Rc autoa hankkimassa

Rc kuskii

Moi. Ajattelin hankkia uutta rc autoa. Mistä sais madollisimman halvalla uuden rc auton? Se sais maksimissaan maksaa päälle 100€ Olen kuitenkin vähän kokenut ajaja. Että en mitään lelu autoa aio hankkia. Haluisin että se auto ois roisketiivis. Mutta jos tiiätte jonkun hyvän rc kaupan jossa ois sitte niitä suht koht halpoja rc autoja nii pistäkää linkkejä! ;)

10

1107

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalliita

Ei tuohon hintaa saa, kyllä kuin leluja.

• grt45y

Varmaan jostain alan foorumilta saat käytetyn ellei sun kokemus perustu joihinki biltema leluihin.

• Jessejamesi

Edullisia on ainakin RcKaupassa, osotteessa www.rckauppa.fi

alle satkulla halvimmat ja ne on jo semmossii mihin saa varaosiakin.

• Rc ajaja

Juuri ostin rc auton hinta oli 119€ ja kauppa oli rcm

• mjtrij

Rc kauppa.fi. Sieltä Himoto Mastadon

• Rc-autot <3

Itse ostin Rustler XL-50 ensimmäiseksi autoksi. Toiseksi ostin Stampede vxl. Ja nyt ajattelin hankkia erilaisen eli Traxxas 4-tec nitron? En tiedä kestääkö se omalla asfaltoidulla pihatiellä ajamista? Ajanut olen melkein 5 vuotta eli osaamisesta se ei ainakaan ole kiinni.

• Rc autot <3

Niin onko teillä kokemusta tästä autosta?

• jokuvaa1

EN suosittele nitro käyttöst. itellä oli nitro käyttöne ja aina paskana sit tein siit harjattoma ja eikä oo ko kerra yks servo hajonnu puoles vuodes

• Rc autot <3

Ihan tiedoksi vaan nämä "nitro" autot on puhdistettava AINA ajon jälkeen: moottori kiristää ruuvit yms.

• Pyry82

Katsasta hobbex.fi sieltä bsd 709t

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      33
      1452
    2. Vieläkö se tarjous

On voimassa?
      Ikävä
      69
      917
    3. Kysymys miehille ...

Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil
      Sinkut
      290
      809
    4. Ttp:llä kuontalot ojennukseen

Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste
      Haapavesi
      74
      744
    5. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      258
      700
    6. Hyvää yötä.....M

Miten me edettäs...............
      Ikävä
      69
      674
    7. Itsensäpaljastelija

Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O
      Lapua
      39
      615
    8. Oot kaunis ja fiksu

Ja pidän susta kovasti. Tiiäppä se.
      Ikävä
      32
      579
    9. Mikä sua vaivaa

@?
      Ikävä
      72
      564
    10. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      51
      554
    Aihe