ebzutarina IX

ebzu

Oli rauhallinen yö. Kaksi hämärää hahmoa hiipi suolistotalossa. Ne kulkivat tarkasti ja menivät suoraan Herren huoneeseen.

Aamulla:
Ebzu ja Pofuksio istuivat jo keittiössä,kun Kurpizza saapui sinne. Se hämmästytti häntä suuresti,koska yleensä nämä unikeot nukkuivat vielä yhdeltätoista. Eivät he silti virkeiltä vaikuttanut,vaikka esittivätkin olevansa. Heidän viimeisetkin uskottavuutensa vei,kun Ebzu nukahti murolautaselleen. Yhtäkkiä kuului kova huuto,ja Ebzu ponnahti ylös.
"Se oli Herre!"
"Oi ei!" Pofuksio sanoi. He juoksivat Herren huoneeseen nopeasti kuin strutsit. Kurpizzaa ihmetytti sekin,miksi Pofuksio juoksi Herren luo. Hän ei nähkääs ollut vielä lukenut Pofuksion suolistotarinaa.

Kurpizza ryntäsi perään,ja heidän tömistelynsä herätti pari muutakin. Pian Raippari,Biologi,Icepiced,Fnfn,VeH ja Ooce juoksivat myös käytävässä.

Herre oli pyörtynyt lattialle. Hän makasi siinä,ja Kurpizza pyysi Raipparia ja Biologia nostamaan hänet sängylle. VeH otti muistilehtiönsä esille ja sanoi:
"Luojan kiitos,uusi tapaus! Älkää koskeko johtolankoihin. Tulkaa valvontahuoneeseen" VeH lähti kävelemään kohti kamerahuonetta. Muut seurasivat häntä.

VeHillä oli valvontakameroita ympäri taloa. Muut katsoivat VeHiä,joka ei antanut heidän koskea nauhoihin tai katsoa niitä. Joku voisi muunnella nauhoja. Katsottuaan nauhan VeH käski muiden seurata,ja lähti kohti Herren huonetta. Varjoihin jäi kumminkin joku,joka käpälöi nauhoja.

Herren huoneessa:
"ÄLÄ KOSKE HERREENI!" Kurpizza karjui.
"Tai minun!" Ebzu sanoi katkerana.
VeH yritti Ottaa Herreltä paidan pois.
"niin mutta kun...se liittyy tutkimukseen..."
Lopulta Ebzu ja Kurpizza antoivat luvan ottaa häneltä paidan pois. VeH nosti paitaa ja Herren selässä oli tatuoitu H-kirjain. Se ei ollut iso,mutta sen näki kumminkin.

Pofuksio tunki vakkareiden läpi,ja nähdessään sen,hänen silmänsä muuttuivat lempeiksi ja unelmoiviksi.
"He-Herren olisi pi-pitänyt kirjoittaa tuo lop-loppuun..." hän änkytti. Muut vakkarit jäivät tuijottamaan huoneesta poistuvaa Pofuksiota.

(jatkuu...)

57

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tavallaan aika huvittava alku. Mutta pidin.
      Tatuoitu kirjain.... (unelmoiva katse)

      • ebzu

        :D


    • ebzu

      Ebzu yritti toivottomasti laittaa ruokaa.
      "Kokkausvuorot...mitähän typerää ne seuraavaksi keksii...typeriä tämmöset ideat..." hän mumisi. Pofuksio haaveili tatuoinneista,joita oli alkanut lähes joka yö ilmestyä Herren selkään. Joskus ilmestyi jopa muutama kirjain yhden yön aikana. Nyt siinä luki 'Herre,jota ka'. VeH kuulusteli Herreä yhä ensimmäisen yön tapahtumista.
      "Usko nyt jo! Kun herätessäni menin peilin luo tarkastelemaan upeaa ulkonäköäni,näin tatuoinnin yläselässäni. Säikähdin tietysti,ja heräsin siihen,että Siiliö kaatoi siilejä päälleni"

      VeH jatkoi silti kuulustelua. Kurpizza yritti auttaa toivotonta Ebzua tekemään kalakeittoa. Herra X lähenteli ja flirttaili Kurpizzaa. Hän ei luovuttanut edes saatuaan Herren ansiosta mustan silmän,haljenneen huulen,katkenneen hampaan ja murtuneen käden. Biologi yritti saada Herra Xän pois Kurpizzan kimpusta. Raipparia harmitti,koska Biologi ei tullut linturetkelle.

