Ilmaista alkoholia Deltalla?

aapuuva

Niin, siinäpä se jo otsikossa tulikin. Onkohan Deltalla ilmainen alkoholitarjoilu lennettäessä jenkkilään? Reitti on Amsterdam - Atlanta.

7

350

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin Deltan sivuilla:

Between 5:00 a.m. and 8:00 p.m., our premium EATS menus feature selections for purchase and are available on domestic (U.S. and Canada), Latin America and Caribbean flights. International long-haul flights offer meal selections and complimentary beverages

• Uskomatontako

Toivottavasti aloitus oli pilaa. Suomalaisen matkustajan suurin huolenaihe onko lennolla ilmaista viinaa. Uskomatonta.

• teppistimo

Sinähän se varsinainen välkky olet, kun osaat lyhyestä tekstistä kertoa että tuo on hänen suurin huolenaihe. Kiinnostaisi tuo minuakin jos matkustaisin kauemmas, kummasti on kivempi matkustaa pienessä chardonnayssä. Otahan pipo pois päästä jouluksi, ettei kiristä ainakaan silloin liikaa :)

• Uskomatontako

Just joo, yritä olla pikkuisessa sievässä ja lentää amerikkalaisella tai muilla yhtiöillä niin loppuu alkoholin tarjoilu aika nopeaan.
        Katsos kun muualla maailmassa on ymmärretty ettei lentokone oli baari.
        Pohjoismaalaiset ja venäläiset vielä luulevat että lentokoneessa ryyppääminen kuuluu asiaan.
        Toisekseen jos on maksulliset juomat,niin sitten maksat siitä juomasta.
        Lue ensin kunnolla ja sisäistä lukemasi,pointti oli juuri se että onko lennolla ILMAISTA alkoholia.

• arttuurio

On ihan ymmärrettävää että muualla lentoemot naureskelevat suomalaisten "janolle".
      Suomessa siinä ei ole mitään ihmettelemistä sillä ilmainen viina on se paras viina.
      Jenkkiyhtiöllä tosiaan se juopottelu loppuu pariin drinkkiin ja kerran naureskelin lehteni takaa, kun emäntä topakasti ojensi pikkuhiprakassa olevaa miestä tyyliin: do you have an alcohol problem, we don´t serve drunks!

• AA 2405

Jaa eipä ainakaan mun osalta ole tarjoilu loppunut USA lentoyhtiöillä, vaikka olen ollut jo koneeseen noustessa siinä pikkuhiprakassa, kun loungessa olen muutaman GT:n ehtinyt siemasemaan. Kyllä sitä viinaa saa ihan samaan tapaan hakea takakeittiöstä kuin Eurooppalaisilla yhtiöillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76