Kyynäspäänniemen uusi silta

Valituksista huolimatta hanke toteutuu.
Nämä valittajat ovat saaneet lykättyä Kajaanissa monta hanketta.
Näiden valitusten käsittelyajat tulisikin saada lyhyemmiksi ettei ne kohtuuttomasti rajoita kaupungin kehittämistä.

31

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persun-perse

      No mutta pennanen, persut ei myy persettä sanoi soinin timppa. sinun ukko ylijumala.

      • ..:::.

        Miten omaperäistä on sinulta toistaa tuota yhtä ja samaa hokemaa.
        Eikö sinulla aivokapasiteetti riittänyt kommentoimaan varsinaista keskustelun avausta?

        Kyllä tuo silta Kyynäspääniemeen on hyvä asia.
        Kauppakadun kävelypätkän jatkaminen on taas ihan turhaa touhua Kajaanin kaupungilta.


      • Citikani
        ..:::. kirjoitti:

        Miten omaperäistä on sinulta toistaa tuota yhtä ja samaa hokemaa.
        Eikö sinulla aivokapasiteetti riittänyt kommentoimaan varsinaista keskustelun avausta?

        Kyllä tuo silta Kyynäspääniemeen on hyvä asia.
        Kauppakadun kävelypätkän jatkaminen on taas ihan turhaa touhua Kajaanin kaupungilta.

        Minäkin kannatan tuota kyynäspäänniemen siltaa, mutta EN tuota kävelykadun jatkamista.

        Kyllä tämä alka vaikuttaa siltä, että omassa pikku sisäänpäinlämpiävässä kuplassaan elävät valtuutetut ovat unohtaneet, ketkä heidät ovat valinneet. Äänestäjien mielipiteet kaikuvat kuuroille korville. Kaupunki autioituu aivan taatusti ja liikkeet muuttavat paremmille liikepaikoille. Turistitkin ajelevat ohitse kun ruokapaikkoja ei löydy autosta katselemalla.

        Suosittelisin kaupungille kaikkien yrittäjien maksullisten pysäköintilupien perumista, jos tarkoituksena on pyhittää keskustan pysäköintipaikat ostaville asiakkaille. Eihän täällä kaupunkialuella muita enää pysäköi.


      • ..:::.
        ..:::. kirjoitti:

        Miten omaperäistä on sinulta toistaa tuota yhtä ja samaa hokemaa.
        Eikö sinulla aivokapasiteetti riittänyt kommentoimaan varsinaista keskustelun avausta?

        Kyllä tuo silta Kyynäspääniemeen on hyvä asia.
        Kauppakadun kävelypätkän jatkaminen on taas ihan turhaa touhua Kajaanin kaupungilta.

        Minä olen J-Pennasen kaveri.


      • Citikani
        ..:::. kirjoitti:

        Minä olen J-Pennasen kaveri.

        Minäkin olen J-Pennasen kaveri.


      • ..:::.
        ..:::. kirjoitti:

        Miten omaperäistä on sinulta toistaa tuota yhtä ja samaa hokemaa.
        Eikö sinulla aivokapasiteetti riittänyt kommentoimaan varsinaista keskustelun avausta?

        Kyllä tuo silta Kyynäspääniemeen on hyvä asia.
        Kauppakadun kävelypätkän jatkaminen on taas ihan turhaa touhua Kajaanin kaupungilta.

        Minä olen J-Pennasen kaveri muuten.


      • siltavahti k

        Eikö tässä keskustella sillasta.


    • loikjuyh

      Kenen tarpeita varten siltaa suunnitellaan. Ehkä joku kauniina kesäpäivänä haluaa siinä käyskennellä ja nuoriso kesäöisin mutta onko muita käyttäjiä? Tuskinpa kukaan Teppanasta haluaisi sitä kautta keskustaan kulkea, laskettavana olisi ensin ainakin talvisin liukas, jyrkkä rinne ja sitten samanlainen nousu taas ylös kadulle. Turha, aivan turha hanke.

      • näi on

        Vielä jyrkempi törmä on vanhalla sillalla ja siitä monet kulkee


      • loikjuyh
        näi on kirjoitti:

        Vielä jyrkempi törmä on vanhalla sillalla ja siitä monet kulkee

        Miksi mennä vanhalle sillalle tai mahdollisesti rakennettavalle kyynäspäänniemen sillalle kun ns. uusi on siinä aivan kyynäspääniemen vieressä, ei tarvitse kiipeillä rinteitä, silta on juuri korjattukin joten pitäisi kestää. Miksi se ei kelpaa?


    • J-pen

      liekkö tullun tennis kyynäspää liiasta junkkaamisesta.

      • fghjkl.

        Varmasti on tenniskyynärpää käsi paketissa kulki J-Pennanen kaverinsa kanssa.


    • huru-jussi

      Olenko minä j-pennanen?

    • Kitisen Kane

      Teppanan suunnalta löytyy satoja ihmisiä, jotka tulevat käyttämään siltaa. Kerrankin järkevä päätös. Vanhan sillan käyttö vähenee merkittävästi kevyen liikenteen osalta, ja liikenneturvallisuus paranee huomattavasti.

    • Mopeti Jenki

      Junk Junk.
      Ajetaan mopetilla siitä läpi rallia, varokaa mummut.

      • Kusti-Keijo

        Saatiinhan Kajaaniin linnaankin kävelysilta turisteja varten joskus vajaa 10 vuotta sitten.

        Linna muuten räjäytettiin v. 1716, joten ei tämän kävelysillan rakentaminen sen kauemman aikaa sitten vienyt.


    • pennamo

      Pennanen intoilee kun pääsee sillalta ruikkimaan mällejä jokeen.

    • Saapa nähdä.

      Sitä siltaa käyttää vain ne joiden matkaa se lyhentää.
      Jos matka jatkuu vähänkään mennään sitten kuin aasit muuta kautta.
      Tämä sama kuvio toistuu jokapaikassa missä on kevyenliikenteen väyliä, oikopolkuja löytyy heti ja ne pilaa nurmikot jne.
      suunnittelijoiden pitäisi tutkia mahdollisuudet että kaikki lyhimmät reitit saataisiin käyttöön.
      Tuohon tulevaan mopojen rälläykseen jonne-ääliöiden toimesta pitäisi puuttua jo suunnitteluvaiheessa.
      Mutta positiivinen asia kuitenkin tämä silta, kajaanissa ei tosiaan tuo kehitys ole kovin nopeaa.

    • Minä itset.

      Nämä luonnonsuojelijoina esiintyvät tapavalittajat saivat taas korvilleen, hyvä niin.

      Eivät tahvot ymmärtäneeet, että jos silta huomataan huonoksi ideaksi, niin se on helppo purkaa pois.
      Jos taas hyväksi, niin tapavalittajat itsekin pääsevät nauttimaan uusista katselu- ja kulkuelämyksistä, luonnon siitä juurikaan häiriintymättä.

      Olisiko Kyynäspään niemi pitänyt jättää vain hyväjalkaisten viherpipertäjien yksinoikeudella käytettäväksi? Hah, hah.

      • gfgfbgfgbgbbg

        Melkoisia luonnonsuojelijoita, onko samoja sorsien syöttäjiä, ketkä on ottaneet lemmikeiksiin ne? Kaupunki on kaupunki. On totta että kaupungissakin on hyvä olla vähän pala luontoa. Kyynäspääniemi on ollut ihan huonossa kunnossa vuosia, se lastenpuistokin taisi mennä niin huonoon kuntoon ja eikä ollut muita käyttäjiä kuin juopottelevat nuoret. Hyvä juttu koko silta hanke. Vähenee tosiaan vanhan sillan osalta kevyen liikenteen käyttäjät, samalla voisi laittaa koko vanhan sillan autoliikenteelle.


    • mopolia

      Mitä se Pennaseen vaikuttaa.

    • 08651457754

      Yrittäjien silta niille vaan väkisin järjestetään töitä, itse ovat päättämässä valtuustossa.

    • Penna & co.

      Hei me junkataan!

      • ..:::..

        Ainut joka junkaa niin puheissaan kuin teoissaankin on nimimerkki jock jock.
        Se on niin monesti nähty.


    • ..:::..

      Minä en vielä osaa katselen kun Pennanen junkkaa.

    • pilpeli

      No no kyllä se Pennanen opettaa.

    • käveliä

      Hyvä silta kävelin eilen siitä.

    • lkjhgfd

      Siltako silta se kelpaa.

    • mummot

      Ihanaa kohta pääsee suoraan Apteekkiin kävely siltaa pitkin.

    • metsä oy

      Siihen voisi tehdä puusillan lahjoitan puut.

    • ylittäjät

      Eilen menin sillan yli oli liukas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1907
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1277
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1214
    4. Kieli pitkällä täällä odotan :D

      Pus pus :D
      Ikävä
      45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      979
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      858
    9. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      851
    Aihe