Niin, siinäpä se jo otsikossa tulikin. Onkohan Deltalla ilmainen alkoholitarjoilu lennettäessä jenkkilään? Reitti on Amsterdam - Atlanta.
Ilmaista alkoholia Deltalla?
7
271
Vastaukset
Näin Deltan sivuilla:
Between 5:00 a.m. and 8:00 p.m., our premium EATS menus feature selections for purchase and are available on domestic (U.S. and Canada), Latin America and Caribbean flights. International long-haul flights offer meal selections and complimentary beverages- Uskomatontako
Toivottavasti aloitus oli pilaa. Suomalaisen matkustajan suurin huolenaihe onko lennolla ilmaista viinaa. Uskomatonta.
- teppistimo
Sinähän se varsinainen välkky olet, kun osaat lyhyestä tekstistä kertoa että tuo on hänen suurin huolenaihe. Kiinnostaisi tuo minuakin jos matkustaisin kauemmas, kummasti on kivempi matkustaa pienessä chardonnayssä. Otahan pipo pois päästä jouluksi, ettei kiristä ainakaan silloin liikaa :)
- Uskomatontako
Just joo, yritä olla pikkuisessa sievässä ja lentää amerikkalaisella tai muilla yhtiöillä niin loppuu alkoholin tarjoilu aika nopeaan.
Katsos kun muualla maailmassa on ymmärretty ettei lentokone oli baari.
Pohjoismaalaiset ja venäläiset vielä luulevat että lentokoneessa ryyppääminen kuuluu asiaan.
Toisekseen jos on maksulliset juomat,niin sitten maksat siitä juomasta.
Lue ensin kunnolla ja sisäistä lukemasi,pointti oli juuri se että onko lennolla ILMAISTA alkoholia.
- arttuurio
On ihan ymmärrettävää että muualla lentoemot naureskelevat suomalaisten "janolle".
Suomessa siinä ei ole mitään ihmettelemistä sillä ilmainen viina on se paras viina.
Jenkkiyhtiöllä tosiaan se juopottelu loppuu pariin drinkkiin ja kerran naureskelin lehteni takaa, kun emäntä topakasti ojensi pikkuhiprakassa olevaa miestä tyyliin: do you have an alcohol problem, we don´t serve drunks! - AA 2405
Jaa eipä ainakaan mun osalta ole tarjoilu loppunut USA lentoyhtiöillä, vaikka olen ollut jo koneeseen noustessa siinä pikkuhiprakassa, kun loungessa olen muutaman GT:n ehtinyt siemasemaan. Kyllä sitä viinaa saa ihan samaan tapaan hakea takakeittiöstä kuin Eurooppalaisilla yhtiöillä.
- Kahvimerkkikö
Ilmaiset liput...
http://www.tivi.fi/kaikki_uutiset/saisiko olla ilmaiset lennot muuttamalla urlosoitetta saat lentolipun/a1036974
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5810187Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174261Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r323536Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht1052881Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4352152Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142140Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2501577FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01371Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu751198Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101145