CZ75 mittoja??

97b

Paljonko on CZ75 9mm pistoolin kahvan paksuus?? Olisiko kenelläkään ko. asetta ja mittaisi paljonko sen kahvan paksuus sivusuunnassa on ilman kahvalevyjä, tämä taso näkyy hieman levyjen reunasta jottei mittaamisen takia tarvitse irroittaa kahvalevyjä.

5

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 97b

      ..ajattelin vaan että käykö CZ75 kumikahva tuohon nelivitoseen, jossain näin jenkkiharrastajan nelivitosen ja siinä oli juuri seiskavitosen kumikahva mutta ymmärsinköhän sitten oikein ja siksi kyselen noita mittoja.

    • zetor2

      Sopivuudesta en osaa mitään sanoa. Mutta kahvan paksuus ilman kahvoja: edestä 25,75mm ja kämmenpuoli 16.80mm.

      tuommoisen mutanttikahva viritystä hieman epäilen...

    • 97b

      Kiitoksia! Jaahas eli kahva ei ole tasapaksu vaan kapeampi takaa?? Tuohon CZ97B pistooliin ei saa muuta kuin levyjä kahvaan, ainakaan suomesta ei saa, kotelokin oli tiukassa mutta tosiaan niin kuin tuolla eräässä viestissä näkyy niin seiskavitoseen tarkoitettu kotelo käy kuin nyrkki silmään, ei milliäkään klappia eli istuu tosi napakasti ja napakammin kuin seiskavitonen koteloon mutta kuitenkin menee sinne kevyesti ja lähtee myös pois, ihan omalla painolla ei mene vaan pitää hieman painaa, kiinni sivuista ottaa hieman varmistin ja luistin vapautin. Kotelohan lukitse aseen liipasinkaaren edestä.-Dasta-kotelo siis.

      Täytyy mitata omasta aseesta tuo mitta ja vielä sitten arvoitus käykö kumikahvan kiinnitysreiät johon kahvalevyjen ruuvit tulee. Onhan sitten olemassa niitä sukan mallisia kumikahvoja jotka vedetään kahvan päälle, nykyään minulla on mustaa itsevulkanoituvaa teippiä mutta se ei ole kovinkaan fiksun näköinen tuunaus.

    • 97b

      On prikulleen samat mitat cz97b.ssä kuin seiskavitosen kahvan mitat mutta muuten tuntuu paksummalta tuo kahva kun hypistelin 9 mm:stä viikonloppuna kädessäni, lie sitten paksummat levyt kahvoissa ja pituus suunnassa ehkä isompi tuo ysiseiskan bertan kahva.

    • 97b

      Vielä jos joku seiskavitosen omistaja voisi mitata kahvan edestä kahvaruuvin keskelle. Tuossa ysiseiska bertassa on tuo mitta noin 42mm. Jos tuo mitta täsmää niin seiskavitosen kumikahva käy 97B:hen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe