Yaris tuli kymmenen vuoden ikään (vm. 2004) ja sen kunniaksi käytin katsastuksessa. Ei vikoja tälläkään kertaa niinkuin ei aikaisemmillakaan kerroilla.
Uskomattoman luotettava auto tämä vanhempikoppainen Yaris. Ei mitään vikaa koskaan. Öljyt ja suodattimet olen vaihtanut itse ja toissakesänä jarrupalat joka nurkkaan. Viimevuonna käytin Ilmastointihuollossa kun aineet olivat jo haihtuneet aika vähiin. Siinä kaikki remontit. Kilometrejä Yariksessa on about 180tkm.
Toisena autona eurooppalainen uudempi ja isompi auto ja se on käynyt remontissa jo monta kertaa vaikka ei mitään kallista siinäkään. Jokainen pyöränlaakeri on vaihdettu ja edestä pallonivelet molempiin pyöriin.
Voisihan tuo Yaris olla vähän mukavampi maantiellä. Ero isompaan eurooppalaiseen on kyllä melko suuri mukavuudessa ja vakaudessa. Nimittäin sen eurooppalaisen hyväksi.
Huoleton Yaris
Ilo omistaa
3
250
Vastaukset
- Huoletonta matkaa
Varsin luotettava ajopeli, jonka huomaa käytettyjen isompimoottoristen hintapyynnöistä.
Kaikki tämä jos on älynnyt viedä auton uutena perusteelliseen ruostesuojaukseen ja pitänyt jatkohoidosta huolen, sillä Toyotat ovat tehtaan toimesta todella huonosti suojattuja. - edrvwerer
Tämähän tarkoittaa sitä että mun 2013 Variksella on viatonta ajelua vuoteen 2023, elikkä 9 vuotta ilman remontteja. Käyppä koklaamassa uutta Yarista maantiellä, on se aika paljon kehittynyt.
- matala
Mulla taas on Yriksesta mennyt katalysaattori ja raidetangonpäät useasti mökkitiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059