      Yhtäkkiä Jokutyyppi ja Ooce saivat loistoidean.
      "Jos tatuoimme lauseen loppuun,niin ehkä hullu tatuoijahiippari ei enää kiusaisi Herreä!"
      "Niin,mutta mistä tiedämme tekstin lopun?" Fnfn kysyi.
      "löysimme tämän lapun!" Ooce näytti lappua,jossa luki 'Herre,jota kaikki tietenkin rakastavat' ja alempana oli penellä kirjoitetty herreläisyyden tärkeimmät käskyt ja 'peace,love,Herre'-teksti.

      "Tatuointia ottamaan siis!" Pofuksio sanoi toiveikkaana. Kaikki muut,paitsi Herre kannattivat ideaa. Niimpä he lähtivät nettijunalla tatuointi.nettiin (en tiedä onko tuollainen oikeasti olemassa). Herreä jouduttiin pitämään paikoillaan,jotta hän ei karkaisi.

      Kun kirjoitus oli tehty loppuun,vakkarit lähtivät takaisin suolistotalolle. Pofuksio halusi välttämättä hyväillä Herren selkää hetken katseilta piilossa. He menivät kaappiin,jossa oli (sen ihme Norskityypin) luuranko. Kun Kurpizza meni viemään muffinsseja heille,Pofuksio hääti hänet,koska hän siveli ja kuolasi Herren selkää. Ebzu hääti heidät sieltä Herren huoneeseen,koska oli unohtanut mainita HeKeKeen tarinassaan. Herre päätti kulkea pari päivää ilman paitaa. Pofuksio kulki Hänen perässään kuolaten. Myös Ebzu kulki hänen perässään,koska Herren lihakset näyttivät tavattoman hyvältä. Kurpizza murjotti nurkassa. Se oli hänen Herrensä. Hänen!

      (jatkuu...)

      • XDDD


    • "Säikähdin tietysti,ja heräsin siihen,että Siiliö kaatoi siilejä päälleni""
      ??? XDXD

      "....tärkeimmät käskyt ja 'peace,love,Herre'-teksti."

      Piece???

      • ebzu

        Piece=pala
        peace=rauha


      • ebzu kirjoitti:

        Piece=pala
        peace=rauha

        Piece = eräs vakkari joskus täällä, saattaa joskus satunnaisesti käydä, mutta harvoin :D


      • ebzu
        veh kirjoitti:

        Piece = eräs vakkari joskus täällä, saattaa joskus satunnaisesti käydä, mutta harvoin :D

        Aha. Lieneekö vanhakin tuttunne?


      • ebzu kirjoitti:

        Aha. Lieneekö vanhakin tuttunne?

        Vanha, aikaisemmin käynyt täällä kuin esim. minä, joskus vuonna 2013 kesällä oli. :D


    • ebzu

      Yöllä:

      Kurpizza hiipi pitkin suolistotaloa. Hän etsi jotain. Lopulta hän löysi etsimänsä. Virne levisi hänen kasvoilleen.

      Aamulla:

      Ebzu ja Pofuksio olivat vielä nukkumassa. Loistavaa. Kurpizza levitti pöydälle erilaisia työkaluja. Kun hän oli varmistanut,että hänellä oli tarpeellinen,hän jätti pöydälle lapun ja hiipi ulos.

      Myöjemmin kun Herre heräsi,hän näki lapun pöydällä. 'Lähdin kävelylle,piipahdan ehkä rakkauspalstalla terveisin,Kurpizza. P.S.pöydällä on muffineja'. Herre kohautti olkiaan ja otti muffinin. Pian häntä rupesi väsyttämään ja hän nukahti. Varjoista hiipi tumma hahmo (ei sillä lailla tumma,senkin rasisti!).

      Kun muut vakkarit heräilivät,niin yksitellen jokainen oivalsi että Herre ja Kurpizza puuttuivat. Pofuksio oli ainut,joka ei lähes ollenkaan edes välittänyt siitä. Raippari oli nähkääs huomannut ihailijoidensa kadonneen,joten hän oli ottanut myös tatuoinnin. Siinä luki: 'Kerran trolli,aina trolli' ja 'Aku Ankka on cool'. Niimpä Pofuksio hyväili nyt Raipparin selkää. Ebzu,Biologi,Fnfn ja Ooce olivat nyt huolissaan. VeH oli enemmänkin innoissaan; olihan tämä sentään uusi tapaus!

