http://distrowatch.com/?newsid=08731
Pistinpä tuon lataukseen kun ei oo vähään aikaan koneella ollut.
Fedora 21
10
241
Vastaukset
- Fedora21Twenty One
Päivittelin jo useamman Fedora20 -version versioon Fedora21. Hyvin ovat toimineet.
https://getfedora.org - ihateubuntu
Emäntä tyrmäsi, joten se siitä.
- 18+1
>>Emäntä tyrmäsi, joten se siitä.
- 8+13=813
18+1 kirjoitti:
>>Emäntä tyrmäsi, joten se siitä.
Ennenkuin vaihdat emäntääs niin tsekkaa ny
kuiteski muut GUIt mitä Fedora tarjoo.
Kait Fedoralla(kin) vaihtoehtoja löytyy?
yst. terv. nimim. "12 vuotta depiaania nuhapumpuissa kera KDE:n" - ihateubuntu
8+13=813 kirjoitti:
Ennenkuin vaihdat emäntääs niin tsekkaa ny
kuiteski muut GUIt mitä Fedora tarjoo.
Kait Fedoralla(kin) vaihtoehtoja löytyy?
yst. terv. nimim. "12 vuotta depiaania nuhapumpuissa kera KDE:n"Pareee olla vaihtamatta ettei joudu ulkoruokintaan.
Emäntä tykkää enempi Mintusta, viimeisin on käytössä.
- waytoolong
Wayland on aina vain kokeellisella asteella, milloinkahan se valmistuu?
- Fedora21
Hieman turha käsitellä yhtä Gnome-variaattia puhuttaessa yleisesti Fedora21 -versiosta. Jos Gnome tai sen eri variaatit eivät miellytä, on Fedoraankin tarjolla muistakin työpöytä-versioita.
Oma valintani on yleensä XFCE4, mutta myös mieltymysten mukaan vaikkapa Gnome3.
Vaihtoehtoiset työpöydät ovat X:n runsautta. - monia on..
Fedora21 kirjoitti:
Hieman turha käsitellä yhtä Gnome-variaattia puhuttaessa yleisesti Fedora21 -versiosta. Jos Gnome tai sen eri variaatit eivät miellytä, on Fedoraankin tarjolla muistakin työpöytä-versioita.
Oma valintani on yleensä XFCE4, mutta myös mieltymysten mukaan vaikkapa Gnome3.
Vaihtoehtoiset työpöydät ovat X:n runsautta.Jos saisi Cinnamonilla sitten voisi kokeilla. KDE ei miellytä, se on jotenkin turhankin "bling bling", liikaa hilavitkuttimia. Gnome 3:sta kokeilin, alkuun tuntui ok:lta, mutta siinä alkoi kismittämään se ohjelmien "piilottelu" sinne taustalle, en kokenu kotoisaksi. Ubuntu Unity:sta olin alkujaan innoissan, mutta Unityssa oli ainakin (viimeisin 14.04 Ubuntu) aina jotain pientä viilaamattomuutta, Ubuntu porukka on niin orgasmissa sen tablettijutun kanssa, desktop puolta eivät oikein jaksa viilata, että siksi halusin kokeilla Mintiä -> Ding! Napsahti oikein hyvin, tämä on niin jämäkkä ja hiottu systeemi, taustalla siltikin Ubuntu.
- dsfdf
monia on.. kirjoitti:
Jos saisi Cinnamonilla sitten voisi kokeilla. KDE ei miellytä, se on jotenkin turhankin "bling bling", liikaa hilavitkuttimia. Gnome 3:sta kokeilin, alkuun tuntui ok:lta, mutta siinä alkoi kismittämään se ohjelmien "piilottelu" sinne taustalle, en kokenu kotoisaksi. Ubuntu Unity:sta olin alkujaan innoissan, mutta Unityssa oli ainakin (viimeisin 14.04 Ubuntu) aina jotain pientä viilaamattomuutta, Ubuntu porukka on niin orgasmissa sen tablettijutun kanssa, desktop puolta eivät oikein jaksa viilata, että siksi halusin kokeilla Mintiä -> Ding! Napsahti oikein hyvin, tämä on niin jämäkkä ja hiottu systeemi, taustalla siltikin Ubuntu.
yum install @Cinnamon?
- 9+18
monia on.. kirjoitti:
Jos saisi Cinnamonilla sitten voisi kokeilla. KDE ei miellytä, se on jotenkin turhankin "bling bling", liikaa hilavitkuttimia. Gnome 3:sta kokeilin, alkuun tuntui ok:lta, mutta siinä alkoi kismittämään se ohjelmien "piilottelu" sinne taustalle, en kokenu kotoisaksi. Ubuntu Unity:sta olin alkujaan innoissan, mutta Unityssa oli ainakin (viimeisin 14.04 Ubuntu) aina jotain pientä viilaamattomuutta, Ubuntu porukka on niin orgasmissa sen tablettijutun kanssa, desktop puolta eivät oikein jaksa viilata, että siksi halusin kokeilla Mintiä -> Ding! Napsahti oikein hyvin, tämä on niin jämäkkä ja hiottu systeemi, taustalla siltikin Ubuntu.
yum grouplist:
Available environment groups:
Fedora Server
Fedora Workstation
Fedora Cloud Server
KDE Plasma -työtilat
Xfce-työpöytä
LXDE-työpöytä
Cinnamon-työpöytä
MATE-työpöytä
Sugar-työpöytäympäristö
Development and Creative Workstation
WWW-palvelin
Infrastructure Server
Tavallinen työpöytä
Vähimmäisasennus
jne ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa310987- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145643- 33641
- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528538Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508