Poikapari wanhojen tansseissa?

Onko kukaan?

Onko kukaan nähnyt poikapareja tanssimassa tai tanssinut poikakaverinsa kanssa lukion wanhojen tansseissa?
Itse en ole nähnyt kuin yhden tyttöparin, ja en tiedä että tanssivatko he tarkoituksella kahdestaan. Muita mahtaa varmaan hymyilyttää tuossa tilanteessa :)

20

2087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16+10

      Eipä ole kuulunut tapoihin ja niitä tyttöparejakin muodostettaneen lähinnä sen takia, että poikia ei ole tarpeeksi. Lähtökohtaisesti wanhoissa tanssii aina poika ja tyttö.

      Ehkä joskus vielä.

      • Oke9

        Täällä päin ainakin lesboparit ovat tanssineet yhdessä, ja niin kuulemma muuallakin. Helpompaahan se tosin heillä on tanssia "avoimesti", nimittäin kun jotkut kaveritytötkin tanssivat keskenään jos ei sopivaa poikaa löydy. Poikapareja ei ole kyllä näkynyt.. Toivottavasti vielä tulevaisuudessa!


      • kala86
        Oke9 kirjoitti:

        Täällä päin ainakin lesboparit ovat tanssineet yhdessä, ja niin kuulemma muuallakin. Helpompaahan se tosin heillä on tanssia "avoimesti", nimittäin kun jotkut kaveritytötkin tanssivat keskenään jos ei sopivaa poikaa löydy. Poikapareja ei ole kyllä näkynyt.. Toivottavasti vielä tulevaisuudessa!

        Homojen rakkaus ei ole yleensä niin syvällistä ja avointa että poikapareja esim. noissa tansseissa mukana olisi. Mahdollista se kyllä muuten olisi, ei sitä ainakaan etiketti kiellä tai lukioiden säännöt.

        Btw, eipä tanssinut Haavistokaan Linnan juhlissa Antonionsa kanssa. Ihme ettei kundi järjestänyt mitään kohtausta siellä...


    • Girllll

      Viime vuonna meidän lukiossa (Kouvolan Lyseon Lukio) oli yksi pari :) poikia siis molemmat. Olin itse vielä ysillä ja käytiin katsomassa niitä tansseja.

      • poikapari

        Hyvä juttu!


    • sehnsucht35557

      Kun härkäparit heittävät häränpyllyä, niin silloin tanssii.

    • Mä olen nähnyt vanhoja pareja tanssimassa ihan ympäri Suomen. Ihan julkisissa ravintolatiloissa. Naiset varsinkin tanssivat pareina, kun äijät eivät osaa.

      Nuoret heterojätkät tanssivat paritanssia tai poskitangoa kuitenkin samoissa tiloissa usein keskenään ihan piruuttaan ja järkyttääkseen vanhoillisia. Sitä mä en vaan tajua, kuinka he osaavat ne askeleet, ihan kuin olisivat ennenkin keskenään tanssineet? :D

      Siis, tanssikulttuurin ollessa muutenkin alamaissa Suomen parketeilla, niin pitäisi olla iloisia siitä, että joku edes osaa parina tanssia eikä ajatella noin vanhoillisesti kuin jotkut selkeät samat valittajat, jotka eivät siellä tansseissa käydessään kuitenkaan ikinä parketille uskalla. Ja samaiset tanssitaidottomat seiniin nojailevat kehityksen jarrut kitisevät tanssilavojen kuolemaa - ihmetellen, miksi ne naiset keskenään tanssivat.

      Erinomainen liikuntamuoto, kenen vaan tanssiessa. Ennakkoluulottomasti vaan liikkeelle ja pyllyt pyörimään, se on hauska harrastus.

      Ja jos hymyilyttää, joko tanssijoita tai katsojia, niin eikö se ole vain hyvä juttu? Liikunnan iloa, you know?

