Valituksista huolimatta hanke toteutuu.
Nämä valittajat ovat saaneet lykättyä Kajaanissa monta hanketta.
Näiden valitusten käsittelyajat tulisikin saada lyhyemmiksi ettei ne kohtuuttomasti rajoita kaupungin kehittämistä.
Kyynäspäänniemen uusi silta
31
196
Vastaukset
- persun-perse
No mutta pennanen, persut ei myy persettä sanoi soinin timppa. sinun ukko ylijumala.
- ..:::.
Miten omaperäistä on sinulta toistaa tuota yhtä ja samaa hokemaa.
Eikö sinulla aivokapasiteetti riittänyt kommentoimaan varsinaista keskustelun avausta?
Kyllä tuo silta Kyynäspääniemeen on hyvä asia.
Kauppakadun kävelypätkän jatkaminen on taas ihan turhaa touhua Kajaanin kaupungilta. - Citikani
..:::. kirjoitti:
Eikö sinulla aivokapasiteetti riittänyt kommentoimaan varsinaista keskustelun avausta?
Kauppakadun kävelypätkän jatkaminen on taas ihan turhaa touhua Kajaanin kaupungilta.Minäkin kannatan tuota kyynäspäänniemen siltaa, mutta EN tuota kävelykadun jatkamista.
Kyllä tämä alka vaikuttaa siltä, että omassa pikku sisäänpäinlämpiävässä kuplassaan elävät valtuutetut ovat unohtaneet, ketkä heidät ovat valinneet. Äänestäjien mielipiteet kaikuvat kuuroille korville. Kaupunki autioituu aivan taatusti ja liikkeet muuttavat paremmille liikepaikoille. Turistitkin ajelevat ohitse kun ruokapaikkoja ei löydy autosta katselemalla.
Suosittelisin kaupungille kaikkien yrittäjien maksullisten pysäköintilupien perumista, jos tarkoituksena on pyhittää keskustan pysäköintipaikat ostaville asiakkaille. Eihän täällä kaupunkialuella muita enää pysäköi. - ..:::.
Kauppakadun kävelypätkän jatkaminen on taas ihan turhaa touhua Kajaanin kaupungilta.Minä olen J-Pennasen kaveri.
- Citikani
Minä olen J-Pennasen kaveri.
Minäkin olen J-Pennasen kaveri.
- ..:::.
Kauppakadun kävelypätkän jatkaminen on taas ihan turhaa touhua Kajaanin kaupungilta.Minä olen J-Pennasen kaveri muuten.
- siltavahti k
Eikö tässä keskustella sillasta.
- loikjuyh
Kenen tarpeita varten siltaa suunnitellaan. Ehkä joku kauniina kesäpäivänä haluaa siinä käyskennellä ja nuoriso kesäöisin mutta onko muita käyttäjiä? Tuskinpa kukaan Teppanasta haluaisi sitä kautta keskustaan kulkea, laskettavana olisi ensin ainakin talvisin liukas, jyrkkä rinne ja sitten samanlainen nousu taas ylös kadulle. Turha, aivan turha hanke.
- näi on
Vielä jyrkempi törmä on vanhalla sillalla ja siitä monet kulkee
- loikjuyh
näi on kirjoitti:
Vielä jyrkempi törmä on vanhalla sillalla ja siitä monet kulkee
Miksi mennä vanhalle sillalle tai mahdollisesti rakennettavalle kyynäspäänniemen sillalle kun ns. uusi on siinä aivan kyynäspääniemen vieressä, ei tarvitse kiipeillä rinteitä, silta on juuri korjattukin joten pitäisi kestää. Miksi se ei kelpaa?
- J-pen
liekkö tullun tennis kyynäspää liiasta junkkaamisesta.
- fghjkl.
Varmasti on tenniskyynärpää käsi paketissa kulki J-Pennanen kaverinsa kanssa.
- huru-jussi
Olenko minä j-pennanen?
