Kwaijoen retki

marjatta

Onko kellään kokemuksia Kwaijoen retkestä ja sielä yöpymisestä? Onko hintansa väärtti? Kannattaako ostaa matkanjärjestäjältä vai uskaltaako luottaa joihinkin paikallisten järjestämiin retkiin? Kiitos etukäteen!

3

3479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivirta

Luota paikallisiin!
      Itse olen reissanut paljon Kaakkois-Aasiassa(Vietnam, Kambodzha, Thaimaa) ja käyttänyt aina paikallisia turisti toimistoja.
      Hinta on monta kertaa halvempi kuin täältä hankittaessa, tosin bussit ja majoitus ovat hieman vaatimattomampia.
      Esimerkiksi Vietnamissa olimme Mekong Deltalla Vietnamissa 3 päivää ja 2 yötä. Matkaan kuului bussikuljetukset, hotellit, aamiaiset, venematkat ja opas. Hinta oli 25 USD/pää.

Käytä sellaista turisti toimistoa jossa on paljon asiakkaita. Kannatta maksaa pari Dollaria enemmän ja taso nousee huomattavasti.

• mira

Olen ollut aurinkomatkojen järjestämällä retkellä ja se oli upea. Jos menet paikallisten järjestämälle retkelle, ota selvää, että yöpyminen on varmasti kwaijoella bambumajahotellissa, joka on rakennettu
      lautoille. Tunnelma oli hieno. Aurinkomatkojen retkellä mentiin bussilla, junalla, pitkähäntäveneellä, norsuilla ja lautoilla, kelluttiin kwaijokea pitkin virran vieminä, käytiin museossa ym.

• TAF

Osta matka periltä, halvinta sieltä. Hotelleja kaiken hintaisia, mutta ole siellä ainakin 1 yö, sillä sielläkin riittää katsomista ja ostamista, halpaa tavaraa ja ruokaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe