Ylläpito ei hoida tehtäviään!!

Mehtien mies

Olen seuraillut palstan touhuja pitkään ja ihmettelen, että trollit saavat rellestää täällä mielinmäärin eikä sellaisia keskusteluja poisteta, vaikka ilmoittaisi asiattomista viesteistä kuinka monesti. Vastavuoroon kiivasta, mutta asiallista keskustelua ja väittelyitä joistain asioista ollaan valmiit heti poistamaan ihan kuin olisi joku toisinajattelijoiden sääntö.
Anteeksi vaan mutta minusta tuntuu, että palstan trolli on juurikin ylläpidon henkilö ja fanaattinen oman asian kannattaja, että poistaa mielivaltaisesti asiallistakin keskustelua, jos se ei ole hänen ajatustensa mukaista. Ennen kuin poistat tämän viestin, niin pistä kaaliisi tämä asia joka on huomattu selkeästi.

12

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päätrolli

      Eiköhän tämän Mehtien miehen tekstin voi pikimmiten asiattomana poistaa.

      • omanaisankannattaja

        Kannatan ehdotustasi lämpimästi.
        Kun puhutaan asiallisesta keskustelusta ja "kaaliin pistämisestä", jokin ei hänen kerronnassaan täsmää.


    • Kiitos palautteesta.
      Haluan sinun kuitenkin tutustuvan keskustelun ohjeisiin, joissa löytyy vastaus useimpiin mieltösi askarruttaviin kysymyksiin. Siellä on mainittuna mm seuraavaa;
      "Luotsit saavat käyttää harkintavaltaansa poistaessaan viestejä. Joillakin keskustelupalstoilla voi olla tiukempi linja kuin toisilla palstoilla ja tämä keskustelijoiden on hyväksyttävä. Luotsia ei kannata turhaan syyttää sensuroinnista, sillä poistetut viestit eivät useinkaan edusta keskustelun laadukkainta tasoa. Emme velvoita luotseja kommentoimaan toimiaan tai viestien poistoa palstalla. Yksittäisiä luotseja koskevat keskustelut voidaan poistaa keskustelupalstoilta. "

      Tältä palstalta on poistettu selvästi "asiattomat" viestit. Suurin osa täältä "poistetuista" viesteistä on kuitenkin vain siirretty niille kuuluviin osastoihin.
      Suurin osa siirretyistä viesteistä on siirretty "Metsästyksen vastustajat"-osastoon koska heille on olemassa oma osastonsa.
      Poistettujen viestien joukossa on paljon myös ns. massapostitettuja eli monille eri osastoille levittettyjä monisteita.
      Kukaanhan meistä ei ole täydellinen mutta palstan luotsilla on oikeus käyttää viestien poisto- ja siirtomahdollisuutta jos hän katsoo sen aiheelliseksi.
      Mikä taas on aiheellista onkin jo mutkikkaampi juttu.
      Poistetun viestin kirjoittajan mielestä useimmiten luotsi toimii väärin.
      Luotsi ja koko ylläpito tekee kuitenkin parhaansa pitääkseen keskustelupalstat asiallisina.
      Siedetään toisiamme niin keskustelijoina kuin ylläpitonakin - mieliä kun on yhtä monia kuin miehiäkin. Hyvää jatkoa!

      • Mehtien mies

        Kiitos että vastasit viestiini sillä välillä tuntuu, että tätä palstaa ei valvota ollenkaan. Toivoisin että selkeät trollit, joita metsästys aihealueiden keskusteluissa liikkuu paljon poistettaisiin välittömästi pilaamasta keskusteluja ja yleensä mielenkiintoa koko palstaa kohtaan. Eiköhän jokainen nämä trollit tunnista lapsentasoisine teksteineen, joista ennemmin huokuu asian tai henkilöiden vastustaminen kun aiheen käsitteleminen.


      • Mehtien mies kirjoitti:

        Kiitos että vastasit viestiini sillä välillä tuntuu, että tätä palstaa ei valvota ollenkaan. Toivoisin että selkeät trollit, joita metsästys aihealueiden keskusteluissa liikkuu paljon poistettaisiin välittömästi pilaamasta keskusteluja ja yleensä mielenkiintoa koko palstaa kohtaan. Eiköhän jokainen nämä trollit tunnista lapsentasoisine teksteineen, joista ennemmin huokuu asian tai henkilöiden vastustaminen kun aiheen käsitteleminen.

        Hei haloo, mitähän "mehtien mies" oikein tarkoittaa?
        Ensin avaa keskustelun jotta saa valittaa että viestejä poistetaan yllpidon toimesta liikaa ja heti perään tunnustaa että
        "välillä tuntuu, että tätä palstaa ei valvota ollenkaan. Toivoisin että selkeät trollit, joita metsästys aihealueiden keskusteluissa liikkuu paljon poistettaisiin välittömästi pilaamasta keskusteluja ja yleensä mielenkiintoa koko palstaa kohtaan..."
        Annetaas nyt luotsin ja ylläpidon pitää se ylin kontrolli. Muuten kyllä menee hulinaksi.
        Mun mielestäni palstan taso nousisi paljon ene,,äm jos ihmiset käyttäisivät koko keskustelun ajan samaa nimimerkkiä. Se antaisi enemmän uskottavuutta kirjoittajan mielipiteelle. Mutta - kuten luotsikin totesi; mieltä on yhtä monta kuin miestäkin.


