Minkälainen on miesvankien vankila Hämeenlinnassa?
Hämeenlinnan vankila
10
244
Vastaukset
- linnankreivi
Ihan kiva, pidetään paljon poikien iltoja ja pelataan korttia
- masalahti
KYL SINNE EI KANNATA NORMAALIN IHMISEN MENNÄ. NARKKI JOS OOT 100 % PAIKKA SULLE.SIEL HOMMA TOIMII PESULAS SAA KAIKKEE MITÄ HALUAA JA PESTÄÄNHÄN SIEL KAIKKIEN SPERMA PYYKKI. KÄYKÄÄ TUTUSTUU TIÄ VAIKKA LÖYDÄTTE" KAVERIN".......
- Keijo-Irmeli
Masa kulta! Tule käymään saksalassa kun viimeksi lähdit niin nopeasti!
- masalahti
Keijo-Irmeli kirjoitti:
Masa kulta! Tule käymään saksalassa kun viimeksi lähdit niin nopeasti!
jos sä mut tunnet kaheli anna tul .katotaan " viranomainen" kuka kaheli sä oot.heh narkki mikä narkki.HYI V...... ROIKKU V:::::::::::.EN OO KAVEREITA SUKSI V........UUN. JA MIKÄ NIMI KEIJO-IRMELI KATOHAN VAIN KUMPI JA KAMPI TAPPELI KUMPI VOITTI.MÄ OON KUMPI.
- pusipusi
masalahti kirjoitti:
jos sä mut tunnet kaheli anna tul .katotaan " viranomainen" kuka kaheli sä oot.heh narkki mikä narkki.HYI V...... ROIKKU V:::::::::::.EN OO KAVEREITA SUKSI V........UUN. JA MIKÄ NIMI KEIJO-IRMELI KATOHAN VAIN KUMPI JA KAMPI TAPPELI KUMPI VOITTI.MÄ OON KUMPI.
Mukkulast tai saksalast löytyy lahlen keijo-irmeli riippuu flaxista
- P:S Masa
pusipusi kirjoitti:
Mukkulast tai saksalast löytyy lahlen keijo-irmeli riippuu flaxista
muist tulla sitte ja tuoda omat juomat tällä kertaa kun mun kelan massit ei aina riitä. teen taas sitä mistä eniten tykkäät (laitan joo huulikiiltoa)
- Perskiilto
P:S Masa kirjoitti:
muist tulla sitte ja tuoda omat juomat tällä kertaa kun mun kelan massit ei aina riitä. teen taas sitä mistä eniten tykkäät (laitan joo huulikiiltoa)
Laitko myös huuliisi..bersvaossa huulikiilto pääsee ominaisuuksiin..
- keijo-irmeli
Perskiilto kirjoitti:
Laitko myös huuliisi..bersvaossa huulikiilto pääsee ominaisuuksiin..
Hömpsö, masa sivelee jotain omaa vaseliinia,joka liukuu ja lämmittää en tiiä mitä on mut toimii
- kyl masa tietää
keijo-irmeli kirjoitti:
Hömpsö, masa sivelee jotain omaa vaseliinia,joka liukuu ja lämmittää en tiiä mitä on mut toimii
se klaaraa hommat 1000 homoyhdynnän kokemuksella
- keijo-irmeli
kyl masa tietää kirjoitti:
se klaaraa hommat 1000 homoyhdynnän kokemuksella
no vähintään. mies osaa hommansa.hihih. lahlen masa on miästen miäs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1486267
- 461705
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381354- 451008
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.320991Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45903Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13889Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845