moikka! mikä on ollut teidän budjettinne. meillä on tähän mennessä mennyt jo 10 000 euroa siihen kuuluu paikka, molempien puvut, sormukset, paikan koristeet ja hääauto. ilmaiseksi saatiin pitopalvelu. kaikki muut puuttuu, meneekö tähän miljoonia? molempien puvut teetimme kuten sormuksetkin.
hullua tää on!
hääbudjetti
6
1672
Vastaukset
- naimisiin menossa
No kuulostaa aikamoiselta tuo teidän budjetti, kaikki vaan yhtä päivää varten... tietysti riippuu omista rahavaroista, ja siitä, mistä joutuu sitten luopumaan häihin menevän rahasumman vuoksi.
Meillä häät vasta suunnitteilla, mutta ajattelin, että olis pienet häät, (n. 20 hlöä) ehkä ruokiin (teemme varmaan itse jotakin edullista, esim. kiusauksia, ja sitten jokin iso täytekakku, juomana vettä, ja boolia, ehkä myös olutta/viiniä jonkin verran) menis 250e, ja morsiuspukuun saman verran (ajattelin vuokrata lähinnä iltapuvun, joka vaaleasävyinen), tai jos miehelle joudutaan ostamaan uusi tumma puku niin sitten enemmän, mutta sillehän on käyttöä myöhemminkin. Paikan vuokra 200e. Sormukset saa olla edulliset, niihin 250e. Hääkampaus ja häämeikki varmaan pitää ottaa, en tiedä mitä ne maksaa. Häämatkaan halutaan panostaa, ja lähdetään jonnekin suht kauas, mutta sehän on samalla lomamatka, siihen menee varmasti sellainen tuhat euroa tai enemmänkin. Haluan rennot ja hauskat häät ilman mitään kummempaa ohjelmaa tai hienostelua, hyvää musaa (eikä tosiaankaan mitään häävalssia vaan bilemusaa ja hitaita paljon laitetaan soimaan) ja paljon kavereita sen sijaan! Kutsut aion tulostaa itse tietokoneella ja monistaa työpaikalla. Postitukseen menee jonkin verran kyllä rahaa.
Te, joilla suht pieni hääbudjetti, kertokaa hyviä vinkkejä, joilla saa pidettyä menot kurissa!- Kissa
Ihanaa, että joku "uskaltaa" järjestää tuollaiset häät. Tätä palstaa lukiessa (eka kertani täällä) alkaa tuntua siltä, että häiden järjestäminen on aivan hullua hommaa (esim. tuo 10 000 euron budjetti, joka ei tunnu edes riittävän!).. Kukin tyylillään, mutta henk.koht. matkustaisin mieluummin kumppanini kanssa maapallon ympäri tuolla 10 000 eurolla - kahdesti! ;)
Onnea häihinne, niistä tulee varmasti mainiot!
- 2300 euroa
2300€. Puvut, sormukset, ruoat, viinat, koristelu ja paikka. 34 vierasta ja vihkiminen juhlapaikalla. Kaikki puku- ja koristekankaat toin kiinasta.
- Morsian myoskin
Mina olen myoskin menossa naimisiin ensi kesana ja laadimme budjetin alusta alkaen. Kaikki eritellen esim.vaatetus, sormukset, pitopalvelut,kukat,valokuvaus jne.kaikille hinta ja pysyttele naissa tiukasti. Kun katselet ympariinsa aina loytyy vaihtoehtoja ei aina tarvitse valita sita kalleinta ajatellen se on paras. Jos joku ylittyy jonkun muun pitaa alittua. Meilla on mielestamme aika reilu budjetti 8000 euroa. Ja parempi jos alittuu, mutta yli ei saa menna.Haluan nauttia paivasta, mutta ei tarvitse menna yli ayraiden.
- morsian 2005
kyllä tuntuu rahaa palavan mutta ainakin minä meen "kerran elämässä"-periaatteella naimisiin. lisäkustannuksia tietysti tuo se että sukuni asuu kaukana toisella paikkakunnalla joten ruokien itse valmistaminen on mahdotonta. joten pitopalveluun uppoaa sievoinen summa. mikään rikas ei perheemme ole mutta nyt säästetään kovasti ja töitä tehään että saataisiin unelmien päivä toteutettua!
- irene79
Koko ajan syötetään säästöpossua,vaikka häät ovatkin vasta suunnitelmissa, päivämäärää ei ole vielä lukkoon lyöty. Tarkoitus olisi saada kokoon sellainen 3000 euroa ja sitten voi alkaa suunnittelemaan tarkemmin millaiset häät halutaan. Mitään sikarikkaita emme ole, joten häistämme tulee sellaiset kuin budjetti sallii. Onneksi kumpikaan meistä ei ole kovin tuon hörhelön ja krääsän perään, joten mitään tuhottoman kallista pikkusilppua ei meidän häihimme tule.
Kutsut tehdään itse tietokoneella ja kotona tulostetaan nätin väriselle paperille. Yritetään löytää pitopalvelu johon osan ruuista saa tehdä itse, tai sitten kaikki ruuat tehdään itse, ja pitopalvelu vain lämmittää ja tarjoilee ne. Yritämme panostaa ruokaan ja ehkä myös juomaan että vieraat viihtyvät. Viiniä ehkä teemme itse hääjuomaksi. Viinoja en kovasti häihini halua, mutta jonkinlaisen boolin ehkä teemme. Livebändiä häihin ei tule, tietokoneelta tai soittimesta vaan musiikit. Kovasti tekisi mieleni talvihäitä eikä kullallakan ollut mitään ajatusta vastaan, joten ehkä vietämmekin talvihäät kesähäiden sijaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo804627Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi2124577Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks652375Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä732373- 602296
Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak612128- 531886
- 281527
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101338Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1171318