Haluatko nähdä UFOn?

Ystäväinen

Olisitko halukas näkemään ufon?
Siis ulkoavaruuden asukkien kulkuvälineen?

32

2751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukapa EI haluaisi???

• Nauris

Itseasiassa en minä ainakaan halua näkeväni sen erityisemmin. näkyy jos on näkyäkseen ;)

• Kulkuvälineet ei kiinnosta yhtä paljon kuin itse ufot. Luultavasti juoksisin karkuun jos sellaisen näkisin tai sitten pyörryn ennen sitä. Aamulla mahassa on pieni arpi :D
      Jotenkin ihmistä kiinnostaa monet asiat.
      Ensin mua kiinnosti lepakot ja vampyyrit, sitten ufot ja nyt nämä kummitusjutut.

• eläke turvattu

Pistäsiin eBayhin myyntiin ja CIA maksais siitä aivan sikana.

• Uskova lapsonen

Tottakai haluan. Onko sinulla tällainen kulkupeli? Lähteekö käyntiin pakkasella?

• Ystäväinen

Ei minulla ole ufoa kulkupelinä, mutta "kyky" kutsua niitä näkösälle kyllä.

• Ystäväinen kirjoitti:

Ei minulla ole ufoa kulkupelinä, mutta "kyky" kutsua niitä näkösälle kyllä.

Ja hyökkää sen kameran kanssa ja laita kuva nettiin. Mä haluun nährä.

• Ystäväinen
        lammas-jr kirjoitti:

Ja hyökkää sen kameran kanssa ja laita kuva nettiin. Mä haluun nährä.

Ilmoita paikkakuntasi missä asustelet, kutsun heidät sen yläpuolelle ja ilmoitan sinulle milloin he tulevat, näin näkisit itse. Käykö tällainen järjestely?

• Marcel 1
        Ystäväinen kirjoitti:

Ilmoita paikkakuntasi missä asustelet, kutsun heidät sen yläpuolelle ja ilmoitan sinulle milloin he tulevat, näin näkisit itse. Käykö tällainen järjestely?

Pistä pari menemään tuolle Lampaalle, mutta ei tänne meillepäin. Ne pitää niin hirveää meteliä, ettei oikein saa nukutuksi.

• stereotypia
        Ystäväinen kirjoitti:

Tilaan Kuopioon ufon täksi illaksi. Joskus tossa ennen puolta yötä olis sopivaa aikaa kurkkia taivaalle. ;-)

• Sapso Tampere
        Ystäväinen kirjoitti:

Pistätkö vaikka pari Tampereelle?

• Ystäväinen kirjoitti:

Espoossa asun. Laita pyörimään :P. Sanon vaan et vaikee uskoa. Mut jos niitä näkyy niin uskon joulupukkiinki.

• Ystäväinen
        lammas-jr kirjoitti:

Espoossa asun. Laita pyörimään :P. Sanon vaan et vaikee uskoa. Mut jos niitä näkyy niin uskon joulupukkiinki.

Luuletteko te että pystyn saamaan ufoja näkösälle joka paikkaan ja vieläpä samaan aikaan, en saa.

Hyvä jos saan yhteen paikkaan johonkin tiettyyn aikaan, eli aina en voi onnistua siinäkään.
        Yritän saada yhteyden ja pyydän heitä näyttäytymään huomenna torstaina Kuopion alueella, josta ensimmäinen pyyntö tuli.
        Toivotaan että he näyttäytyvät meille.

• Sapso Tampere
        Sapso Tampere kirjoitti:

Pistätkö vaikka pari Tampereelle?

Et sitten pistänyt ufoa Tampereelle, senkin valehteleva lahna! Huijari! Käpypää! Kurttupalli!

• Sapso Tampere kirjoitti:

Et sitten pistänyt ufoa Tampereelle, senkin valehteleva lahna! Huijari! Käpypää! Kurttupalli!

Eihän ne sinne tullukkaa. Ja just sun kohdalle niitten pitäski tulla. Miten ne voi löytää tasan sun pään päälle? Tuskin niillä on Sapso Tampere tutkaa.

Mut luulen et ei niitä tullu sinne kuopioonkaan mistä ensimmäinen tilaus tuli. Ja muistaaksen niitten pitäs tai piti tulla tänään. Tai siis mennä tänään sinne.

