Naisista tulee kärttyisiä

Velipuolikuu

Melkein poikkeuksetta naisten ikäännyttyä he muuttuvat kärttyisiksi, komenteliviksi murjottaviksi miestään kohtaan. Miehet kun ei kestä sellaista menoa pitkään, he menevät ja vaihtavat nuorempaan ja iloisempaan. Jos meinaatte ne miehenne pitää itsellänne, niin miettikääpäs tätä.

41

1746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kärttynen

      voi olla että kun oppii tuntemaan miehen ja huomaa mikä tämä on,alkaa olla pettynyt.Ja siinähän tulee pahalle päälle-väkisinkin.

    • Pihkana

      Ettäkö pitäisi naisten nuortua ja iloistua?

      Otokseni on vaatimaton enkä voi yleistää, mutta muutamat tuntemani miehet ovat poikkeuksetta muuttuneet happamiksi, arvosteleviksi, ärtyisiksi ja ilkeiksi naistaan kohtaan. Naiset kun ovat aikansa sitä menoa kestäneet, rupeavat olemaan kärttyisiä, komentelevia ja murjottavia miestään kohtaan.

      Minun mielestäni näissä parisuhteen toimimattomuusasioissa ei auta syytellä toista osapuolta vaan on mietittävä, mitä itse voisi tehdä elämän laadun parantamiseksi. Yksi ratkaisu on tietysti tuokin, että vaihtaa paria ja saa ehkä jonkun vuoden taas nauttia paremmasta.

      Mutta vihille ei sitten pidä mennä. Nainen muuttuu heti syöjättäreksi kun pääsee naimisiin.

      • Anonyymi

        Ehkä ihmiset vanhetessaan kasvavat erilleen kummallakin omat odotukset tulevaisuudesta
        Ja huomaavat että odottavat eri asioita .
        Minun ystäväni kun täytty 50 sanoi ” nyt tai ei koskaan” ja laittoi eron vireille. Mies ei ollut kehittynyt 30 vuodessa mitenkään mutta ystäväni koulutti koko ajan itseään ja otti osaa harrastuksiin ja he vaan huomasivat että erotaan ystävinä kun lapsetkin ovat aikuisia .
        Molemmat löysivät uudet kumppanit vierelleen niin että kypsästi hoitelivat sen asian ilman riita ja olivat ystäviä vaikka molemmilla oli oma uusi elämä
        Kuinka moni pystyy siihen , en usko että kovin monta, sillä näitä katkeria eronneita on joka puolella haukkumassa. Exiään .


    • sisko täysikuu

      Taas tuli tuo miesten lempiaihe, ikääntynyt
      muija vastaan neitokainen.
      Oletko ajatellut kuinka kauan nuo neitokaiset
      jaksaa katsella teitä ikääntyviä papparaisia.
      Kokemusta on moisesta papparaisesta, tylsiä
      olivat televisioillalliset.

      Kyllä typyt parit viikonloput jaksaa "viihdyttää"
      kunnes ovat saaneet tarpeeksi "viikkorahoja"
      itselleen kasaan. Sitten vaan kynnet teräviksi
      ja nuoren samanikäisen ellei nuoremman "adonniksen" metsästys alkaa.

      Ja TE hyväuskoiset "papparaiset" kustannatte
      neidoillenne kaikki "metsästysretket" ulkomaan-
      matkoista puhumattakaan. Eikä teitä huolita
      edes mukaan kun on infarktin vaara kuumassa ja
      kosteassa ilmastossa. Voi, voi olette liian
      hyväuskoisia, teissä ei viehätä muu kuin
      saldo.

    • peiliin katsonut ruma ja kä...

      Oliskohan niin, että herra on katsonut omaa kuvaansa vaimossaan ja uskonut omat vikansa vaimon viaksi. Miten muuten olisi mahdollista, että niin kivasta je hehkeästä nuoresta naisesta kasvaa aina miehen silmissä vanha ja kärttyinen nainen? Eihän se ole edes teoriassa mahdollista.

