Tuossa vähän matkanpäässä aloitettiin kattoremontti perjantaina, eli revittiin vanhat katteet pois ja laitettiin pressut tilalle viikonlopuksi. Viikonloppu oli tuulinen ja sateinen, pressut lensivät pois ja koko katto kastui. Remonttifirman tietoja ei näy missään.
Kattoremontista iso vesivahinko
5
781
Vastaukset
- RI-81
Näitä reppurifirmoja tulee varoa. On osunut joitakin omalle kohdallekin, revitty tasakatolta katteet pois ja jätetty viikonlopuksi suojaamatta, kun vielä perjantaina aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Viikonloppuna kaatosade ja talo pilalla.
- Lähi naapuri
Tätä peltikattoa rakennetaan edelleen, kuivausfirman autoja en ole nähnyt, mutta muutama päivä katon pettämisen jälkeen tuli puhallusvilla-auto ja puhalsi paripäivää villaa katolle.
- rakennusmies3
Jos ei ole kirjallista työsopimusta eikä otettu työlle valvojaa niin vahingot jää usein tilaajalle. Nykyään näistä asioista on jo niinpaljon tietoa jos viitsii vaan lukea, ettei näitä luulisi enää tapahtuvan.
- aikaonrahaa
Tarttis varmaankin tehdä jotain tais voihan sitä odottaa muutaman vuodenkin ja sitten tehdä vähän enemmänki jotain.
- välilläkorppeaa
Näinhän niissä kattoremonteissa usein käy - revitään ensin entinen, suojataan puutteellisesti ja vesivahinko on valmis.
Myös uudisrakentamisessa näkee samaa ongelmaa eli jätetään katto tekemättä vaikka järjelle käyvää olisi rungon pystyttämisen jälkeen tehdä katto valmiiksi ja vesitiiviiksi, jolloin rakennus olisi suojassa luonnonvoimilta ja sisätilat kuivina. Samalla voisi varastoida rakennusmateriaaleja suojaan kosteudelta. Mutta kun ei - olen niin monesti nähnyt katon olevan auki sateiden aikaan ja kaikkien rakenteiden olevan märkiä - siihen sitten kastuneet villat ja hometalo on valmis.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 621174
- 701172
Kela kelaa toimeentulotukia takaisin
Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii87989Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme
Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?48858Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua
Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p57797Siksi meidän suhteesta
Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko73750Mä unohdan kyllä
Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai25707Minulla on edelleen
ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o28695- 56692
Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa
Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol149682