firma? onko ok laatu? vastinetta hinnalle? tettättekö paljon kerralla?
missä teetätte valokuvanne
7
113
Vastaukset
- Raaka Pirkko
"firma? onko ok laatu? vastinetta hinnalle? tettättekö paljon kerralla? "
-firma?
OY kehari OY inc.
- onko ok laatu?
Ei ole, kun ihan paska
- vastinetta hinnalle?
Toki.
13€ suttuisesta kymppikuvasta on kohtuullista
- tettättekö paljon kerralla?
Ei ole varaa- oletko sukua
Oletko sukua Raaka Arskalle? :D
- Ifolor on mulle
Ifolorilla teetän kuvani, laatu on ok ja vastine rahalle on hyvä. Teetän aika paljon kerralla, en viitsi enää digtkaudella teettää vain 24-32 kuvaa vaan vähintään 100 kuvaa kerralla.
- 920
Enimmät 10-kuvat teetän paikallisella fotoliikkeellä, muuten tulostan itse ja laatu on kohdallaan.
Jotain isompaa teetän Fotolinjalla Lahdessa. Laatu on hyvä, hintaakin enemmän kuin riittävästi. - Canonisti minäkin
Aseman kuva pisteessä olen teettänyt viimeaikoina sen vähän mitä teetän.
http://kuvatehdas.fi
Heillä on nopea palvelu, joka on vielä työmatkan varrella. Olen viimeaikoina teettänyt jonkin verran 10-kuvia ja satunnaisesti E6:sta. Kuvien laatu on ollut ihan ok ja hinta ei ole kymppikuvissa hirvittänyt. Ei kannata lähteä muutaman euron perässä kovin pitkälle.
Diafilmin ja E6:n hinta tuntuu olevan vahvasti nousevalla käyrällä, mutta kuvaan 6x6 diaa nykyään niin vähän diaa, ettei sillä ole merkitystä. Dia on kutenkin elämyksenä yhä täysin ylivoimainen sähköiseen verrattuna.
Pääosan kuvista, yksittäiset kymppikuvat ja kaikki kymppikuvaa suurempi A3:een asti, teen kotona. Tulostimena on muutaman vuoden vanha Canonin Pro10. Laatu on ok, mutta tietokoneen näyttö kaipaa kalibrointia. Tulostus kotona ei taida olla taloudellisesti kannattavaa, mutta hauskaa. Tilaamalla liikkeestä saanee hieman halvemmalla suuretkin kuvat. - Pixum
nt
- hyviä on
Smartphoto on hyvä ja laadukas, hyvä on myös fotonetti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758