youtube ei anna ladata movie makerilla muokkaamaani videota itse youtubeen. kuulemma pitäisi muokata jotain tiedostoa ja olen ihan pihalla. Voiko joku please auttaa?
Tiedostojen muokkaaminen(Movie Maker)
2
111
Vastaukset
- Patagonisti
Movie Makerilla taitaa olla kuppa. Oppinu nuorena että ku iskee tartunta siinä ei sohita ympäriinsä ihan heti sen jälkeen.
Kait on suojaukset päällä? Lähdetkö liikkeelle Youtuben sivultasi klikkaamalla Lataa ...?
Minusta se ei ole sitä kautta toiminut pariin vuoteen - ei löydä Movie Makerillä/Windows Elokuvatyökalulla tehtyä tiedostoa.
Pystytkö jakamaan sen Movie makerin sivulta. (Valitset youtuben ja se pyytää kirjautumaan..tai jotain - olen nyt väärällä koneella, niin en näe)
Minulle kävi jotenkin noin parisen vuotta sitten ja yks kaks minulla olikin kaksi youtube -kanavaa, ja nyt tämä jälkimmäinen lähtö vie sinne väärälle tyhmälle kanavalle, mihin en haluaisi, mutta kun sitä ei voi valita.
Käsittelemättömät videot menee kyllä tuolla ekalla tavalla (Youtube -sivulta Lataa ja pääsee tiedostoihin)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2344536Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752954- 472443
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451757- 781419
- 211331
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831232PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137939- 69918
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86884