      Toisaalla:
      -Rakas IT. Voi rakas pikku IT. Et tiedäkkään mikä vaiva oli saada Pofuksio pitämään sinusta. Mutta nyt,on aika. Et enää SAA lisää vaimoja. Et enää saa mitään. Edes omaa tahtoa. Täältä et pääse pois varmistan sen." ilkeä virnistys

      (jatkuu...)

      • Eli kuolaan niinkuin ketä tahansa, jolla on tekstiä selässä :D Tosin Rape sentään on oikeastikin sen arvoinen.


    • Hei.

      Miksi JT kirjoittaa olevansa kaikke sadisteista minnelie ja minä kuitenkin olen psykopaatti?

      Noh, jännä tarina. Ei kovin ennalta-arvattama, mistä plussaa. X)

    • ebzu

      "hmm...missä he voisivat olla..."
      "Hei katsokaa! Muffineja!"
      "miksi ne ovat piilossa?"
      "kuka sai päähänsä piilottaa muffineita paikkaan..."
      "...jonne kukaan ei katso! Tyyppihän on nero!"
      "Onkin niin kekseliästä mukamas" Ooce pyöritteli silmiään. Yhtäkkiä HeKen ruumis nousi seisomaan. Siinä oli yhä luodinreikä.
      "Ääliöt. Kuvio on ilmiselvä. Kurpizza on piilottanut Herren! Teidän täytyy..."
      "AAGH,ZOMBI! TULTA!" Halfelf ampui zombin. Muut katsoivat HeKeä kauhuissaan.
      "Mistä tuo huuhaalainen tänne pääsi?" Raippari kysyi.


      "Oi Raippari pelasta minut!" huusi Pofuksio. Hän nosti Raipparin paitaa ja alkoi suudella tatuointia. Ebzu katsoi heitä ja tuhahti. Hän katsoi Raipparin selkää. Siinä oli paljon kuvia ja kirjoitusta. Hänkin ihastui taiteellisiin kuviin ja alkoi sivellä Raipparin selkää. Raippari nautti tilanteesta.
      "Hei Ooce! Etkö haluasi maistaa!?" Raippari kysyi. Ooce katsoi Raipparia murhaavasti.
      "Voi kyllä. Mieluusti." Ooce meni Raipparin lähelle ja puri häntä kylkeen. Jokutyyppi nauroi ja Raippari heitti häntä tyynyllä.

      Samaan aikaan toisaalla:
      "Vooii...pelottaako pikku Herreä? Sinähän ihan TÄRISET!" Kurpizza huusi psykopaattisesti ja löi isolla vasaralla Herre voodoo-nukkea. Herre tunsi koko kehossaan valtavan kivun,mutta sitten se loppui. Kurpizza silitteli nukkea ja sanoi:
      "Senkin...itsekäs..sika! MINUN piti olla AINOASI!!! MINUN!!!!"
      "Voi Kurpizza,lupaan että palatessamme olet ainoa! Lupaan!"
      "Niinkö? Mutta miten voit pitää mitättömän lupauksesi,kun emme palaa enää koskaan?"

      Toisaalla:
      Fnfn paketoi Raipparin kylkeä. Hän pidätteli parhaansa mukaan naurua. Ebzu ja Pofuksio eivät saaneet koskea Raippariin,joten he keskittyivät puhumiseen. Siinä puhuessaan he oivalsivat,missä Kurpizza voisi olla.
      "Vanha huoltoasema..."
      "...lähellä junarataa!"
      "Kurpizzavan..."
      "...osti sen paikan pari päivää sitten"
      "Se olisi täydellinen...
      "...paikka piilottelulle!"
      VeH katsoi heitä hetken. Hän vannoi selvittävänsä,olivatko he sama henkilö. Biologi rauhoitteli jännityksestä kiehuvaa VeHiä.
      "He ovat harjoitelleet. Ja muuten,kyllä tämä vielä selviää. Ainahsn sinun keissisi...jotenkin...päättyvät"

      VeH lähti tutkimusretkelle vanhalle huoltikselle,mukanaan muut vakkarit.
      "Pysykää minun tak..."
      Kaikki rynnistivät VeHin ohi. Raippari potkaisi oven auki. Sisällä oli autiota muuten,mutta siellä keskellä huonetta oli Kurpizza suuteloimassa Herreä. Hän ei edes huomannut mitään,mutta kun Raippari otti askeleen lähemmäs,hän otti aseen esiin.

