Privet vaan kaikki!
Tyhmä kysymys ehkä... Voiko kaksi tietokonetta yhdistää toisiinsa niin, että tiedostoja pystyy siirtämään niiden välillä? Kyseessä olisi kannettava sekä pöytäkone, kummassakin on verkkokortti. Nettiyhteyttä ei ole käytettävissä tällä hetkellä. Miten tämä yhdistäminen ja tiedostojen siirto onnistuu, jos edes onnistuu?
Tietokoneiden yhdistäminen
3
993
Vastaukset
käännetyllä ethernet-piuhalla pitäis onnistua...
Mutta kyse on tietokoneesta.
Onnistuminen (aloittelijalta) riippuu pitkälti käyttiksestä, sitkeydestä ja TUURISTA...
Onnea- henkka
Pitää olla ristiinkytketty verkkokaapeli (saa tietsikkakaupasta halvalla takahuoneen nurkasta lojumasta), joka tökätään verkkokortteihin. Sitten tarvitaan myös verkkoasetuksien säätöä, mikä on Windowsilla vähän helpompaa ehkä kuin Linuxissa tms.
Pääset ilmeisestikin nettiin joten tarkempia ohjeita löydät hauilla (esim. ristiinkytkentä, crossover cable).
Ja kuten edellinen sanoi, onnea. :)
- konstilla
Langattomasti/ kotiverkon kautta/Com portin kautta.
Tietoa saat lisää tuolta
>Käynnistä
>Kaikki ohjelmat
>Apuohjelmat
>Järjestemätyökalut
>Ohjattu tiedostojen ja asetusten siirto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S607254- 1243981
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.273271- 212778
- 272423
- 232262
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3721971- 251950
- 471930
- 321878