Siis kysymys on, mistä voisi saada vanhan archer finessa 834 ompelukoneen käyttöohjeen? Kone on vanha, mutta kunnon peli vielä.
Archer finesse 834 käyttöohje
8
9012
Vastaukset
- Ecol
Hei,
Mulla löytyy em.käyttöohje.Voin ottaa valokopiot sivuista ja lähettää postitse pientä korvausta vastaan.
Terveisin: Erkki Lipponen,71160 RIISTAVESI,email:[email protected]- Matvei
Laittaisitko minullekkii
Sähköposti osoite: [email protected]
Sovitaan yhteystiedoita
Kiitos jo etukäteen - filipia
Erkki Lipponen,71160 RIISTAVESI,email:[email protected] is a SCAM. A BIG LIAR. So please don't ever think that he is serious with his offer. I already proved that myself.
- Anonyymi
Minulta saat kokokoneen, siis Finesse 833/834 ei päytössä pilaantunut, on kuin uusi. Leskimies ei osaa ommella, eikä edes pujoittaa lankaa. Käyttöohjeet on ja kantolaukku. Soita 0400-573145. Jousto-ommel kone.
- Anonyymi
Onko kone tallessa
- Anonyymi
Minkälainen lamppu kyseiseen koneeseen?mulla vanha kone mutta lamppu puuttuu ja olis kiva nähdä paremmin kun ompelee
- Anonyymi
Jos joku vielä lukee viestiketjua, minkä ikäinen tälläinen Archer Finesse 834 on. Jotenkin sen ohjekirja ei pidä ollenkaan paikkaansa, esim. käsipyörä on ihan erinäköinen kuin kuvassa. Sain tämän koneen, kun uudempi koneeni teki lakon ja tämä löytyi miniän kodin jäämistöstä.
- Anonyymi00010
mulla on 833 ja ohjekirja 833/844. ostettu vuonna 1989. puuttuu puolan pidike. sain perintona, tukevan tuntuinen kone.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442166Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1831959- 1161362
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96972
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73919Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78869Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933815- 54701