      "Mitä te TÄÄLLÄ teette?"
      "Tuota...me estämme sinua tappamasta Herren?"
      "Hahhah! Minäkö...luulitteko te...minäkö tappaisin Herren? Hahhaahhahhahhahhahhaa!"
      Kurpizza nosti aseen ja osoitti Raipparia. Raippari nosti omansa. He ampuivat yhtä aikaa.

      (jatkuu...)

    • Nyt tajusin! Olen noita!

    • Minä tiesin (tai arvasin) että se olisi Kurpizza

    • ebzu

      Raippari kaatui maahan. Kurpizza vain kutistui hieman,ja ilkeä kiilu katosi hänen silmistään. Hän näytti heikolta ja katsoi Herreä,jonka köydet olivat katkenneet.
      "I-IT...an...an...anna...anna anteeksi..." Kurpizzan silmistä tulvi kyyneliä. Hän nosti aseen otsalleen.
      "Älä!" Fnfn sanoi. Kurpizzan poskea pitkin vieri kyynel.

      "Miksi teit näin?"
      "o-olin vihainen Pofuksiolle. Hän ei pi-pi-pitänyt Herrestä. O-olen pahoillani. Päätin asettaa an-an-ansan. E-Ebzu oli aluksi mukana. Hän auttoi ta-tatu-tatuoimaan. Anteeksi. Olen niin..." laukaus. Ebzu oli ampunut Kurpizzan.
      "Ei ole minun vikani. Hän pyysi sitä itse."


      "Minä lähden" Herre sanoi.
      "mitä!?"
      "En voi elää maailmassa ilman Kurpizzaa. Jäätte ilman minua. Käyn joskus vierailulla"
      "Herre älä jätä meitä!"
      Herre katsoi Ebzua.
      "Mikä sinä olet sanomaan? Tämä kaikkihan on sinun syytäsi"

      (loppu. Oliko hüvæ?)

    • Paras tarinasi toistaiseksi.

      • ebzu

        Hienoa. Huomasitko muuten paritusyrityksen?

        Mitä mieltä muuten olet Oocesta?

        -((;)


      • ebzu kirjoitti:

        Hienoa. Huomasitko muuten paritusyrityksen?

        Mitä mieltä muuten olet Oocesta?

        -((;)

        Paritusyrityksen?

        No, Ocean on ihan kiva. Yksi wakkareista, eli vanha ystävä. Ja luvannut raiskata minut.


      • ebzu
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Paritusyrityksen?

        No, Ocean on ihan kiva. Yksi wakkareista, eli vanha ystävä. Ja luvannut raiskata minut.

        Ei enää vain ystävä. Minä nimittäin paritin teidät -((>:) ainakin yritin.

        Entä jos salakuljetat minut sinne kellariin?


      • ebzu kirjoitti:

        Ei enää vain ystävä. Minä nimittäin paritin teidät -((>:) ainakin yritin.

        Entä jos salakuljetat minut sinne kellariin?

        Ocean on jo Nassen kanssa, mutta toisaalta hän ei vaikuta kovin yksiavioiselta tyypiltä...

        En. Tarvitsen Herren luvan, sillä olet mennyt julistamaan itsesi hänen omaisuudekseen. Ja sen verran käytöstapoja minulla on, että en pyydä vaimoa lainaan henkilöltä, joka vakaasti uskoo naisten yksiavioisuuteen.


      • ebzu
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ocean on jo Nassen kanssa, mutta toisaalta hän ei vaikuta kovin yksiavioiselta tyypiltä...

        En. Tarvitsen Herren luvan, sillä olet mennyt julistamaan itsesi hänen omaisuudekseen. Ja sen verran käytöstapoja minulla on, että en pyydä vaimoa lainaan henkilöltä, joka vakaasti uskoo naisten yksiavioisuuteen.

        Hitto. En arvannutkaan,että Herren omaisuutena olemisesta on harmia...


