Moi
Mistä löytäisin sanat otsikon lauluun? Onko olemassa joku linkki vai pitääkö ruveta kirjoittamaan käsin?
Jos jollakin on paperilla niin voiskohan saada skannattuna spostiin?
penax
Käymme yhdessä ain
10
1040
Vastaukset
- Ponu Pena
tuo kipale ole sokerin ja hiivan tunnuslaulu?
- sillä lailla
Joo KYSY JUSTIINALta se tietää kaikesta kaiken tai ainakin luulee niin.Sehän kuuntelee ton laulun esittäjän kappaleita.
- Justiina
Hieno laulu muuten.
Sanat menee näin :
Muistathan, kuinka niin, silloin kun me kohdattiin, aina toistemme seurassa olla luvattiin. Tunsuin sen enää en yksin voi vaeltaa, yhteinen onni kun odottaa.
Käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain, vaikka esteitä on joskus tiellä kohtalon. Voimme kaikki ne voittaa, kun kuljemme vain tiemme yhdessä ain rinnakkain.
Huominen, rakkahin meidät vie luo alttarin.
Valat nuo, jotka vannoimme, saavat sinetin.
Kun sä polvistut viereeni, tunnemme sen ; onni meidän nyt on ikuinen.
Käymme yhdessä ain...
Varmaan ymmärrät sen, kun on mennyt huominen, polku johtava on eteen vastoinkäymisten.
Ethän pelkää, kun yhdessä kuljemme näin ; käteis voit ojentaa ystäväin.
Käymme yhdessä ain... - HOH HOIJAA....
Justiina kirjoitti:
Hieno laulu muuten.
Sanat menee näin :
Muistathan, kuinka niin, silloin kun me kohdattiin, aina toistemme seurassa olla luvattiin. Tunsuin sen enää en yksin voi vaeltaa, yhteinen onni kun odottaa.
Käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain, vaikka esteitä on joskus tiellä kohtalon. Voimme kaikki ne voittaa, kun kuljemme vain tiemme yhdessä ain rinnakkain.
Huominen, rakkahin meidät vie luo alttarin.
Valat nuo, jotka vannoimme, saavat sinetin.
Kun sä polvistut viereeni, tunnemme sen ; onni meidän nyt on ikuinen.
Käymme yhdessä ain...
Varmaan ymmärrät sen, kun on mennyt huominen, polku johtava on eteen vastoinkäymisten.
Ethän pelkää, kun yhdessä kuljemme näin ; käteis voit ojentaa ystäväin.
Käymme yhdessä ain...Olishan se pitänyt arvata sekopää saapui meinaan Justiina taas tänne.
- fdsa
HOH HOIJAA.... kirjoitti:
Olishan se pitänyt arvata sekopää saapui meinaan Justiina taas tänne.
Sen harvan kerran,kun Justiinalta tulee asiallinen vastaus olisi voinut jättää kommentoimatta negatiiviseen sävyyn.
- Justiina
fdsa kirjoitti:
Sen harvan kerran,kun Justiinalta tulee asiallinen vastaus olisi voinut jättää kommentoimatta negatiiviseen sävyyn.
Niimpä! Ei tuossa mun vastauksesssa ollut mitään sekopäistä. Sanoja kysyttiin ja mä kerroin , kun tiesin ne.
Ei paljoa edes enää kiinnosta yrittää kirjoittaa mitään asiallista, kun heti ollaan arvostelemassa, kirjoitti mitä hyvänsä. - fdsa
Justiina kirjoitti:
Niimpä! Ei tuossa mun vastauksesssa ollut mitään sekopäistä. Sanoja kysyttiin ja mä kerroin , kun tiesin ne.
Ei paljoa edes enää kiinnosta yrittää kirjoittaa mitään asiallista, kun heti ollaan arvostelemassa, kirjoitti mitä hyvänsä.Jos malttaisit pysyä asialinjalla,niin eiköhän se suhtautuminen pikkuhiljaa muuttuisi.Kaikki Klabbi/Tapsa-keskustelut kannattaa ainakin jättää rauhaan siksi aikaa,kunnes keksit jotain järkevää sanottavaa aiheista.On aikapitkälle kiinni omasta käyttäytymisestäsi miten ihmiset sinuun täällä suhtautuvat.
- Justiina
fdsa kirjoitti:
Jos malttaisit pysyä asialinjalla,niin eiköhän se suhtautuminen pikkuhiljaa muuttuisi.Kaikki Klabbi/Tapsa-keskustelut kannattaa ainakin jättää rauhaan siksi aikaa,kunnes keksit jotain järkevää sanottavaa aiheista.On aikapitkälle kiinni omasta käyttäytymisestäsi miten ihmiset sinuun täällä suhtautuvat.
Okei. Ehkä kirjoitteluni on ollut välillä hieman mautonta ,mutta ei täälä muutkaan ole aina niin asialinjalla pysyneet. Jos mä nyt sitten YRITÄN pysyä paremmin asialinjalla.
- penax
Justiina kirjoitti:
Okei. Ehkä kirjoitteluni on ollut välillä hieman mautonta ,mutta ei täälä muutkaan ole aina niin asialinjalla pysyneet. Jos mä nyt sitten YRITÄN pysyä paremmin asialinjalla.
Hei Justiina,
Lämpimät kiitokset vastauksesta.
Ottamatta sen enempää kantaa säikeen vastauksiin täytyy sanoa, että taisi olla ensimmäinen asiallinen vastaus;o). Ainakin ensimmäinen joka vastasi esitettyyn kysymykseen.
penax - Justiina
penax kirjoitti:
Hei Justiina,
Lämpimät kiitokset vastauksesta.
Ottamatta sen enempää kantaa säikeen vastauksiin täytyy sanoa, että taisi olla ensimmäinen asiallinen vastaus;o). Ainakin ensimmäinen joka vastasi esitettyyn kysymykseen.
penaxMoi Penax,
Ei mitään kiittämistä. Ilo oli minun puolellani :) Oli kiva olla välillä hyödyksikin jollekkin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232346- 1121967
- 1131617
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?421483Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91407Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901045Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016118932Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15919Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35917Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt81865