      • lähti

        sitä minäkin ihmettelin kun muut piti minua ihan kivana mutta oma mies-jo entinen-löysi minusta jos jotakin vikaa -vaikka kuinka yritin hymyillä ja olla hellä.Nyt naurattaa vielä enempi!!


      • Anonyymi
        lähti kirjoitti:

        sitä minäkin ihmettelin kun muut piti minua ihan kivana mutta oma mies-jo entinen-löysi minusta jos jotakin vikaa -vaikka kuinka yritin hymyillä ja olla hellä.Nyt naurattaa vielä enempi!!

        Se joka koko ajan löytää vikoja toisesta maukuu omaa kykenemättömyyttä. Ja näkee että toinen pärjää kyllä ilman sitä naukujaakin
        Niin että paras tehdä asiat selviksi ja erota ennenkuin suhde mee niin tulehduksien ettei enää voida edes olla ystäviä .
        Muista töissä yhden vanhemman rouvan hänen miehensä löysi toisen ja tämä ihmineeån on katkera aina vaan vaikka siitä on kulunut kymmeniä vuosia , ja muistaa aina vaan mustamaalata exäänsä uutta vaimoa. En käsitä mitä sillä voitetaan . Ensin ollaan yhdessä ja yhteiset lapset ja kun ei suhde toimi niin tehdään kaikkensa että vika oli siinä toisesta


    • nainen55

      kun mun 59v. ex-mies, haukkui mua aina kotkaksi ja mun naama oli kuin petolinnun perse.
      Koti oli aina sekasin ja mä olin samanlaista paskasakkia kuin mun koko sukunikin on.

      Nyt mulla on 41-vuotias mies jonka mielestä olen sensuelli ja kaunis, kotini on kodikas ja viihtyisä ja hän ymmärtää minua kun huolehdin myös omista vanhemmistani.

      • Anonyymi

        Kotka lensi korkeuteen 🙂🙂
        Usein eräöt miehet käyttävät alentavia nimiä vaimostaan , ei ole kauaa kun yksi mies käytti sanaa huora vaimostaan ja såniillä sanoilla laittoi pisteen , vaimo lähti ja mises on katkera ja ei ymmärrä että kun niin haukkuu vaimoaan niin siitä ei enää jatketa. Nainen joka kunnioittaa itseään ei jää kuuntelemaan nimityksiä . Kuten sinäkin olet kokenut niin olet kaunis ja ihana sille uudelle, mikä sen ihanampaa kun tuntea että joku todella pitää toisesta ja uskaltaa näyttääkkin sen


    • Sitcom

      seura tekee kaltaisekseen.

    • hymysuu

      Miehet ne vasta vaikeiksi tulee joten tasapainossa on tilanne täysin .
      Kannattaa siis ajatella miestenkin asioita tarkemmin jos meinaa vaimonsa pitää itsellään vanhetessaan . onneksi nainen voi ottaa sen rakastajan tai lähteä sen toisen matkaan kunmies ei tajua ajoissa tilannetta

    • Nainen

      Jotkut miehet taas vanhaksi tultuaan muuttuvat monesti änkyröiväksi turjakkeiksi, vanhoiksi änsköiksi, joille ei viitsi puhua mitään. Ne kun reagoivait kaikkeen änskäämällä ja inttämällä.

      (Termit on lainattu savolaisilta, muilta ei juuri löydy yhtä kuvaavia.)

      • mimmi

        Joo-koko ajan valittaa,mikään ei maailmassa ole hyvin,kaik on päin p....tä!!
        Ja kuta vanhemmaks tulee,aina vaan pahenee.

        Ja on pahalla tuulella,äksyilee ja ärisee,jne.


      • ämmä
        mimmi kirjoitti:

        Joo-koko ajan valittaa,mikään ei maailmassa ole hyvin,kaik on päin p....tä!!
        Ja kuta vanhemmaks tulee,aina vaan pahenee.

        Ja on pahalla tuulella,äksyilee ja ärisee,jne.

        Em mää vaa oo kuullukkaa.


      • tasaarvo
        ämmä kirjoitti:

        Em mää vaa oo kuullukkaa.

        kaupoissa huomaa miten vanhat miehet komentelee ja aliarvioi vaimoaan.Vaimot vaan yrittää mielistellä entisestään-varmaan niitä ns.kilttejä tyttöjä.En jaksa ymmärtää....onko hyvää tallainen elämä vai kaipaako naiset tallasta kohtelua.


      • se aina
        tasaarvo kirjoitti:

        kaupoissa huomaa miten vanhat miehet komentelee ja aliarvioi vaimoaan.Vaimot vaan yrittää mielistellä entisestään-varmaan niitä ns.kilttejä tyttöjä.En jaksa ymmärtää....onko hyvää tallainen elämä vai kaipaako naiset tallasta kohtelua.

        kaupan kassalla etuilee!!


      • se nainen
        se aina kirjoitti:

        kaupan kassalla etuilee!!

        kärttystä miestä pakoon kaupasta.


      • yopollo
        tasaarvo kirjoitti:

        kaupoissa huomaa miten vanhat miehet komentelee ja aliarvioi vaimoaan.Vaimot vaan yrittää mielistellä entisestään-varmaan niitä ns.kilttejä tyttöjä.En jaksa ymmärtää....onko hyvää tallainen elämä vai kaipaako naiset tallasta kohtelua.

        kun minä olen tavannut montakin meillä isoa pomoa joita vaimo kaupassa paimentaa kuin kolmivuotiasta. Minut huomatessaan häpeävät silmät päästään.


      • Anonyymi
        tasaarvo kirjoitti:

        kaupoissa huomaa miten vanhat miehet komentelee ja aliarvioi vaimoaan.Vaimot vaan yrittää mielistellä entisestään-varmaan niitä ns.kilttejä tyttöjä.En jaksa ymmärtää....onko hyvää tallainen elämä vai kaipaako naiset tallasta kohtelua.

        Olen tehnyt saman huomion , mitähän ne komentelijat oikein esittää , aika lapsellisia, ja että nainen vaan alistuneen näköisenä kuuntelee. Ite heittäisi sellaiselle miehelle pakaste hernepussin päin pläsiä . Minulla on myös ystävä joka lopettaa puhelin kun mies huutaa jostain sohvan pohjalta että hänelle pitää keittää kahvia .
        En hyväksyisi sellasta tyrannia mieheksi jolla on kommenteleva tyyli.
        Muistan kun me kymmenen vuotta sitten vaihdettiin auto maasturiin ja tultiin kotiin ja minä ajoin niin mies alkoi että älä aja niin läheltä postilaatikkoa . Sanoin että ei hänen tarvitse opettaa minua ajamaan koska tiedän prikulleen missä auton pyörät ovat.
        Sen jälkeen ei ole neuvonut , luulen että miehet kuvittelevat että nainen on huonompi auton ajaja kun mies mutta tilastojen mukaan ei naiset aiheuta kolareita niin paljon kun miehet. Että usein niiden käyttäytyminen on turhaa vinoilua luulevat enemmän itsestään kun mitä ovat.


      • Anonyymi
        se aina kirjoitti:

        kaupan kassalla etuilee!!

        Ihan totta itse olen aika pieni ja olin juuri saamass oman vuoroni kassa jonossa niin eikö joku kaksimetrinen mies tunkenut itsensä eteeni.
        En halunnut alata sanomaan hänelle mitään ja aiheuttaa mitään riitaa, joten kyllä pänni sisimmässä
        . Kun tulin kassini kanssa parkki paikalle niin siellä hän seisoi autonsa vieressä rengas tyhjänä , kysyin jos minulla olisi tunkkia sanoin vaan kylmästi että ei ole ainakaan lainattavaksi ja peruutin paikalta , hienoinen tyytyväisyys tuli jotenkin kun oli kohdellut kassajonossa minua huonosti.
        Ja minulla oli oikea tunkki autossa jolla nostetaan koko auton perä ilmaan. Miksi olisin auttanut röyhkeää ihmistä .


    • Nanni

      ettei tarvitse kokea kumpaakaan tunnetta.
      Ei tarvitse pelätä kun ei ole sitä kärttyisää
      miestä joka vaihtaisi minut puolta nuorempaan ja näin ollen ei tarvitse itse kärttyillä.
      Saa olla se iloinen "neitokainen" mikä on aina
      ollut.

    • Eteläntähti

      Voi miten hyvälle tuulelle tulinkaan kun luin koko ketjun läpi.
      Miten tutulta ja kotoisalta kaikkien kommentit kuulostikaan.

      Minun mieheni uhosi jo 20 vuotiaana vaihtavansa minut kahteen 20-kymppiseen kun itse tulee 40-kymppiseksi ja silloin en taatusti ollut kärttyinen akka.

      Ehkäpä hän aavisti että hänen kanssaan eläen minusta tulee katkeroitunut ja pahansisuinen.

      Nytkin vielä vaikka hänen miehuutensa on kärsinyt pahanpuoleisen kolahduksen hän haaveilee nuorista neitosista.

      Itse en haaveile nuorista enkä vanhoista elän vain päivän kerrallaan useimmiten apaattisena ja pahalla mieleellä mutta piristyin kummasti luettuani kommenttejanne. Kiitos että jaksatte edes marista.

      • Anonyymi

        Ihan totta en käsitä että luulevatko ne että asiat hoituu jotenkin paremmin jonkun nuoren kanssa, ongelmat ei lähde nuoren naisen kanssa eikä ne kauaa ketään ukon känttyrää katsele joka yrittää ja yrittää eikä mitään tapahdu , niistäkin ongelmista syyttelevät vaimojaan, kuinkas muuten.


    • lellu

      Mites käy miehille.Nuorempana ollaan niin huumorintajuista ja kaikenlaista touhuilua.Mutta kun ikää tulee,niin ei näköjään kiinnosta muu kuin muutama olut ja televisio.Yritä siinä sitten kiljua riemusta.keskustelut on jäänyt aikaa sitten.Onneksi on muita ystäviä joiden kanssa voi puhua pulputtaa.ja onhan näistä keskustelupalstoistakin jotain iloa.Hauskaa päivän jatkoa kaikille.

      • Juniperus

        En oikein ymmärrä, mitä tekemistä miesten kärttyisyydellä on otsikon aiheen kanssa. Naisten kärttyisyydestähän tässä piti puhua!

        Aivan tässä tulee pahalle tuulelle näitä lukiessa, kun ei pysytä asiassa.


      • lellu
        Juniperus kirjoitti:

        En oikein ymmärrä, mitä tekemistä miesten kärttyisyydellä on otsikon aiheen kanssa. Naisten kärttyisyydestähän tässä piti puhua!

        Aivan tässä tulee pahalle tuulelle näitä lukiessa, kun ei pysytä asiassa.

        Siinä oli vaan yksi vastaus miks naisista tulee kärttyisiä(kun miehet on mitä on).


      • Juniperus
        lellu kirjoitti:

        Siinä oli vaan yksi vastaus miks naisista tulee kärttyisiä(kun miehet on mitä on).

        Kuka tässä on mitään kysynyt? Ei aloittaja ainakaan.

        Ei tässä pitänyt miehistä puhua vaan naisista.


      • Nanni
        Juniperus kirjoitti:

        Kuka tässä on mitään kysynyt? Ei aloittaja ainakaan.

        Ei tässä pitänyt miehistä puhua vaan naisista.

        nyt vain täällä
        olenko vielä heikolla jäällä
        leppynyt jo hieman olen sulle
        ethän ilkeä enää mulle

        Tämä nainen ei ainakaan olen kärttyinen jos
        ei ärsytetä turhaan, enimmäkseen kehrään vain jos
        silitetään myötäkarvaan.
        Jokainen puolustautuu jos tarpeeksi hyökätään.

        Ihmisillä yleensä, oli sitten nainen tai mies, pitää olla tarpeeksi elintilaa vaikka yhdessä asutaankin muuten juuret tukehtuvat.

        Mutta kauas pilvet karkaavat ja niin myös minäkin.


      • Juniperus
        Nanni kirjoitti:

        nyt vain täällä
        olenko vielä heikolla jäällä
        leppynyt jo hieman olen sulle
        ethän ilkeä enää mulle

        Tämä nainen ei ainakaan olen kärttyinen jos
        ei ärsytetä turhaan, enimmäkseen kehrään vain jos
        silitetään myötäkarvaan.
        Jokainen puolustautuu jos tarpeeksi hyökätään.

        Ihmisillä yleensä, oli sitten nainen tai mies, pitää olla tarpeeksi elintilaa vaikka yhdessä asutaankin muuten juuret tukehtuvat.

        Mutta kauas pilvet karkaavat ja niin myös minäkin.

        En aio heittää tuhkaa päälleni, kun et aikonut ikinä antaa anteeksi.

        Tarkoitukseni ei todellakaan ollut loukata, enkä vieläkään ymmärrä, mikä tekstissäni oli loukkaavaa. Mielestäni olin hyvinkin hauska, ja odotin, että oltaisiin yhdessä naurettu viestilleni. No, niin ei käynyt. Meillä lienee hyvin erilainen huumorintaju.

        Niin kuin olet nähnyt, en ole puuttunut viesteihisi tuon tapauksen jälkeen. En ole myöskään vaihtanut nikkiäni, koska se ei mielestäni ryvettynyt siitä loasta, jota sain niskaani.

        Minun puolestani menneet saavat olla menneitä: hymyilläänkö, kun tavataan?


      • lellu
        Juniperus kirjoitti:

        Kuka tässä on mitään kysynyt? Ei aloittaja ainakaan.

        Ei tässä pitänyt miehistä puhua vaan naisista.

        Ai,eikö tänne saanutkaan mielipiteitä kirjoittaa.Vai täytyykö sulta kysyä mitä kirjoittaa?


      • Nanni
        Juniperus kirjoitti:

        En aio heittää tuhkaa päälleni, kun et aikonut ikinä antaa anteeksi.

        Tarkoitukseni ei todellakaan ollut loukata, enkä vieläkään ymmärrä, mikä tekstissäni oli loukkaavaa. Mielestäni olin hyvinkin hauska, ja odotin, että oltaisiin yhdessä naurettu viestilleni. No, niin ei käynyt. Meillä lienee hyvin erilainen huumorintaju.

        Niin kuin olet nähnyt, en ole puuttunut viesteihisi tuon tapauksen jälkeen. En ole myöskään vaihtanut nikkiäni, koska se ei mielestäni ryvettynyt siitä loasta, jota sain niskaani.

        Minun puolestani menneet saavat olla menneitä: hymyilläänkö, kun tavataan?

        satuin siihen aikaan olemaan vähän herkkähipiäinen
        kun oli sattunut kaikenlaista ikävää ja kuten
        olet huomannut, ei ole riimini laannut.

        Et tainnut silloin lukea sinulle tarkoitettua
        juttuani kahdesta ystävyksestä ja anteeksiannosta,
        luehan se, on se varmaan tallella vielä. Olen
        kaivertanut anteeksipyyntösi kiveen.

        Sain äsken ihanan tekstarin tyttäreltäni Helsingistä ja tulin itsekin hyvälle mielelle.
        Hän on sellainen oikea jouluihminen ja tuo aina
        minullekin joulufiiliksen tullessaan.
        Tsemppiä päivälle!


      • Juniperus
        lellu kirjoitti:

        Ai,eikö tänne saanutkaan mielipiteitä kirjoittaa.Vai täytyykö sulta kysyä mitä kirjoittaa?

        100 % tähän ketjuun vastanneista naisista on sitä mieltä, että naisten kärttyisyys johtuu pelkästään miehistä. Mitään muuta syytä ei siis ole?

        Eikö vanhenevilla naisilla ole esim. vaihdevuosiongelmia, muita vanhenemisesta johtuvia remppoja, lasten aiheuttamia vaikeuksia, taloudellisia ongelmia, surua menneen kauneuden vuoksi, syrjintäkokemuksia työn haussa, työttömyysongelmia, vanhenemisen aiheuttamaa yleistä masennusta? Vain kärttyisiä ukkoja?

        Ovatko naiset henkilökeskeisiä ja miehet asiakeskeisempiä? Jos kaikki murheet johtuvat miehistä, asia on helposti korjattu: ukko mäkeen.


      • Nanni
        Juniperus kirjoitti:

        100 % tähän ketjuun vastanneista naisista on sitä mieltä, että naisten kärttyisyys johtuu pelkästään miehistä. Mitään muuta syytä ei siis ole?

        Eikö vanhenevilla naisilla ole esim. vaihdevuosiongelmia, muita vanhenemisesta johtuvia remppoja, lasten aiheuttamia vaikeuksia, taloudellisia ongelmia, surua menneen kauneuden vuoksi, syrjintäkokemuksia työn haussa, työttömyysongelmia, vanhenemisen aiheuttamaa yleistä masennusta? Vain kärttyisiä ukkoja?

        Ovatko naiset henkilökeskeisiä ja miehet asiakeskeisempiä? Jos kaikki murheet johtuvat miehistä, asia on helposti korjattu: ukko mäkeen.

        vastaavanlaisia ongelmia esiintyy ikääntyvien
        miesten joukossa sillä erolla, että miehet yrittävät parantaa niitä ryyppäämisellä ja pahoinpitelyllä. Pitää päteä kotona kuin ei voi sitä muualla tehdä.

        Itse asiassa luulen niin että ikääntyvät miehet tai miehet yleensäkin kokevat esim. työttömyyden
        paljon raskaampana kuin naiset. Naisilla aina
        riittää kotosalla niitä pikku askareita jotka pitävät virkeänä.


      • Juniperus
        Nanni kirjoitti:

        vastaavanlaisia ongelmia esiintyy ikääntyvien
        miesten joukossa sillä erolla, että miehet yrittävät parantaa niitä ryyppäämisellä ja pahoinpitelyllä. Pitää päteä kotona kuin ei voi sitä muualla tehdä.

        Itse asiassa luulen niin että ikääntyvät miehet tai miehet yleensäkin kokevat esim. työttömyyden
        paljon raskaampana kuin naiset. Naisilla aina
        riittää kotosalla niitä pikku askareita jotka pitävät virkeänä.

        Totta kai miehillä on samoja ongelmia kuin naisilla, ja siihen lisänä vielä naiset. Avaaja nyt vain sattui ottamaan puheeksi naisten kärttyisyyden.

        Onko aihe naisille jotenkin arka, kun siitä ei haluta puhua? Vai ohjailevatko naiset tahallaan keskustelua aiheen ulkopuolelle? Aiheena oli naisten kärttyisyys, ja naiset 100-prosenttisesti puhuvat miesten kärttyilystä. Ei yksikään naisista.

        No, olihan aihe ehkä provosoiva, ja ehkäpä se ei sitten ansainnut asiallisempaa käsittelyä. Mene tiedä.


      • Nanni
        Juniperus kirjoitti:

        Totta kai miehillä on samoja ongelmia kuin naisilla, ja siihen lisänä vielä naiset. Avaaja nyt vain sattui ottamaan puheeksi naisten kärttyisyyden.

        Onko aihe naisille jotenkin arka, kun siitä ei haluta puhua? Vai ohjailevatko naiset tahallaan keskustelua aiheen ulkopuolelle? Aiheena oli naisten kärttyisyys, ja naiset 100-prosenttisesti puhuvat miesten kärttyilystä. Ei yksikään naisista.

        No, olihan aihe ehkä provosoiva, ja ehkäpä se ei sitten ansainnut asiallisempaa käsittelyä. Mene tiedä.

        se aika provosoiva aihe.
        En ymmärrä miksi aina ikääntyviä naisia mollataan
        jos minkälaisilla asioilla, jospa tulemme siitä
        kärttyisäksi.
        Eikö miehet sitten ollenkaan vanhene?

        Mulla on oikein hyvä esimerkki vanhemmissani, molemmat suurinpiirtein samanikäisiä.
        Äitini joka on 79 hoitaa kaikki kotiaskareet, käy pyörällä kaupassa ja on muutenkin pirtsakka
        ikäisekseen. Isäni istua jököttää päivät pitkät
        nojatuolissa ja kärttyilee niin äidille kuin
        minulle aina käydessäni. Kumpi on silloin
        kärttyisämpi?


      • lellu
        Juniperus kirjoitti:

        100 % tähän ketjuun vastanneista naisista on sitä mieltä, että naisten kärttyisyys johtuu pelkästään miehistä. Mitään muuta syytä ei siis ole?

        Eikö vanhenevilla naisilla ole esim. vaihdevuosiongelmia, muita vanhenemisesta johtuvia remppoja, lasten aiheuttamia vaikeuksia, taloudellisia ongelmia, surua menneen kauneuden vuoksi, syrjintäkokemuksia työn haussa, työttömyysongelmia, vanhenemisen aiheuttamaa yleistä masennusta? Vain kärttyisiä ukkoja?

        Ovatko naiset henkilökeskeisiä ja miehet asiakeskeisempiä? Jos kaikki murheet johtuvat miehistä, asia on helposti korjattu: ukko mäkeen.

        Olen kiltti ihminen.Ajattelen,että koti on koti ukollekin.Eikä ketään kotooaan pois voi ajaa.


      • Anonyymi
        Juniperus kirjoitti:

        En oikein ymmärrä, mitä tekemistä miesten kärttyisyydellä on otsikon aiheen kanssa. Naisten kärttyisyydestähän tässä piti puhua!

        Aivan tässä tulee pahalle tuulelle näitä lukiessa, kun ei pysytä asiassa.

        No hyvähän se on ottaa molemmat niin miesten kun naistenkin kärttyisyydet esiin , onhan se silti samaa asiaa, koska tapahtuu vanhetessa molemmille


    • Eemeli

      Tuttu juttu. Muuttuvat kärttyisiksi myös muita, kuin miestään kohtaan. Kärttyisät akat purkaa turhaumiaan esim. asiakkaana markettien kassoilla. Usein näkee ja kuulee kuinka he tahallaan hehkuttavat henkilökuntaa. Kysykää joltain palvelualan henkilökuntaan kuuluvalta, ellette usko.

      • Nanni

        pois se meistä, ei saa yleistää enempää kuin
        kärttyisiä miehiäkään. Se on kyllä tosiasia että
        miehet muuttuvat kärttyisiksi kun ikää tulee lisää.
        Pelataan taas joskus shakkia niin kiukku laantuu?


    • ma-donna

      on ilman muuta miesten nopeasti kehittyvä "ukkoutuminen". Eivät naimisiin päästyään pukeudu fiksusti, ärähtävät jurosti vastauksensa jutustelutarkoituksessa tehtyyn kysymykseen muutamia esimerkkejä mainitakseni. Hyökkäys on paras puolustus - kuten tiedätte. Siksi tämä vuodatus.

    • Anonyymi

      Itseäni kiihottaa kärttyisät akat

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      150
      10892
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3063
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2902
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1908
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1706
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 83
      1566
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    Aihe