjelmien "piilottelu" sinne taustalle, en kokenu kotoisaksi. Ubuntu Unity:sta olin alkujaan innoissan, mutta Unityssa oli ainakin (viimeisin 14.04 Ubuntu) aina jotain pientä viilaamattomuutta, Ubuntu porukka on niin orgasmissa sen tablettijutun kanssa, desktop puolta eivät oikein jaksa viilata, että siksi halusin kokeilla Mintiä -> Ding! Napsahti oikein hyvin, tämä on niin jämäkkä ja hiottu systeemi, taustalla siltikin Ubuntu.

        yum grouplist:
        Available environment groups:
        Fedora Server
        Fedora Workstation
        Fedora Cloud Server
        KDE Plasma -työtilat
        Xfce-työpöytä
        LXDE-työpöytä
        Cinnamon-työpöytä
        MATE-työpöytä
        Sugar-työpöytäympäristö
        Development and Creative Workstation
        WWW-palvelin
        Infrastructure Server
        Tavallinen työpöytä
        Vähimmäisasennus
        jne ....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      114
      1148
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      689
    4. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      74
      664
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      655
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      82
      629
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      94
      465
    Aihe