      • homopride

        Oot varmaan tanssinut pikku poikien kanssa myös hiekkalaatikolla peepperin kanssa :D


      • On sulla pakkomielle kyllä. onko lapset päässeet taas kurppamunalta karkuun, kun näin kiukuttaa joka ketjussa? Onneksi pääsivät kaltaiseltasi karkuun. Voi voi. Ja kun ei ne alle 30v kiinnosta vieläkään, mutta turha se sinulle on vääntää rautakangesta.Vaihda jo levyä, ainakin alias sentään vaihtui, vaikka rinki on sama :)


      • homopride
        peepingtommi1 kirjoitti:

        On sulla pakkomielle kyllä. onko lapset päässeet taas kurppamunalta karkuun, kun näin kiukuttaa joka ketjussa? Onneksi pääsivät kaltaiseltasi karkuun. Voi voi. Ja kun ei ne alle 30v kiinnosta vieläkään, mutta turha se sinulle on vääntää rautakangesta.Vaihda jo levyä, ainakin alias sentään vaihtui, vaikka rinki on sama :)

        Ahaa lapset ovat ilmoittaneet et minulla olisi kurppamuna ,,hehehheh se kertoo sinusta kaikein :) oli kiva kun kerroit sinun lapsilta saamaan tietoon :D

        Ja rautakankea sinä sinä väännät, taidat olla ihan teräsmies juu housut edestä keltaiset ja takaa ruskeat :D

        Ja seli seli ne sinun30v sillä ei kukaan yli 30v halua sinua joka lapsia panee :D
        Olet piipingtommi1 pedofiili ja toimit lukuisilla "aliaksilla" useilla foorumeilla :D


      • sika_nausta
        homopride kirjoitti:

        Ahaa lapset ovat ilmoittaneet et minulla olisi kurppamuna ,,hehehheh se kertoo sinusta kaikein :) oli kiva kun kerroit sinun lapsilta saamaan tietoon :D

        Ja rautakankea sinä sinä väännät, taidat olla ihan teräsmies juu housut edestä keltaiset ja takaa ruskeat :D

        Ja seli seli ne sinun30v sillä ei kukaan yli 30v halua sinua joka lapsia panee :D
        Olet piipingtommi1 pedofiili ja toimit lukuisilla "aliaksilla" useilla foorumeilla :D

        Joo, ja Paavi antaa tälle asialle vielä .... #siunausta!


      • homopride
        sika_nausta kirjoitti:

        Joo, ja Paavi antaa tälle asialle vielä .... #siunausta!

        Peepingtommi1 onkin paavin sanansaattaja ja toiveiden täyttäjä :D Montako lasta peeepingtommi1 on "siunannut" tunkeutumalla heidän peräreikään väkisin ? Tällainen pedofiili kirkon sanansaattaja pitää tappaa kuin myöskin sen kaikki Vatikaani yhteisön saastaiset oliot :D
        Ei ne lastenraiskaajat ole homoja korkeintaan jeesus rakastaja bissejä ovat :D


      • jaahas se on taas pedolappi lempiaiheensa kimpussa oikein usealla aliaksella vai onko teidän oma rinki taas koolla? Noh pedopride, saitko jo lerppusi ylös, kun pääset lempiaiheestasi jauhamaan? Onko lapset taas karanneet sinulta uimahallissa, kun noin kiukuttaa aapoa? Hyi vittu, että kaltaisesi pedot ovat sairaita, mutta näemmä se on homojen hommoo, kun täällä ne homot aiheesta jauhavat... Ai kirkon sanansaattaja? Ei vois mennä metsään enempää, kun en edes kirkkoon kuulu :D


      • hiippaKunnanPiippari

        Minä uskon bearnikkiseen ja hänen ainoaan ystäväänsä piippari tommiin. Miten se menikään se uskontunnustus, jonka joku joskus tänne laittoi? Se oli kyllä hyvä juttu.


    • sehnsucht35557

      Vittu Jeesuksen viinaa!!!!!!!

    • heteropride

      bearnick tanssahtelee tällä hetkellä Niuvanniemen suljetulla osastolla nyrkin tahtiin. Ahh kuinka bear kiihottuukaan jouduttuaan pahoinpidellyksi!

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8366
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe