Hevoset kuin

homot

Ministeri rinnasti homot ja hevoset

Ruotsissa nousi kohu, kun uusi tasa-arvoministeri Jens Orback vertasi homoliittoja isotätinsä ja hänen hevosensa väliseen läheiseen suhteeseen.

6

991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanski

Ministerilla ajatukset laukkaavat! Olinpas nokkela!

• oli tää ministeri kuitenkin aika lähellä totuutta?

• hettero

Kyllä ministeri oli sillai oikeassa että luonnonvastaista molemmat.Sen verta tiedän anatomiasta ja kokeillutkin että kyllä nainen ja mies sopii yhteen.Se homous ei muutenkaan ole onnellinen olotila ja homomiehet tekee itsemurhiakin tilastollisesti suhteessa enemmän ku normaalit.Siihen hinttailuun ei kukaan kait pakota.

• gboy
        hettero kirjoitti:

Kyllä ministeri oli sillai oikeassa että luonnonvastaista molemmat.Sen verta tiedän anatomiasta ja kokeillutkin että kyllä nainen ja mies sopii yhteen.Se homous ei muutenkaan ole onnellinen olotila ja homomiehet tekee itsemurhiakin tilastollisesti suhteessa enemmän ku normaalit.Siihen hinttailuun ei kukaan kait pakota.

... tulitko ajatelleeksi sellaista asiaa kuin syrjintä tai kiusaaminen? taidat olla aika törppö... tulitko ajatelleeksi, että homoseksuaalit ovat vähemmistö ryshmä, jota kohtaan on valtava määrä ei nyt ehkä vihamielisyyttä, mutta ainakin syrjintää... eli luultavasti tämä itsemurhien runsaus johtuu teistä(hetetoista) teillä on yksinkertaisesti niin paljon ennakkoluuloja yms, että homot tekevät itsemurhia... kuka vain voi masentua, jos esimerkiksi työpaikalla tai koulussa aletaan kiusaamaan tai syrjimään (vaikka puhumaan pakaa selän takana)... Homoillakin on itsetunto, jonka voi tallata niin lyttyyn, että ei yksinkertaisesti voi elää... joten asiasta tietämättömän ei kannattaisi ryhtyä mittän selittämään!!!

• hettero
        gboy kirjoitti:

... tulitko ajatelleeksi sellaista asiaa kuin syrjintä tai kiusaaminen? taidat olla aika törppö... tulitko ajatelleeksi, että homoseksuaalit ovat vähemmistö ryshmä, jota kohtaan on valtava määrä ei nyt ehkä vihamielisyyttä, mutta ainakin syrjintää... eli luultavasti tämä itsemurhien runsaus johtuu teistä(hetetoista) teillä on yksinkertaisesti niin paljon ennakkoluuloja yms, että homot tekevät itsemurhia... kuka vain voi masentua, jos esimerkiksi työpaikalla tai koulussa aletaan kiusaamaan tai syrjimään (vaikka puhumaan pakaa selän takana)... Homoillakin on itsetunto, jonka voi tallata niin lyttyyn, että ei yksinkertaisesti voi elää... joten asiasta tietämättömän ei kannattaisi ryhtyä mittän selittämään!!!

En kärsi mistään homofobiasta ja mulla on kyllä kaks mahtavaa lasta.Heille olen kyllä opettanut luonnollisuudesta.Alkavat olla aikuisia molemmat.Molempia kiinnostaa vastakkainen sukupuoli.Vanhemmat on vastuussa lapsistaan ja jos olis tullu homoksi jompi kumpi niin isänä olisin ollut epäonnistunu.Itäkeskuksen uimahallissa homot saunaa ja kyttää varsinki nuoria poikia.Nää rohkeimmat komposti kaverit tulee ehdottaan selänpesua.Mitäs jos minä menisin sinne naisia ahdisteleen niin syyte tulis.

• ioi

ministerilläpä onkin mielenkiintoinen isotäti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      7274
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      125
      4005
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      27
      3311
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2798
    5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      2433
    6. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2302
    7. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      371
      1977
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1960
    9. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      47
      1950
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1888
    Aihe