Ecolaattorin huollon maksu

masala

Onko oikein että tunnin huoltotyöstä veloitetaan jo melkein 500€
Ensin meitä höynäytetään hankkimaan tällainen 10,000 jätevesilaitos
ja nyt vielä näillä huoltomaksuila lisää, myös vielä laskutuspalkkioikin
jota ei saada suoraveloitukseen, eikä sähköpostiin tulevaksi...
Mitä mieltä olette onko tämä oikein ??

5

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omatoimi toivo

      Olet kaiketi ostanut laitteen itsellesi? Jos ostat auton ja et halua sitä huollattaa, niin ei se varmaan laitevalmistajan ongelma ole?

      Kysy ohjeet, että mitä pitää tehdä ja huolla itse.

      Talonkin saa halvemmalla kun rakentaa itse

    • Voi niitä myyjiä

      Sitä mieltä olen että ei ole oikein tuossa mikään.

      Jos jostain kumman syystä minua olisivat saaneet höynäytettyä noihin lume laitteisiin ja maksaamaan tuhansia euroja saatikka maksamaan 10000euroa,

      Maksaisin liivimiehille toisen 10000euroa että käyvät kylässä tai toisena vaihtoehtona olisi koko 20000euron palautautus,eli lasku sille ecolaattori myyjälle liivimiehistä ja toinen lasku laitteista.

      Mikäli ei maksa niin ecolaattori myyjä lähtee mukaan samalla kyydillä.

      toisena vaihtoehtona olisi tilata sieltä se huoltaja ja jos asuu maalla korpien keskellä tämä huolto mies tai ecolaattori myyjä.

      Kun mies tai miehet on ehkä saatu pihalle niin otat mahdollisen kaukaasianpaimenkoiran mukaasi hihnassa (lue wikipediasta kaukaasianpaimenkoira tai toinen keskiaasiankoira)

      Käsket ukkojen heittää puhelimen käännykän vähintään 20m päähän jos eivät heitä kävelet koiran kanssa kohti.

      Tässä vaiheessa on todennäköisesti puhelimet lentäneet kaaressa käsistä,no sitten alat rupattelemaan näiden kanssa,väliä pidät vähintään 10 metriä,älä laske koiraa liian lähelle koska muuten joudut liian aikaisin soittamaan ehkä ambulanssia eli ei vielä tässä vaiheessa kiini ottoa.

      Kun nämä veijarit ei todennäköisesti kumminkaan pullikoimatta huolla sitä maksutta niin sanot että on minulla tässä aikaa olla vaikka kuinka.

      Jossain vaiheessa joku tekee virheen ja lähtee autoaan kohti,tässä vaiheessa kielät liikkumasta omalla tontillasi yhtään ja kun se liikkuu olet saanut koiran siinä vaiheessa siihen pisteeseen että se ottaa kiini,sitä en tiedä mitä teet ruumiille tai poltatko auton ja ruumiit pihalle.

      Mutta jos saisit maksamaan ennen kuin koira on ottanut kiini,sillä tämä toimenpide on peruuttamaton ja se eliminoi uhkan.

      Jos sitten sattuisi niin että nämä huoltaisi ilmaiseksi jostain syystä niin kiittelet kohteliaasti ja sanot soitan taas kun tarvitsen,ja jos ette tuu niin liivi miehet hakee.

      Rahaahan sinä olet upottanut pas-kaan kirjaimellisesti niin samalla rahalla sinä saat myös toisenkinlaisia palveluja,nämä liivimiehet myös toimivat ihan omilla tavoilla joita ei tarvitse neuvoa kun vain nimen kertoo.







      Maalla suosittelen käyttöön ehdottomasti sellaista tapaa ottaa käyttöön

      • Jätevesimyyjä

        Sinä työttömänä sos.pum loisena et saa menestyville putsari myyjille lähetettyä minkäänlaista laskua.

        Voi että, taidat olla oikein joku henkisenkehityksen kelkasta tippunut. Että oikein mopopoikia ja rakkeja. Ei niistä munattomista mammanpojista ole tosi toimiin. Ja kirppukasasi on yhdellä päähän potkaisulla lopetettavissa, jonka jälkeen voin työntää sinut paskapönttöösi.

        Kenellekään ei ole mitään pakkomyyty. Vaan aivan itse on ostaja allekirjoittanut paperit. Oli sitten kyseessä mikä vain kymmenistä panosputsari firmoista.

        Euroakaan et minulta saa, mutta minä sain ilmeisesti sinulta :)

        ps. Kun olet noin vihainen hankinnastasi, niin älä ainakaan agressioitasi perheenjäseniisi pura.


    • Voi niitä myyjiä

      Eli sinulla on siis mahdollisesti tälläinen kaveri ja kukaan ei pysty lähtemään terveenä tontilta mikäli aihetta on.

      https://www.google.fi/search?q=kaukaasianpaimenkoira&tbm=isch&imgil=TTOFo9IePrUlOM:;GH5UgVf_rtO00M;http://www.uniteddogs.com/fi/dog/kavkazi/albums/308064/medo/595239&source=iu&pf=m&fir=TTOFo9IePrUlOM:,GH5UgVf_rtO00M,_&usg=__K8xZF-eFFw28UhToV2LfKS1t06o=&biw=1138&bih=525&ved=0CCsQyjc&ei=3GqJVIO1D4PyUPuqgdAF#facrc=_&imgdii=_&imgrc=TTOFo9IePrUlOM:;GH5UgVf_rtO00M;http://uniteddogs.s3.amazonaws.com/profile_580_595239.jpg;http://www.uniteddogs.com/fi/dog/kavkazi/albums/308064/medo/595239;580;435

    • badfryqer

      Huollon hinnan olisit voinut kysyä etukäteen ja jättää sitten tilaamatta jos summa on mielestäsi liian suuri.

      Itse en kyllä ajatellut asentaa minkäänlaista paskavatkaamoa pihaan. Pelkkä "mutta kun laki sanoo" ei ihan riitä siihen että tekisin tuollaisia täysin turhia investointeja. Sanoohan se laki ettei matkapuhelimeenkaan saa puhua autoa ajaessa ja vilkkua pitää käyttää käännyttäessä, mutta eipä näitäkään kaikki noudata.

      Todellisuus kun tulee olemaan taas yksi paskalaki lisää mitä kukaan ei tule millään tavalla valvomaan. Jos kunta jossain vaiheessa alkaa tuollaista vatkaamoa vaatimaan niin kunta saa tulla ihan omalla kustannuksellaan sen asentamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe