http://distrowatch.com/?newsid=08731
Pistinpä tuon lataukseen kun ei oo vähään aikaan koneella ollut.
Fedora 21
10
241
Vastaukset 10
- Fedora21Twenty One
Päivittelin jo useamman Fedora20 -version versioon Fedora21. Hyvin ovat toimineet.
https://getfedora.org - ihateubuntu
Emäntä tyrmäsi, joten se siitä.
- 18+1
>>Emäntä tyrmäsi, joten se siitä.
- 8+13=813
18+1 kirjoitti:
>>Emäntä tyrmäsi, joten se siitä.
Ennenkuin vaihdat emäntääs niin tsekkaa ny
kuiteski muut GUIt mitä Fedora tarjoo.
Kait Fedoralla(kin) vaihtoehtoja löytyy?
yst. terv. nimim. "12 vuotta depiaania nuhapumpuissa kera KDE:n" - ihateubuntu
8+13=813 kirjoitti:
Ennenkuin vaihdat emäntääs niin tsekkaa ny
kuiteski muut GUIt mitä Fedora tarjoo.
Kait Fedoralla(kin) vaihtoehtoja löytyy?
yst. terv. nimim. "12 vuotta depiaania nuhapumpuissa kera KDE:n"Pareee olla vaihtamatta ettei joudu ulkoruokintaan.
Emäntä tykkää enempi Mintusta, viimeisin on käytössä.
- waytoolong
Wayland on aina vain kokeellisella asteella, milloinkahan se valmistuu?
- Fedora21
Hieman turha käsitellä yhtä Gnome-variaattia puhuttaessa yleisesti Fedora21 -versiosta. Jos Gnome tai sen eri variaatit eivät miellytä, on Fedoraankin tarjolla muistakin työpöytä-versioita.
Oma valintani on yleensä XFCE4, mutta myös mieltymysten mukaan vaikkapa Gnome3.
Vaihtoehtoiset työpöydät ovat X:n runsautta. - monia on..
Fedora21 kirjoitti:
Hieman turha käsitellä yhtä Gnome-variaattia puhuttaessa yleisesti Fedora21 -versiosta. Jos Gnome tai sen eri variaatit eivät miellytä, on Fedoraankin tarjolla muistakin työpöytä-versioita.
Oma valintani on yleensä XFCE4, mutta myös mieltymysten mukaan vaikkapa Gnome3.
Vaihtoehtoiset työpöydät ovat X:n runsautta.Jos saisi Cinnamonilla sitten voisi kokeilla. KDE ei miellytä, se on jotenkin turhankin "bling bling", liikaa hilavitkuttimia. Gnome 3:sta kokeilin, alkuun tuntui ok:lta, mutta siinä alkoi kismittämään se ohjelmien "piilottelu" sinne taustalle, en kokenu kotoisaksi. Ubuntu Unity:sta olin alkujaan innoissan, mutta Unityssa oli ainakin (viimeisin 14.04 Ubuntu) aina jotain pientä viilaamattomuutta, Ubuntu porukka on niin orgasmissa sen tablettijutun kanssa, desktop puolta eivät oikein jaksa viilata, että siksi halusin kokeilla Mintiä -> Ding! Napsahti oikein hyvin, tämä on niin jämäkkä ja hiottu systeemi, taustalla siltikin Ubuntu.
- dsfdf
monia on.. kirjoitti:
Jos saisi Cinnamonilla sitten voisi kokeilla. KDE ei miellytä, se on jotenkin turhankin "bling bling", liikaa hilavitkuttimia. Gnome 3:sta kokeilin, alkuun tuntui ok:lta, mutta siinä alkoi kismittämään se ohjelmien "piilottelu" sinne taustalle, en kokenu kotoisaksi. Ubuntu Unity:sta olin alkujaan innoissan, mutta Unityssa oli ainakin (viimeisin 14.04 Ubuntu) aina jotain pientä viilaamattomuutta, Ubuntu porukka on niin orgasmissa sen tablettijutun kanssa, desktop puolta eivät oikein jaksa viilata, että siksi halusin kokeilla Mintiä -> Ding! Napsahti oikein hyvin, tämä on niin jämäkkä ja hiottu systeemi, taustalla siltikin Ubuntu.
yum install @Cinnamon?
- 9+18
monia on.. kirjoitti:
Jos saisi Cinnamonilla sitten voisi kokeilla. KDE ei miellytä, se on jotenkin turhankin "bling bling", liikaa hilavitkuttimia. Gnome 3:sta kokeilin, alkuun tuntui ok:lta, mutta siinä alkoi kismittämään se ohjelmien "piilottelu" sinne taustalle, en kokenu kotoisaksi. Ubuntu Unity:sta olin alkujaan innoissan, mutta Unityssa oli ainakin (viimeisin 14.04 Ubuntu) aina jotain pientä viilaamattomuutta, Ubuntu porukka on niin orgasmissa sen tablettijutun kanssa, desktop puolta eivät oikein jaksa viilata, että siksi halusin kokeilla Mintiä -> Ding! Napsahti oikein hyvin, tämä on niin jämäkkä ja hiottu systeemi, taustalla siltikin Ubuntu.
yum grouplist:
Available environment groups:
Fedora Server
Fedora Workstation
Fedora Cloud Server
KDE Plasma -työtilat
Xfce-työpöytä
LXDE-työpöytä
Cinnamon-työpöytä
MATE-työpöytä
Sugar-työpöytäympäristö
Development and Creative Workstation
WWW-palvelin
Infrastructure Server
Tavallinen työpöytä
Vähimmäisasennus
jne ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2191327Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va237859- 89836
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48742Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan55689Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä47661- 81601
- 24595
- 106570
- 39569
- 49568
Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko65564Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja295551Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan76548Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46538Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27533Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt33529Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47514Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64509Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91473