Todella mautonta laittaa natsikypärää muistuttava kypärä kolmannelle pojalle oikealta. Mitähän kuvanveistäjä on miettinyt tehdessään teosta? Kas kun ei tähden kohdalla hakaristi ja sotilaspuvut päällä. Häpeän paljasjalkaisena oululaisena tuota patsasta
hävytön Tiernapoika-patsas
16
352
Vastaukset
- helmetti
No hohhoijaaa....
- kkwlwo
Poistuollainen arjalaisuutta ihannoiva patsas!
- Kaikki mahdollista
kkwlwo kirjoitti:
Poistuollainen arjalaisuutta ihannoiva patsas!
Ota ne hakaristilasit pois silmiltä niin on helpompi elää, tai kasva aikuiseksi ja lopeta pelleily, jos siitä on kyse.
- kusenmuutenvaan
eikö raukalla ole muuta elämää-- olisko sinu pitänyt olla siinä..tapa ittes
- Mitäkö näenkään?
4 tuhkakuppia ja kaksi terätöntä miekkaa, muun muassa....
- maalia pintaan
Variksenpoikia kidat ammollaan... "ruokaa" huutamassa
Milloin nuo vaatetetaan?
http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/keraysvaroin-maksettu-tiernapoikapatsas-paljastettiin-rotuaarilla-katso-kuvia/684011/ - oikaisu sulle
Onko natsikypärä päässä? Ei ole vaan Suomi-kypärä. Ne oli melkein samanlaisia.
- melkein oululainen
Mikä perkele näitä oululaisia vaivaa, ei voi ymmärtää. Jos tuommoinen hyvän tuulen patsas aiheuttaa allergiaa niin ei kovin hyvin elämässä mene.
Miettikäää oululaiset kerrankin jotakin positiivisesti, eikä aina kaikesta valittamalla. Ihan käsittämätöntä näin tullista tulleelle. Itse tulin patsaasta hyvälle mielelle, enkä alkanut heti miettiä että mitähän pirullista, ivaavaa ja mukanokkelaa voisin tuosta keksiä.
Hankkikaa elämä! Oulu on "Tiernakaupunki" ja nuo tiernapojat vaan ovat tuon näköisiksi kuvailtu vuosien saatossa. Minkä sille voi jos ne eivät satu olemaan kaikkien mielstä malli-vartaloisia ja muutenkin mallinukke-formaatin mukaisia?
Mukava ja piristävä somiste.- kummia juttuja
jotenkin outo patsas.. suut pian täynnä roskaa
- Oululainen
Hauska patsas. Se ja sama jos joku täällä provoilee. Tänään näin patsaan ekaa kertaa ja iloa ja hauskaa tunnelmaa ihmisille aiheutti. Paljon valokuvattiin.
- jahas..
Husaari olen minä sodassa...
Oliko siis natsit sinun mielestäsi ainoita jotka käyttivät kypärää? - katujen juhaM
hyvä patsas mutt vielä hiuka onnettomasa paikasa.
ehkäkenties 20-30 % kookkaampi ois voinu olla, näkys kauemmas. voisko jatkosa järjestää jonnii pronnsin hehkusen kohdevalaistuksen?? - Reikä kypärässä
Pakko olla trolli. Ei kukaan voi olla noin typerä.
- owehvohwioveowoev
Voi olla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101080
- 103959
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 87758
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 49539
- 36536
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa143522- 25515