      • Mehtien mies
        Tavinpoika kirjoitti:

        Hei haloo, mitähän "mehtien mies" oikein tarkoittaa?
        Ensin avaa keskustelun jotta saa valittaa että viestejä poistetaan yllpidon toimesta liikaa ja heti perään tunnustaa että
        "välillä tuntuu, että tätä palstaa ei valvota ollenkaan. Toivoisin että selkeät trollit, joita metsästys aihealueiden keskusteluissa liikkuu paljon poistettaisiin välittömästi pilaamasta keskusteluja ja yleensä mielenkiintoa koko palstaa kohtaan..."
        Annetaas nyt luotsin ja ylläpidon pitää se ylin kontrolli. Muuten kyllä menee hulinaksi.
        Mun mielestäni palstan taso nousisi paljon ene,,äm jos ihmiset käyttäisivät koko keskustelun ajan samaa nimimerkkiä. Se antaisi enemmän uskottavuutta kirjoittajan mielipiteelle. Mutta - kuten luotsikin totesi; mieltä on yhtä monta kuin miestäkin.

        No onhan se jotain että sentään vastataan viestiin mutta kuten selaatte noita palstoja niin päivittäin sinne trollataan uusia asiattomia avauksia eikä näihin kajota ollenkaan vaan siellä ovat ja keskusteluista tulee lähinnä provokaatio kinoja ei asia keskusteluja. Kun tuota lapsellista touhua katsoo niin olen samaa mieltä että kirjautumispakko kuulostaisi paremmalta kun näillä vaihtelevilla nimimerkeillä trollaaminen.


    • hoitaavaiei

      Taitaapa sittenkin hoitaa vaikkei ehkä ihan kaikkia miellytä.

    • Mehtien mies

      Eipä edelleenkään palstoja siivota, vaikka teksteistä antaa ylläpidolle palautetta täysin asiattomina. Mikä olisi sitten se korkeampi taho jolle asiasta ilmoittaa ja joka todella hommaa tälle palstalle valvojan, joka siivoaa täältä täysin idioottimaiset metsästykseen mitenkään liittymättömät avaukset?

      • Tyytyväisen neuvo

        Yhtäkään juttua ei ole niin monelta taholta pyydetty poistettavaksi kuin tätä sinun
        kirjoitustasi! olisitko kiltti ja kertoisit meille toisillekin mitkä tai mikä palstan kirjoituksista ei sinua miellytä?
        Yksi asia on varma: ei sinunkaan kirjoituksiasi moni pidä asiallisina!
        Älä seuraa palstaa jossa on sinua kiusaavia mielipiteitä - niin minä olen yrittänyt toimia ja olen tyytyväinen!


      • Mehtien mies
        Tyytyväisen neuvo kirjoitti:

        Yhtäkään juttua ei ole niin monelta taholta pyydetty poistettavaksi kuin tätä sinun
        kirjoitustasi! olisitko kiltti ja kertoisit meille toisillekin mitkä tai mikä palstan kirjoituksista ei sinua miellytä?
        Yksi asia on varma: ei sinunkaan kirjoituksiasi moni pidä asiallisina!
        Älä seuraa palstaa jossa on sinua kiusaavia mielipiteitä - niin minä olen yrittänyt toimia ja olen tyytyväinen!

        Kuten tiedät ilmeisesti asianomistajana, niin kanalintu palstalle muun muassa provosoidaan tekstejä, jotka eivät edes liity metsästykseen eivätkä näitä pyynnöistä huolimatta poisteta. No itsehän niitä sinne tehtailet ja väliin hirvijahti osioon, mutta kerrohan mikä minun teksteistäni olisi asiaton ja poistettavien listalla?
        En ole muusta kun metsästyksestä puhunut toisin kuin sinä. Kun palstaa lukee tänne voisi postata vaikka eläinpornoa siihen mitenkään puuttumatta, koska palstaa ei valvota nimeksikään.


    • Tyytyväisen neuvo

      Hetkinen, mr "Mehtien mies"! Nyt haukut väärää puuta. Jos kanalintupalstalla joku (sinun lisäksesi) kirjoittelee provoja niin miksi ihmeessä valitat siitä täällä???
      Jos et ole huomannut niin keskustelut on jaettu osa-alueisiin joten tarkistelepas hieman mitä olet kirjoitellut mihinkin.
      Toisekseen mitä minuun tulee niin en ole yhtään sen "asianomistajampi" kuin sinäkään joten olisi oikein kiva jos jatkossa pysyttäisiin asiassa ja oikeilla keskustelupalstoilla.

      • 12+2

        Herralle tärkeälle tiedoksi että tämä on yleistä metsästyksestä palsta ja tämä on näinollen myös yleisten palstaa koskevien metsästys asioiden keskustelu palsta joten parempi tänne on palautetta antaa. Tietenkin voisi mennä valittamaan s24.n palaute osastolle ihan toisaalle mutta siellä tätä palstaa koskevat ongelmat menevät enemmän kuuroille korville.
        Jos sinua haittaa jonkun tekemä palaute ylläpidolle josta mainitsee jo otsikossakin niin miksi sellaista menet lukemaan kun tiedät hermostuvasi asiasta?
        Kannattaako nostaa kärpäsestä härkänen jos asia ei sinua liikuta millään muotoa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      110
      1189
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1024
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      920
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      775
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      287
      722
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe