Tämä Eu ja sen mukana myös Suomi on nyt tulossa siihen, että myös kuljetusyhtiöiden työntekijöistä on tulossa suuri haitta palkan sivukuluineen ja lomineen. Myös jatkuva lakonuhka aiheuttaa harmaita hiuksia suurteollisuudelle, joita nämä isot kuljetusyhtiöt palkkalaisineen palvelee. Jos alalla olisi vain yrittäjä itse autoaan ajaen, olisi hintakilpailu helpompi toteuttaa, koska kilpailijoita olisi enemmän, eikä heillä olisi palkkalaisten suuria palkkaoja sivukuluineen maksettavanaan. Myöskin lakonuhka olisi huomattavasti pienempi kuin nyt, koska yrittäjän ei kannata lakkoilla ja kaikki yrittäjät eivät varmasti olisi lakossa yhtaikaa. Näiden eri ammattiyhdistysten liittoutuminen yhdeksi suureksi jättiliitoksi seurauksena alkaa olla se, ettei EU:n ja Suomenkaan suurteollisuuden omistajat eivät voi ottaa enään sitä riskiä, jolloin tämä jättiliitto voisi pysäyttää koko EU:n alueella kaiken. Eli jokaiselle rekkaRanelle vain oma veturi alle ja vetämään huolitsijan kärrejä. Siinä sitten voitte maksella omat kulunne ja pitää vaikka koko vuoden kesälomaa tai olla pitämättä. Ja sama koskee myös näitä nykyisiä monen auton yrittäjiä.
Tavoite auto/isäntä
7
300
Vastaukset
- RekkaHese
Tuohan olisi erinomainen mahdollisuus saada kuljetukset edullisesti ja turvata katkeamattomat kuljetuset yötäpäivää 365 vrk / v ja samalla tulisi lisää yrityksiä ja siinä samalla loppuisi työttömyys. Loppuisi myös isännän ja rengin jatkuva molemminpuolinen itkeminen kaikesta, koska ei olisi muita kuin isäntiä.
- tilanteentasalla hki
Jopas jotain.Kaks oikein valopäätä alkaa isännäx.Itella tekee just töta.Yrittäjillä kohta ei ole varaa yrittää.Moni myy autoansa,turhaan.Ylikapasiteettia on isännis jakuskeissa.
No niin, voitaisiin lähestyä asiaa siltäkantilta että saataisiin asiat kuntoon ja opetella matematiikkaa.
Lupapolitiikkahan on ollut juuri sitä, hajoita ja hallitse politiikkaa lupien vapautumisen jälkeen, käydään kurssi jossa ei opita laskemaan muuta kuin välttävästi " naulapussikorvaus ", unohtuu tärkein, toimeentulo.
Esim. Timpuri laskee ensin korvauksen jolla se tulee toimeen ja elättää perheensä ja itsensä ja lisää siihen naulapussikulut.
On aivan sama, onko yhden auton isäntä vai onko autoja useampi kulu rakenne on samanlainen, jos autoja on useampia, isännän tulonmuodostus tulee erilaisista osa- tekiöistä, kuin pelkästään ajamisesta.
Nostan hattua isännille, joilla on selkeät tavoitteet ja päämäärä ja jotka vielä jaksavat yrittää tässä puristavassa ilmapiirissä, ja hoitavat velvotteensa myös palkkaamiaan työntekiöitä kohtaan.
Sensijaan nämä laskutaidottomat ns. kuljetuspatruunat ja muut suharit, joilla on vain hinku saada omanimi autonoveen ja nämä jotka ei sitä siihen ilkeä laittaa, toivotan heille pikaista vierailun päättymistä kuljetusalalla, näkemiin, pois sotkemasta tervettä kipailua.- Häppinestä
No ainakin tuolla saadaan nykyiset isännät ikuisiksiajoiksi tyytyväisiksi, kun ei enään koskaan tarvitse itkeä kuskin palkan ja niiden sivukulujen kalleutta, vaan voi itse saada ihan kaiken. No lökäpöksyt, eipä sitten muuta kuin itse vain rattiin ja hymyä.
- kolmitolpalla kulkee
Tavoite on lähinnä Lervo/auto. Ei tuu kellekään paha mieli. LAsti lähtee ja kuarma kulkee ja mälli roiskuu tai kolitseihin roiskuu ehta sonta. Nii se vaa menee, pojat, nii se vaa menee...
- Huonorahtari
Onko yhden auton velkanen haltija Isäntä?Torppari on ehkä sopivampi nimitys.
- Jack man
Ei muuta kuin kaikille vain oma auto alle ja sitten tienaamaan. Ei kuulkaa tarvitse kuunnella mielenvikaisen raivöääliön känniörveltämistä. Voi suunnitella ja sitten tehdä hommansa täysin rauhassa oman mielensä mukaan. Ainakin minä olen ollut 100% tyytyväinen yksinajava yhden auton yrittäjä kohta 7 vuotta. Ajoja on riittänyt ja rahaakin on jäänyt kulujen jälkeen jonkinverran enemmän kuin renkinä. Parasta tässä on kuitenkin tämä oma vapaus, sitä minä arvostan kaikkein eniten. Minullekkin kelpaisi tilanne, ettei noita palkkalaisilla ajattavia lahtareita olisi ollenkaan pilaamassa vielä kohtalaisen hyvää pisnestä naurettavan säälittävän pienillä taksoillaan. Kyllä sen huomaa, että ketä tässä maassa rahtialalla arvostetaan eniten, eli meitä itseajavia, sillä olen huomannut ja suhteitteni kautta myös kuullut, että juuri näille ylimielisille olevinaan suuryrittäjä reppanoille esimerkiksi teollisuuden rahdintarjoajat nauravat takana ja pakottavat heidän ottamaan rahteja pilkkahintaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5559198Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1656294Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815350Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli724831Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s1014443Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664103SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha2064047- 1072211
- 1141578
- 531116