kotisivujen teko

Archie

HEI!
MITEN ALOITAN KOTISIVUJEN TEON?KÄYTÄN MICROSOFTIN INTERNET EXPLORERIA JA WORDPAD:IA? YKSITYISKOHTAISIA OHJEITA,JOS MAHDOLLISTA,TARVITAAN.

7

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Antikonkari

        Tein perussivut ja "Lehtorin" mukaan ne ovat ihan OK, mutta tekisi mieli oppia perusteet alusta alkaen hyvin. Mikäköhän olisi tähän sopiva kirja?


      • Petsku
        Antikonkari kirjoitti:

        Tein perussivut ja "Lehtorin" mukaan ne ovat ihan OK, mutta tekisi mieli oppia perusteet alusta alkaen hyvin. Mikäköhän olisi tähän sopiva kirja?

        ööö miks yleensä rupesit koodaamaan käsin? Siis onhan se hyvä tietää mitä koodi tarkoittaa, mutta aika hidasta puuhaa näpytellä tägejä notepadiin. Esim netscapen mukana tulee composer millä on aika vaivatonta tehdä sivut sukkelasti ja antaa vielä mahdollisuuden muokata koodia tai vaikka lisäillä vähän javaa joukkoon. Mä tein muksuille saitin muutamassa tunnissa osoitteeseen http://www.freewebs.com/olgakiik/ koko jöötin budjetti nolla euroa.


      • Töppö
        Petsku kirjoitti:

        ööö miks yleensä rupesit koodaamaan käsin? Siis onhan se hyvä tietää mitä koodi tarkoittaa, mutta aika hidasta puuhaa näpytellä tägejä notepadiin. Esim netscapen mukana tulee composer millä on aika vaivatonta tehdä sivut sukkelasti ja antaa vielä mahdollisuuden muokata koodia tai vaikka lisäillä vähän javaa joukkoon. Mä tein muksuille saitin muutamassa tunnissa osoitteeseen http://www.freewebs.com/olgakiik/ koko jöötin budjetti nolla euroa.

        Varmasti ihan tarkoituksensa ajavat sivut ja koiratkin on nättejä (ainakin tuolla olevat yksilöt) mutta vähän ehkä sunkin kannattais säädellä sitä koodia.

        Minkä merkillisen syyn takia siellä koodin loppupuolella on tuollainen pätkä:


      • Petsku
        Töppö kirjoitti:

        Varmasti ihan tarkoituksensa ajavat sivut ja koiratkin on nättejä (ainakin tuolla olevat yksilöt) mutta vähän ehkä sunkin kannattais säädellä sitä koodia.

        Minkä merkillisen syyn takia siellä koodin loppupuolella on tuollainen pätkä:

        Laitoin sen pakollisen bannerin alas tollei helposti br:llä. Helppo tapa ja ei tartte kikkailla enempää. Saitti ei pelitä ilman mainosta.


      • Tõppõ
        Petsku kirjoitti:

        Laitoin sen pakollisen bannerin alas tollei helposti br:llä. Helppo tapa ja ei tartte kikkailla enempää. Saitti ei pelitä ilman mainosta.

        Se mainos ei häiritsisi minua yhtään jos se olisi siististi sivun alareunassa mutta kun sivulla on vierityspalkit niin pitäähän sitä katsoa mitä siellä alhaalla on.
        Silloin häiritsee kun turhaa vierittelee sivuja.


    • koodia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe