Siis kysymys on, mistä voisi saada vanhan archer finessa 834 ompelukoneen käyttöohjeen? Kone on vanha, mutta kunnon peli vielä.
Archer finesse 834 käyttöohje
7
8376
Vastaukset
- Ecol
Hei,
Mulla löytyy em.käyttöohje.Voin ottaa valokopiot sivuista ja lähettää postitse pientä korvausta vastaan.
Terveisin: Erkki Lipponen,71160 RIISTAVESI,email:[email protected]- Matvei
Laittaisitko minullekkii
Sähköposti osoite: [email protected]
Sovitaan yhteystiedoita
Kiitos jo etukäteen - filipia
Erkki Lipponen,71160 RIISTAVESI,email:[email protected] is a SCAM. A BIG LIAR. So please don't ever think that he is serious with his offer. I already proved that myself.
- Anonyymi
Minulta saat kokokoneen, siis Finesse 833/834 ei päytössä pilaantunut, on kuin uusi. Leskimies ei osaa ommella, eikä edes pujoittaa lankaa. Käyttöohjeet on ja kantolaukku. Soita 0400-573145. Jousto-ommel kone.
- Anonyymi
Onko kone tallessa
- Anonyymi
Minkälainen lamppu kyseiseen koneeseen?mulla vanha kone mutta lamppu puuttuu ja olis kiva nähdä paremmin kun ompelee
- Anonyymi
Jos joku vielä lukee viestiketjua, minkä ikäinen tälläinen Archer Finesse 834 on. Jotenkin sen ohjekirja ei pidä ollenkaan paikkaansa, esim. käsipyörä on ihan erinäköinen kuin kuvassa. Sain tämän koneen, kun uudempi koneeni teki lakon ja tämä löytyi miniän kodin jäämistöstä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4183513On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1242626Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1082600Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,22388Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll362173Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne52086Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941607Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel621515Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k431473Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,491315