Niin, siinäpä se jo otsikossa tulikin. Onkohan Deltalla ilmainen alkoholitarjoilu lennettäessä jenkkilään? Reitti on Amsterdam - Atlanta.
Ilmaista alkoholia Deltalla?
7
350
Vastaukset
Näin Deltan sivuilla:
Between 5:00 a.m. and 8:00 p.m., our premium EATS menus feature selections for purchase and are available on domestic (U.S. and Canada), Latin America and Caribbean flights. International long-haul flights offer meal selections and complimentary beverages- Uskomatontako
Toivottavasti aloitus oli pilaa. Suomalaisen matkustajan suurin huolenaihe onko lennolla ilmaista viinaa. Uskomatonta.
- teppistimo
Sinähän se varsinainen välkky olet, kun osaat lyhyestä tekstistä kertoa että tuo on hänen suurin huolenaihe. Kiinnostaisi tuo minuakin jos matkustaisin kauemmas, kummasti on kivempi matkustaa pienessä chardonnayssä. Otahan pipo pois päästä jouluksi, ettei kiristä ainakaan silloin liikaa :)
- Uskomatontako
Just joo, yritä olla pikkuisessa sievässä ja lentää amerikkalaisella tai muilla yhtiöillä niin loppuu alkoholin tarjoilu aika nopeaan.
Katsos kun muualla maailmassa on ymmärretty ettei lentokone oli baari.
Pohjoismaalaiset ja venäläiset vielä luulevat että lentokoneessa ryyppääminen kuuluu asiaan.
Toisekseen jos on maksulliset juomat,niin sitten maksat siitä juomasta.
Lue ensin kunnolla ja sisäistä lukemasi,pointti oli juuri se että onko lennolla ILMAISTA alkoholia.
- arttuurio
On ihan ymmärrettävää että muualla lentoemot naureskelevat suomalaisten "janolle".
Suomessa siinä ei ole mitään ihmettelemistä sillä ilmainen viina on se paras viina.
Jenkkiyhtiöllä tosiaan se juopottelu loppuu pariin drinkkiin ja kerran naureskelin lehteni takaa, kun emäntä topakasti ojensi pikkuhiprakassa olevaa miestä tyyliin: do you have an alcohol problem, we don´t serve drunks! - AA 2405
Jaa eipä ainakaan mun osalta ole tarjoilu loppunut USA lentoyhtiöillä, vaikka olen ollut jo koneeseen noustessa siinä pikkuhiprakassa, kun loungessa olen muutaman GT:n ehtinyt siemasemaan. Kyllä sitä viinaa saa ihan samaan tapaan hakea takakeittiöstä kuin Eurooppalaisilla yhtiöillä.
- Kahvimerkkikö
Ilmaiset liput...
http://www.tivi.fi/kaikki_uutiset/saisiko olla ilmaiset lennot muuttamalla urlosoitetta saat lentolipun/a1036974
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540