Olisin sellaista kysellyt, että kuinka kani sopii jos perheessä on allerginen ihminen? Emäntä ja tytär haluaisi kanin meille, mutta olen vielä ollut vastaan kun olen hieman allerginen kissalle. Eli onko kissa allergikoilla kokemuksia kaneista?
Kani allergikolle?
6
300
Vastaukset
- kaniomistaja
Kani on yksi allergisoivimmista eläimistä. Käy allergiatestissä ennen kanin hankkimista ja pyydä testaamaan mahdollinen kaniallergia. Ota huomioon, että kani tarvitsee heiniä, joille myös voi olla allerginen. Heinäallergiakin kannattaa siis testata ensin.
- Sade
Ei kania allergiaperheeseen. Ettei taas tule lisää näitä "lahjoitetaan allergian takia" ilmoituksia.
- allergikolle
Sade kirjoitti:
Ei kania allergiaperheeseen. Ettei taas tule lisää näitä "lahjoitetaan allergian takia" ilmoituksia.
Ei ole tapana ollut antaa allergian vuoksi pois eläimiä.
olen ollut kohta 29 vuotta allerginen ja en ihan heti muista aikaa etteikö olisi ollut eläimiä talossa! on ollut lintuja, kaneja ja koiria!!!!
- Kääpiöluppa
On rotuja jotka eivät allergisoi paljoa
- ranskis96
Kannattaa testata mikäli mahdollista. Veljeni on hyvin pahasti allerginen kissoille mutta kaneille ei,samoin kuin eräs ystäväni joten on mahdollista että reagoit vain kissoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422856Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens302489Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362418Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau202313Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431808Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421772Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241315Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41202- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007