Fedora 21

ihateubuntu

10

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fedora21Twenty One
    • ihateubuntu

      Emäntä tyrmäsi, joten se siitä.

      • 18+1

        >>Emäntä tyrmäsi, joten se siitä.


      • 8+13=813
        18+1 kirjoitti:

        >>Emäntä tyrmäsi, joten se siitä.

        Ennenkuin vaihdat emäntääs niin tsekkaa ny
        kuiteski muut GUIt mitä Fedora tarjoo.
        Kait Fedoralla(kin) vaihtoehtoja löytyy?

        yst. terv. nimim. "12 vuotta depiaania nuhapumpuissa kera KDE:n"


      • ihateubuntu
        8+13=813 kirjoitti:

        Ennenkuin vaihdat emäntääs niin tsekkaa ny
        kuiteski muut GUIt mitä Fedora tarjoo.
        Kait Fedoralla(kin) vaihtoehtoja löytyy?

        yst. terv. nimim. "12 vuotta depiaania nuhapumpuissa kera KDE:n"

        Pareee olla vaihtamatta ettei joudu ulkoruokintaan.
        Emäntä tykkää enempi Mintusta, viimeisin on käytössä.


    • waytoolong

      Wayland on aina vain kokeellisella asteella, milloinkahan se valmistuu?

      • Fedora21

        Hieman turha käsitellä yhtä Gnome-variaattia puhuttaessa yleisesti Fedora21 -versiosta. Jos Gnome tai sen eri variaatit eivät miellytä, on Fedoraankin tarjolla muistakin työpöytä-versioita.
        Oma valintani on yleensä XFCE4, mutta myös mieltymysten mukaan vaikkapa Gnome3.
        Vaihtoehtoiset työpöydät ovat X:n runsautta.


      • monia on..
        Fedora21 kirjoitti:

        Hieman turha käsitellä yhtä Gnome-variaattia puhuttaessa yleisesti Fedora21 -versiosta. Jos Gnome tai sen eri variaatit eivät miellytä, on Fedoraankin tarjolla muistakin työpöytä-versioita.
        Oma valintani on yleensä XFCE4, mutta myös mieltymysten mukaan vaikkapa Gnome3.
        Vaihtoehtoiset työpöydät ovat X:n runsautta.

        Jos saisi Cinnamonilla sitten voisi kokeilla. KDE ei miellytä, se on jotenkin turhankin "bling bling", liikaa hilavitkuttimia. Gnome 3:sta kokeilin, alkuun tuntui ok:lta, mutta siinä alkoi kismittämään se ohjelmien "piilottelu" sinne taustalle, en kokenu kotoisaksi. Ubuntu Unity:sta olin alkujaan innoissan, mutta Unityssa oli ainakin (viimeisin 14.04 Ubuntu) aina jotain pientä viilaamattomuutta, Ubuntu porukka on niin orgasmissa sen tablettijutun kanssa, desktop puolta eivät oikein jaksa viilata, että siksi halusin kokeilla Mintiä -> Ding! Napsahti oikein hyvin, tämä on niin jämäkkä ja hiottu systeemi, taustalla siltikin Ubuntu.


      • dsfdf
        monia on.. kirjoitti:

        Jos saisi Cinnamonilla sitten voisi kokeilla. KDE ei miellytä, se on jotenkin turhankin "bling bling", liikaa hilavitkuttimia. Gnome 3:sta kokeilin, alkuun tuntui ok:lta, mutta siinä alkoi kismittämään se ohjelmien "piilottelu" sinne taustalle, en kokenu kotoisaksi. Ubuntu Unity:sta olin alkujaan innoissan, mutta Unityssa oli ainakin (viimeisin 14.04 Ubuntu) aina jotain pientä viilaamattomuutta, Ubuntu porukka on niin orgasmissa sen tablettijutun kanssa, desktop puolta eivät oikein jaksa viilata, että siksi halusin kokeilla Mintiä -> Ding! Napsahti oikein hyvin, tämä on niin jämäkkä ja hiottu systeemi, taustalla siltikin Ubuntu.

        yum install @Cinnamon?


      • 9+18
        monia on.. kirjoitti:

        Jos saisi Cinnamonilla sitten voisi kokeilla. KDE ei miellytä, se on jotenkin turhankin "bling bling", liikaa hilavitkuttimia. Gnome 3:sta kokeilin, alkuun tuntui ok:lta, mutta siinä alkoi kismittämään se ohjelmien "piilottelu" sinne taustalle, en kokenu kotoisaksi. Ubuntu Unity:sta olin alkujaan innoissan, mutta Unityssa oli ainakin (viimeisin 14.04 Ubuntu) aina jotain pientä viilaamattomuutta, Ubuntu porukka on niin orgasmissa sen tablettijutun kanssa, desktop puolta eivät oikein jaksa viilata, että siksi halusin kokeilla Mintiä -> Ding! Napsahti oikein hyvin, tämä on niin jämäkkä ja hiottu systeemi, taustalla siltikin Ubuntu.

        yum grouplist:
        Available environment groups:
        Fedora Server
        Fedora Workstation
        Fedora Cloud Server
        KDE Plasma -työtilat
        Xfce-työpöytä
        LXDE-työpöytä
        Cinnamon-työpöytä
        MATE-työpöytä
        Sugar-työpöytäympäristö
        Development and Creative Workstation
        WWW-palvelin
        Infrastructure Server
        Tavallinen työpöytä
        Vähimmäisasennus
        jne ....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1359
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      310
      987
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      865
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      643
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      641
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      538
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      508
    Aihe