hävytön Tiernapoika-patsas

leo kusimaa

Todella mautonta laittaa natsikypärää muistuttava kypärä kolmannelle pojalle oikealta. Mitähän kuvanveistäjä on miettinyt tehdessään teosta? Kas kun ei tähden kohdalla hakaristi ja sotilaspuvut päällä. Häpeän paljasjalkaisena oululaisena tuota patsasta

16

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helmetti

      No hohhoijaaa....

      • kkwlwo

        Poistuollainen arjalaisuutta ihannoiva patsas!


      • Kaikki mahdollista
        kkwlwo kirjoitti:

        Poistuollainen arjalaisuutta ihannoiva patsas!

        Ota ne hakaristilasit pois silmiltä niin on helpompi elää, tai kasva aikuiseksi ja lopeta pelleily, jos siitä on kyse.


    • kusenmuutenvaan

      eikö raukalla ole muuta elämää-- olisko sinu pitänyt olla siinä..tapa ittes

    • Mitäkö näenkään?

      4 tuhkakuppia ja kaksi terätöntä miekkaa, muun muassa....

    • maalia pintaan
    • oikaisu sulle

      Onko natsikypärä päässä? Ei ole vaan Suomi-kypärä. Ne oli melkein samanlaisia.

    • melkein oululainen

      Mikä perkele näitä oululaisia vaivaa, ei voi ymmärtää. Jos tuommoinen hyvän tuulen patsas aiheuttaa allergiaa niin ei kovin hyvin elämässä mene.

      Miettikäää oululaiset kerrankin jotakin positiivisesti, eikä aina kaikesta valittamalla. Ihan käsittämätöntä näin tullista tulleelle. Itse tulin patsaasta hyvälle mielelle, enkä alkanut heti miettiä että mitähän pirullista, ivaavaa ja mukanokkelaa voisin tuosta keksiä.

      Hankkikaa elämä!

    • Oulu on "Tiernakaupunki" ja nuo tiernapojat vaan ovat tuon näköisiksi kuvailtu vuosien saatossa. Minkä sille voi jos ne eivät satu olemaan kaikkien mielstä malli-vartaloisia ja muutenkin mallinukke-formaatin mukaisia?

      Mukava ja piristävä somiste.

    • kummia juttuja

      jotenkin outo patsas.. suut pian täynnä roskaa

    • Oululainen

      Hauska patsas. Se ja sama jos joku täällä provoilee. Tänään näin patsaan ekaa kertaa ja iloa ja hauskaa tunnelmaa ihmisille aiheutti. Paljon valokuvattiin.

    • jahas..

      Husaari olen minä sodassa...

      Oliko siis natsit sinun mielestäsi ainoita jotka käyttivät kypärää?

    • katujen juhaM

      hyvä patsas mutt vielä hiuka onnettomasa paikasa.
      ehkäkenties 20-30 % kookkaampi ois voinu olla, näkys kauemmas. voisko jatkosa järjestää jonnii pronnsin hehkusen kohdevalaistuksen??

    • Reikä kypärässä

      Pakko olla trolli. Ei kukaan voi olla noin typerä.

    • owehvohwioveowoev

      Voi olla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      103
      959
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      87
      758
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      143
      522
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    Aihe