      • ebzu kirjoitti:

        Hitto. En arvannutkaan,että Herren omaisuutena olemisesta on harmia...

        Jonkun omaisuutena olemisesta on aina haittaa. (älä kerro Kurpizzan siskolle)


      • ebzu
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Jonkun omaisuutena olemisesta on aina haittaa. (älä kerro Kurpizzan siskolle)

        :D mitä haittaa susta olis? Etkai vahingoittais naista :o Herre saattaa tehdä niin hermostuessaan.


      • ebzu kirjoitti:

        :D mitä haittaa susta olis? Etkai vahingoittais naista :o Herre saattaa tehdä niin hermostuessaan.

        SAATANAN FEMINISTI!!!
        Vahingoitan ketä haluan. Sukupuoli ei vaikuta siihen millään tavalla.

        En tosin kiduta lemmikkejäni. Mutta joutuisit käyttämään kaulapantaa ja olemaan alasti.


      • ebzu
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        SAATANAN FEMINISTI!!!
        Vahingoitan ketä haluan. Sukupuoli ei vaikuta siihen millään tavalla.

        En tosin kiduta lemmikkejäni. Mutta joutuisit käyttämään kaulapantaa ja olemaan alasti.

        En ole feministi.

        Herren luvalla onnistuisi.


      • Jumala, Herre, IT
        ebzu kirjoitti:

        En ole feministi.

        Herren luvalla onnistuisi.

        En Minäkään.

        Jumalanasi kiellän sen! Käskyni on, että jokainen nainen pysyy kotonani haaremihuoneessa kunnes nainen on liian vanha jolloin hänet pitää vaihtaa parempaan yksilöön.


      • ebzu kirjoitti:

        En ole feministi.

        Herren luvalla onnistuisi.

        Herre ei usko naisten moniavioisuuteen, joten en edes kysy. Tehän olette hyvä pari: naistenvihaaja ja feministi. :P


      • ebzu
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Herre ei usko naisten moniavioisuuteen, joten en edes kysy. Tehän olette hyvä pari: naistenvihaaja ja feministi. :P

        En ole feministi. Vihaan feministejä. Mielestäni miehet saavat alistaa naisia (muutenkin kuin sängyssä) ihan vapaasti.


      • ebzu kirjoitti:

        En ole feministi. Vihaan feministejä. Mielestäni miehet saavat alistaa naisia (muutenkin kuin sängyssä) ihan vapaasti.

        Ei tuokaan kovin terveeltä ajattelulta kuulosta... Voiko nainenkin mielestäsi alistaa?


      • ebzu
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Ei tuokaan kovin terveeltä ajattelulta kuulosta... Voiko nainenkin mielestäsi alistaa?

        Vain
        a)miehen pyynnöstä
        ja
        b)sängyssä


      • ebzu kirjoitti:

        Vain
        a)miehen pyynnöstä
        ja
        b)sängyssä

        Samoin myös mies voi alistaa vain naisen pyynnöstä.


      • ebzu
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Samoin myös mies voi alistaa vain naisen pyynnöstä.

        Ei. Mies on ylempiarvoinen.


      • ebzu kirjoitti:

        Ei. Mies on ylempiarvoinen.

        Miksi?


      • ooce
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Miksi?

        Ei Nasse mun tietääksein hirveesti mua tarkkaile. Voisin sanoa että aika vapaa liitto. en kyl mikää yksavioinen oo, ellei asiasta sovita.

        ocetherunq


      • ebzu
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Miksi?

        Kysy vaikka Herreltä tai siltä ihme Motarityypiltä.


      • ooce
        ebzu kirjoitti:

        Kysy vaikka Herreltä tai siltä ihme Motarityypiltä.

        Ebzu, sie varmaa viihtysit mun himonussijan kans xD. Se tykkää et muju tekee sille ruuat, siivoaa, ottaa suihi ja antaa mielellään persettä. Eli tekee mitä se haluu mujun tekevän. Eli ehkä sie sopisit sille paremmin. Mie ko en liiemmin piittaa toisen kotiorjana olemisesta. Lol...sie saat mun himonussijan.

        ocetherunq


      • ebzu
        ooce kirjoitti:

        Ebzu, sie varmaa viihtysit mun himonussijan kans xD. Se tykkää et muju tekee sille ruuat, siivoaa, ottaa suihi ja antaa mielellään persettä. Eli tekee mitä se haluu mujun tekevän. Eli ehkä sie sopisit sille paremmin. Mie ko en liiemmin piittaa toisen kotiorjana olemisesta. Lol...sie saat mun himonussijan.

        ocetherunq

        Pitäis pyytää Herreltä lupa.


