Minkälainen on miesvankien vankila Hämeenlinnassa?
Hämeenlinnan vankila
10
286
Vastaukset
- linnankreivi
Ihan kiva, pidetään paljon poikien iltoja ja pelataan korttia
- masalahti
KYL SINNE EI KANNATA NORMAALIN IHMISEN MENNÄ. NARKKI JOS OOT 100 % PAIKKA SULLE.SIEL HOMMA TOIMII PESULAS SAA KAIKKEE MITÄ HALUAA JA PESTÄÄNHÄN SIEL KAIKKIEN SPERMA PYYKKI. KÄYKÄÄ TUTUSTUU TIÄ VAIKKA LÖYDÄTTE" KAVERIN".......
- Keijo-Irmeli
Masa kulta! Tule käymään saksalassa kun viimeksi lähdit niin nopeasti!
- masalahti
Keijo-Irmeli kirjoitti:
Masa kulta! Tule käymään saksalassa kun viimeksi lähdit niin nopeasti!
jos sä mut tunnet kaheli anna tul .katotaan " viranomainen" kuka kaheli sä oot.heh narkki mikä narkki.HYI V...... ROIKKU V:::::::::::.EN OO KAVEREITA SUKSI V........UUN. JA MIKÄ NIMI KEIJO-IRMELI KATOHAN VAIN KUMPI JA KAMPI TAPPELI KUMPI VOITTI.MÄ OON KUMPI.
- pusipusi
masalahti kirjoitti:
jos sä mut tunnet kaheli anna tul .katotaan " viranomainen" kuka kaheli sä oot.heh narkki mikä narkki.HYI V...... ROIKKU V:::::::::::.EN OO KAVEREITA SUKSI V........UUN. JA MIKÄ NIMI KEIJO-IRMELI KATOHAN VAIN KUMPI JA KAMPI TAPPELI KUMPI VOITTI.MÄ OON KUMPI.
Mukkulast tai saksalast löytyy lahlen keijo-irmeli riippuu flaxista
- P:S Masa
pusipusi kirjoitti:
Mukkulast tai saksalast löytyy lahlen keijo-irmeli riippuu flaxista
muist tulla sitte ja tuoda omat juomat tällä kertaa kun mun kelan massit ei aina riitä. teen taas sitä mistä eniten tykkäät (laitan joo huulikiiltoa)
- Perskiilto
P:S Masa kirjoitti:
muist tulla sitte ja tuoda omat juomat tällä kertaa kun mun kelan massit ei aina riitä. teen taas sitä mistä eniten tykkäät (laitan joo huulikiiltoa)
Laitko myös huuliisi..bersvaossa huulikiilto pääsee ominaisuuksiin..
- keijo-irmeli
Perskiilto kirjoitti:
Laitko myös huuliisi..bersvaossa huulikiilto pääsee ominaisuuksiin..
Hömpsö, masa sivelee jotain omaa vaseliinia,joka liukuu ja lämmittää en tiiä mitä on mut toimii
- kyl masa tietää
keijo-irmeli kirjoitti:
Hömpsö, masa sivelee jotain omaa vaseliinia,joka liukuu ja lämmittää en tiiä mitä on mut toimii
se klaaraa hommat 1000 homoyhdynnän kokemuksella
- keijo-irmeli
kyl masa tietää kirjoitti:
se klaaraa hommat 1000 homoyhdynnän kokemuksella
no vähintään. mies osaa hommansa.hihih. lahlen masa on miästen miäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p1037580Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su3676649Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite643995Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill293739Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa
Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?1962226Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?
Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os201927- 621690
Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?
Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps181626Elämäni biisi starttaa uudessa muodossa - Voi olla pettymys faneille!
Elämäni biisi ja juontaja Katja Ståhl ovat suomalaisten suosikkeja. Lauantai-iltaisin ohjelma on vetänyt tv-katsojat arv11520Amazing Race Tomas rehellisenä Esko-appiukon, 63, tilasta: "Sairastelut ja..."
Tomas Grekov ja Esko Rotola-Pukkila ovat mukana Amazing Race Suomi -kisassa. Ja nyt vuorossa on finaali. Hankaluuksia m11517