Niin, siis aloin nyt vindictus EU:ta lataamaan koneelleni. On hyvin mennyt tuohon 3/3 osioon, pauselle mennyt siksi aikaa kun tietokone sammuksissakin ja siitä sitten jatkanut. Vaikka kone kirjasi ulos, niin takaisin kirjautuessa oli samassa kohdassa mihin jäi. Nyt mulla on jostain syystä niin, että se meni vaikka pelkälle näytönsäästäjälle, niin 3/3:n lataus on mennyt täysin alkuun? Miksi? Ennemmin ku se on menny hienosti pauselle...
No, siis siinä on enää vaan se punainen ruksi, ei sitä pause-nappulaa, joten jos punaista ruksia painaa, se alottaa 3/3:sen lataamisen uudelleen D::
Niin, osaako kukaan neuvoa, miksi kummassa se ei enää mene pauselle vaan alottaa alusta?.__.
Tai miksi sitä pause-nappia ei enää ole? D:
Vindictus EU, apua?
japuakaipailen!!
0
106
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.383914- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei201718- 80680
- 70649
- 50635
- 66634
- 36620
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581