Jokos kenellekään on kerennyt kertyä kokemuksia noista kiinalaisista kaivinkoneista? Hinnaltaanhan ne ainakin ovat tosi edullisia?
http://www.yuchai.fi/
Yuchai
7
8008
Vastaukset
- heebo
noi on niiku pillarin piraatteja ja ne on ihan sieltä osta kerralla hyvä eikä monta kertaa huonoa
- käyttäjä
Ennenkuin on asioista oikeaa kokemusta ei kannattaisi hirveästi arvostella,en ole kuullut yhtään negatiivista näistä koneista,päinvastoin vain on kehuttu hinta-laatusuhdetta.Olen käyttänyt eri malleja noin vuoden ajan ja voin sanoa että moni toinen valmistaja voisi ottaa jopa oppia näistä kuinka tehdä kone joka todella kestää.Onnistunut konsepti jota on myyty vientiin jo vuodesta -91,suomeen nämä rantautui tietenkin jälkijunassa.Ei ole mitään ihmehienouksia,onneksi.Kun muistaa katsoa sitä hintalappua aina välillä ei tule niin paha mieli.
- kiinan kone
käyttäjä kirjoitti:
Ennenkuin on asioista oikeaa kokemusta ei kannattaisi hirveästi arvostella,en ole kuullut yhtään negatiivista näistä koneista,päinvastoin vain on kehuttu hinta-laatusuhdetta.Olen käyttänyt eri malleja noin vuoden ajan ja voin sanoa että moni toinen valmistaja voisi ottaa jopa oppia näistä kuinka tehdä kone joka todella kestää.Onnistunut konsepti jota on myyty vientiin jo vuodesta -91,suomeen nämä rantautui tietenkin jälkijunassa.Ei ole mitään ihmehienouksia,onneksi.Kun muistaa katsoa sitä hintalappua aina välillä ei tule niin paha mieli.
voin kokemuksesta sanoa että kone on ollut
ehdottomasti positiivinen yllätys.
Ei mitään turhia hienouksia mutta toiminta
varma kone. Ja pitää aina muistaa hintaero
muihin. - koneensa jo maksanut
kiinan kone kirjoitti:
voin kokemuksesta sanoa että kone on ollut
ehdottomasti positiivinen yllätys.
Ei mitään turhia hienouksia mutta toiminta
varma kone. Ja pitää aina muistaa hintaero
muihin.joo kyllähän se jännitti kiinalainen kaivuri ostaa, nyt tunteja takana reilut 1000 ja hyvin on mennyt.
takuu pelaa ja teknisiin kysymyksiin vastauksia löytyy.
Maahantuojalla tuurissa on hyvä varasto osia, olen käynyt katsomassa ja tutustumassa.
- Mie
Mo!
Onkos kellää kokemusta YUCHAI YC 135-7 koneesta?
Etsiskelen täs konetta maatilalle ja aion käyttää konetta myös metsässä ja nevalla... - ei pettynyt
Toinen kone jo menossa jos ei tekisi mitään olisin kiertänyt kaukaa. ei mitään harmeja tähän asti ,Öljyt pysyy sisässä ja voimaakin on ehkä enemmän kuin jollakin kunkku merkillä,. varaosat on vaikea arvioida kun ei ole mitään tarvinnut. Uskaltaisin jopa suositella
- Anonyymi
Olen kaivanut yuchai 1.5 tonnisella koneella useamman kerrostalon pohjan Espoossa
ja pelittää edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293285- 1181312
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu101245- 711028
- 581021
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1871006olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26947Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38921Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.66900Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78855