Rc autoa hankkimassa

Rc kuskii

Moi. Ajattelin hankkia uutta rc autoa. Mistä sais madollisimman halvalla uuden rc auton? Se sais maksimissaan maksaa päälle 100€ Olen kuitenkin vähän kokenut ajaja. Että en mitään lelu autoa aio hankkia. Haluisin että se auto ois roisketiivis. Mutta jos tiiätte jonkun hyvän rc kaupan jossa ois sitte niitä suht koht halpoja rc autoja nii pistäkää linkkejä! ;)

10

586

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalliita

Ei tuohon hintaa saa, kyllä kuin leluja.

• grt45y

Varmaan jostain alan foorumilta saat käytetyn ellei sun kokemus perustu joihinki biltema leluihin.

• Jessejamesi

Edullisia on ainakin RcKaupassa, osotteessa www.rckauppa.fi

alle satkulla halvimmat ja ne on jo semmossii mihin saa varaosiakin.

• Rc ajaja

Juuri ostin rc auton hinta oli 119€ ja kauppa oli rcm

• mjtrij

Rc kauppa.fi. Sieltä Himoto Mastadon

• Rc-autot <3

Itse ostin Rustler XL-50 ensimmäiseksi autoksi. Toiseksi ostin Stampede vxl. Ja nyt ajattelin hankkia erilaisen eli Traxxas 4-tec nitron? En tiedä kestääkö se omalla asfaltoidulla pihatiellä ajamista? Ajanut olen melkein 5 vuotta eli osaamisesta se ei ainakaan ole kiinni.

• Rc autot <3

Niin onko teillä kokemusta tästä autosta?

• jokuvaa1

EN suosittele nitro käyttöst. itellä oli nitro käyttöne ja aina paskana sit tein siit harjattoma ja eikä oo ko kerra yks servo hajonnu puoles vuodes

• Rc autot <3

Ihan tiedoksi vaan nämä "nitro" autot on puhdistettava AINA ajon jälkeen: moottori kiristää ruuvit yms.

• Pyry82

Katsasta hobbex.fi sieltä bsd 709t

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2420
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2112
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2099
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1655
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      384
      1560
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      272
      1371
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      12
      1356
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe