Miten TTY:n biotekniikan DI koulutus eroaa TAY:n biotekniikan maisterin koulutuksesta? Entäs eroja töissä? Työllistymisessä? Palkassa?
TTY DI / TAY maisteri??
2
224
Vastaukset
- mä vaan moi
En tiiä
- 322
" Bioteknologian tutkinto-ohjelma on Tampereen yliopiston ja Tampereen teknillisen yliopiston yhteinen koulutus, josta valmistuu luonnontieteen ja tekniikan kandidaatteja sekä filosofian maistereita ja diplomi-insinöörejä. ... Tampereen yliopiston puolella tutkinto-ohjelman vahvuus on suora yhteys biolääketieteellisen teknologian yksikön (IBT) korkeatasoiseen biolääketieteellisen solu- ja molekyylibiologian tutkimusympäristöön. "
https://www10.uta.fi/opas/koulutus.htm?opsId=153&uiLang=fi&lang=fi&lvv=2014&koulid=258
Lue tuolta lisää ja etsi vastaava tutkinnon opinto-opas TTY:n sivuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066