- Kitisen Kane
Teppanan suunnalta löytyy satoja ihmisiä, jotka tulevat käyttämään siltaa. Kerrankin järkevä päätös. Vanhan sillan käyttö vähenee merkittävästi kevyen liikenteen osalta, ja liikenneturvallisuus paranee huomattavasti.
- Mopeti Jenki
Junk Junk.
Ajetaan mopetilla siitä läpi rallia, varokaa mummut.- Kusti-Keijo
Saatiinhan Kajaaniin linnaankin kävelysilta turisteja varten joskus vajaa 10 vuotta sitten.
Linna muuten räjäytettiin v. 1716, joten ei tämän kävelysillan rakentaminen sen kauemman aikaa sitten vienyt.
- pennamo
Pennanen intoilee kun pääsee sillalta ruikkimaan mällejä jokeen.
- Saapa nähdä.
Sitä siltaa käyttää vain ne joiden matkaa se lyhentää.
Jos matka jatkuu vähänkään mennään sitten kuin aasit muuta kautta.
Tämä sama kuvio toistuu jokapaikassa missä on kevyenliikenteen väyliä, oikopolkuja löytyy heti ja ne pilaa nurmikot jne.
suunnittelijoiden pitäisi tutkia mahdollisuudet että kaikki lyhimmät reitit saataisiin käyttöön.
Tuohon tulevaan mopojen rälläykseen jonne-ääliöiden toimesta pitäisi puuttua jo suunnitteluvaiheessa.
Mutta positiivinen asia kuitenkin tämä silta, kajaanissa ei tosiaan tuo kehitys ole kovin nopeaa. - Minä itset.
Nämä luonnonsuojelijoina esiintyvät tapavalittajat saivat taas korvilleen, hyvä niin.
Eivät tahvot ymmärtäneeet, että jos silta huomataan huonoksi ideaksi, niin se on helppo purkaa pois.
Jos taas hyväksi, niin tapavalittajat itsekin pääsevät nauttimaan uusista katselu- ja kulkuelämyksistä, luonnon siitä juurikaan häiriintymättä.
Olisiko Kyynäspään niemi pitänyt jättää vain hyväjalkaisten viherpipertäjien yksinoikeudella käytettäväksi? Hah, hah.- gfgfbgfgbgbbg
Melkoisia luonnonsuojelijoita, onko samoja sorsien syöttäjiä, ketkä on ottaneet lemmikeiksiin ne? Kaupunki on kaupunki. On totta että kaupungissakin on hyvä olla vähän pala luontoa. Kyynäspääniemi on ollut ihan huonossa kunnossa vuosia, se lastenpuistokin taisi mennä niin huonoon kuntoon ja eikä ollut muita käyttäjiä kuin juopottelevat nuoret. Hyvä juttu koko silta hanke. Vähenee tosiaan vanhan sillan osalta kevyen liikenteen käyttäjät, samalla voisi laittaa koko vanhan sillan autoliikenteelle.
- mopolia
Mitä se Pennaseen vaikuttaa.
- 08651457754
Yrittäjien silta niille vaan väkisin järjestetään töitä, itse ovat päättämässä valtuustossa.
- Penna & co.
Hei me junkataan!
- ..:::..
Ainut joka junkaa niin puheissaan kuin teoissaankin on nimimerkki jock jock.
Se on niin monesti nähty.
- ..:::..
Minä en vielä osaa katselen kun Pennanen junkkaa.
- pilpeli
No no kyllä se Pennanen opettaa.
- käveliä
Hyvä silta kävelin eilen siitä.
- lkjhgfd
Siltako silta se kelpaa.
- mummot
Ihanaa kohta pääsee suoraan Apteekkiin kävely siltaa pitkin.
- metsä oy
Siihen voisi tehdä puusillan lahjoitan puut.
- ylittäjät
Eilen menin sillan yli oli liukas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.29211267- 2164826
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112508- 1271861
- 1611861
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921218Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il81107Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon34994- 83917