• Orc
        Ystäväinen kirjoitti:

Luuletteko te että pystyn saamaan ufoja näkösälle joka paikkaan ja vieläpä samaan aikaan, en saa.

Hyvä jos saan yhteen paikkaan johonkin tiettyyn aikaan, eli aina en voi onnistua siinäkään.
        Yritän saada yhteyden ja pyydän heitä näyttäytymään huomenna torstaina Kuopion alueella, josta ensimmäinen pyyntö tuli.
        Toivotaan että he näyttäytyvät meille.

Saisitko vierailijoita näkösälle viikonlopun paikkeilla Kangasalle Linturinteen nurkille.

Olis tietty mukava tietää vähän ajankohtaa koska pitäis tähyillä taivaalle =)

• Sapso Tampere
        lammas-jr kirjoitti:

Eihän ne sinne tullukkaa. Ja just sun kohdalle niitten pitäski tulla. Miten ne voi löytää tasan sun pään päälle? Tuskin niillä on Sapso Tampere tutkaa.

Mut luulen et ei niitä tullu sinne kuopioonkaan mistä ensimmäinen tilaus tuli. Ja muistaaksen niitten pitäs tai piti tulla tänään. Tai siis mennä tänään sinne.

Katsoin Näsinneulasta, senkin kukkakaali.

• Sapso Tampere kirjoitti:

Katsoin Näsinneulasta, senkin kukkakaali.

Mut sehän pyörii. Tais mennä pää sekasin etkä sitten nähnyt mitään :D

• Näsinneula
        lammas-jr kirjoitti:

Mut sehän pyörii. Tais mennä pää sekasin etkä sitten nähnyt mitään :D

Näin konjakkilasini aivan selvästi, joten turha yrittää.

• Alias

Katos kun minulle kävi, niin että mun vanha ufo käfellettiin minulta ja nyt minä en pääse palaamaan takaisin koti planeetalle, Hyvä ystävä jos sinulla on tiedossa UFO, Niin minä haluaisin ostaa sen koska minulla on kova koti ikävä;;

• Marcel 1

Saksasta saa edullisesti käytettyjä UFOja, mutta useimmiten niiden valovuosimittareita on ruuvailtu. Ei siis ole varmaa kuinka paljon on ajettu.

Osta sellainen, joka on ollut vanhemman naispuolisen alienin käytössä.

• saq

Jos onnistuu, niin huomenna tänne Joensuuhun, Noljakan kirkon yläpuolelle siinä n. klo. 19:30. Onnistuuko?

• Marcel 1

Minkä värisen haluat?

• Anonyymi

Toimitetaan siis sinne.

• puuhis

nähdä sellainenkin kampe.miten olis jos pyytäisit sen tänne oulun suuntaan,vaikka pitkäkankaan päälle huomenna joskus 22 aikoihin...

• Epeli

Semmoiset perinteiset lautasufot ovat kaikki käytössä, sopisko sellainen sikarin mallinen?

• Marcel 1
        Epeli kirjoitti:

Semmoiset perinteiset lautasufot ovat kaikki käytössä, sopisko sellainen sikarin mallinen?

Kuulin hieman sen suuntaista, että hän olisi lopettanut ne sikarihommat kokonaan.

Mutta kuulemma sellaisen jälkiruokalautasen voisi lähettää.

Tiskatkaa välillä niitä lautasianne.

• sinä

Oot sä aika kova tyyppi, kun vieras rotu tanssii sun pillin mukaan.

Pitäskö sun mennä takas suljetulle puolelle?

• Odotanko miten kauan?

Miten lapseni tulevat pärjäämään?

• jippiin palstan nykytilan tulokselta. Järkevähkö aloitus päätyy jo heti alkuunsa vessahuumorilinjalle.

• Valontuoja 2

Typerys, älä leiki näillä asioilla!
      Sinulla ei ole mitään tekemistä esittämäsi asian kanssa.

Eivät valo-olennot näyttäydy kaupunkien yllä... vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      105
      2246
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1975
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      53
      1566
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      49
      1492
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      153
      1476
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1374
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1304
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1156
    9. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      111
      1118
    10. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1084
    Aihe