      • ebzu kirjoitti:

        Kysy vaikka Herreltä tai siltä ihme Motarityypiltä.

        Et siis edes osaa perustella väittämääsi?


      • ebzu kirjoitti:

        Pitäis pyytää Herreltä lupa.

        Mitä turhia


    • Juuri kun hän oli saanut tatuointeja... Ammuit Kurpizzan ja sait hänet suuttumaan. >.

      • ebzu

        Njäh njäh njäh. Nyt sidon hänet tuoliin ja odotan että Herren pyhä voima vapauttaa hänet.


      • ebzu kirjoitti:

        Njäh njäh njäh. Nyt sidon hänet tuoliin ja odotan että Herren pyhä voima vapauttaa hänet.

        Eli hän ei vapaudu, koska hänellä ei ole pyhää voimaa


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        Eli hän ei vapaudu, koska hänellä ei ole pyhää voimaa

        Tasan on. Ja sidon sinut siihen tuoliin Herren kanssa. Olette te niin suloinen pari.


      • ebzu kirjoitti:

        Tasan on. Ja sidon sinut siihen tuoliin Herren kanssa. Olette te niin suloinen pari.

        MiTÄ??? Joudun olemaan sidottuna samassa tuolissa Herren kanssa.


      • ebzu
        pofuksio kirjoitti:

        MiTÄ??? Joudun olemaan sidottuna samassa tuolissa Herren kanssa.

        Küllah -((>:)

        Mutta ei hätää,tuon sinulle Raipparin pään kaveriksi.


      • ebzu kirjoitti:

        Küllah -((>:)

        Mutta ei hätää,tuon sinulle Raipparin pään kaveriksi.

        PÄÄN??? Haluan mieluummin koko Rapen, tai vaikka HeKen.

        Olet ilkeä >:(


      • pofuksio kirjoitti:

        PÄÄN??? Haluan mieluummin koko Rapen, tai vaikka HeKen.

        Olet ilkeä >:(

        HeKe on Alicen kanssa.


      • ebzu
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        HeKe on Alicen kanssa.

        Ei haittaa. HeKe on Pofun rakastaja (tai toisimpäin)


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        HeKe on Alicen kanssa.

        Se oli vain esimerkki


    • alice_dolly_phone

      Arvatkaa kuka on palannut Pulinoihin? Pikku vinkki: sen lempipokemon on Munchlax.
      KUKKUU LAPSET, ALICEHAN SE TÄÄLLÄ!
      Kertokaa kaikki mitä täällä on tapahtunut. Kaikki.

      • rape lähti.
        Kurpizza ei myy siskoaan minulle.
        Nassen kalat.
        Ebzu ja Pofuksio saapuivat.


      • jokutyyppi19 kirjoitti:

        rape lähti.
        Kurpizza ei myy siskoaan minulle.
        Nassen kalat.
        Ebzu ja Pofuksio saapuivat.

        Ja uusi roolipeli ja paljon tarinoita.


      • ebzu

        Jes! Kuin tilauksesta! Onko sinulla vielä EENNERRGGIAAAA?


      • alice_dolly_phone
        ebzu kirjoitti:

        Jes! Kuin tilauksesta! Onko sinulla vielä EENNERRGGIAAAA?

        TAKUULLA LÖYTYYY EEEENEEERRGIIIAAA
        (p.s. luin ekaks nopeesti et kurpizza on lähtenyt. sydänkohtaus?)


      • ebzu
        alice_dolly_phone kirjoitti:

        TAKUULLA LÖYTYYY EEEENEEERRGIIIAAA
        (p.s. luin ekaks nopeesti et kurpizza on lähtenyt. sydänkohtaus?)

        Missä muuten olit niin kauan?


    • Sattuipa somasti, minäkin vittuilin sinulle.

      Olen siis vapaa, koska olen liian vanha? Wihii.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      446
      3251
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      410
      2851
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      126
      2765
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2153
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      1970
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1216
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      76
      1172
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1030
    Aihe