Fantasia toteen saunassa

Riikka_30

Olen kolmekymppinen nainen ja tämä seuraava tapaus sattui viime kuussa. Varoitan jo etukäteen, että teksti ei välttämättä sovi yksityiskohtaisuuksiensa takia umpiheteroille miehille, mutta kerron, mitä itse koin ja tunsin.

Olen ollut naimisissa 4 vuotta. Minä ja mieheni rakastamme petipuuhissa fantasioista puhumisesta. Mikään ei ole pyhää ja olemme nussineet tarinoissamme kaikki kaverimme ja monet tuntemattomat läpi. Jutut ovat välillä erittäin tuhmia, ja orgasmi on aina taattu. Mutta tämä kyseinen tapaus on ainakin toistaiseksi rajoittanut mielikuvitusta sängyssä, sillä todellisuudella vaikuttaisi olevan vieläkin kiihottavampi vaikutus.

Olin saapumassa töistä illalla, kun kuulin ääniä eteiseen. Mieheni hyvä ystävä ”Joni” oli tullut vierailulle. Molemmat ovat hyvin fiksuja miehiä, ja heillä on tapana silloin tällöin tapana parantaa maailmaa viskin ja oluen voimin. Puheet syöksähtelevät aina tuolloin matemaattisista todennäköisyysavaruuksista venäläiseen kirjallisuuteen. He ovat uskomaton duo. Tälläkin kertaa juttu luisti, tuopit olivat täynnä ja sauna lämpenemässä. Tarkoitukseni oli mennä suoraan nukkumaan, mutta istahdin miesten seuraksi hetkeksi ja tarjosin itselleni oluen. Hetkessä aika kuitenkin loikki eteenpäin ja miehet sanoivat siirtyvänsä saunaan. Olin jo lähtemässä makuuhuoneeseen väsymyksen ollessa melkoinen, mutta silloin Joni ehdotti, että minäkin tulisin mukaan, eihän hyvän jutun suonut jäävän kesken. Mieheni oli hieman nousussa ja hänkin pyysi minua hymyillen mukaan. Suostuin hieman epäröiden, mutta hakiessani pyyhettäni makkarista mahani pohjassa tuntui kihelmöintiä.

Suunnatessani alastomana pyyhe kainalossa kohti saunaa kuulin lauteilta jo iloista sorinaa. Astuessani saunaan aika pysähtyi. En ollut aikaisemmin kiinnittänyt miehissä huomiota heidän vehkeidensä kokoon, en edes harrastaessani seksiä. Nyt edessäni oli kuitenkin jotain lumoavaa: Jonin kulli. Valtava ja mehukas lihanpala, jonka koosta kertoo se, että se makasi löysänäkin osittain lauteiden varassa Jonin istuessa lihaksikas kroppa ryhdikkäänä. Esimerkiksi miehelläni ei edes terska osu lainkaan lauteisiin, vaikka hän onkin tietääkseni hyvää keskikokoa. Huomioni vei laudepuun päällä lötköttävä terska, joka kurkisti osittain vetäytyneen esinahan alta. Kullin pää oli kooltaan kuin keskikokoinen tomaatti, joka erottui selvällä ”kauluksella” paksusta ja suonikkaasta varresta. Kananmunan kokoiset pallit pursusivat lauteiden, reisien ja kalun välistä. Samalla minulle selvisi, miksi jotkut käyttävät sanaa ”kyrpä”. Jonilla oli kyrpä.

Olin kuin noiduttu ja olin vähällä hieroa jalkoväliäni. Klitoris sykki kuin viimeistä päivää. Silloin kuulin mieheni sanovan: ”onkohan tuo ihan sopivaa?” viitaten tuijotukseeni. Joni oli kuitenkin rohkealla tuulella ja tokaisi: ”saahan sitä toki lähempääkin tarkastella”. Punastuin ja katsoin miestäni. Yllättäen hän nyökkäsi hyväksyvästi. Asetuin polvilleni alalauteelle Jonin eteen ja asetin toisen käteni pallien alle. Ne eivät mahtuneet kämmeneeni. Tunsin, kuinka tuo mahtava kulli alkoi kasvaa entisestään ja ranteen paksuinen varsi kohosi irti lauteista. Kumarruin hieman ja annoin terskalle muikean suudelman. Se maistui samalla mehukkaalta ja saunan raikkaalta. Nuolin vielä hetken terskaa ja sen kaulusta, kunnes mieheni sanoi, että olisi ehkä aika lopettaa. Valtavasta kiihottumisesta huolimatta minä ja Joni ymmärsimme. Onneksi ilta ei muuttunut kiusalliseksi, vaan päinvastoin; meillä oli erittäin mukavaa.

Jonin lähdettyä sain elämäni parasta seksiä. Kuukauden ajan olemme mieheni kanssa nussineet kuin kanit joka ilta, ja tuo kyrpä palaa tarinoihimme vähän väliä. Olemme onnellisempia kuin aikoihin ja onpa mieheni jopa uskaltanut ehdottaa, että minä ja Joni pitäisimme ihan oman saunaillan kahdestaan.

7

20745

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdsfsd

      www.nig.gr/Hjl

    • Hyvä juttu... Hyvin kirjoitettu ja kerrottu.

    • Kyrpätomaatti

      Olin saapumassa töistä alastomana, kun aika pysähtyi. Mieheni pää oli kooltaan kuin keskikokoinen tomaatti. Mieheni hyvä ystävä ”Joni” oli tullut vierailulle. He ovat nussineet kanit! Kananmunan kokoon en ollut aikaisemmin kiinnittänyt huomiota. Klitoris oli kooltaan kuin lötköttävä terska. Punastuin ja katsoin esinahan alta kuinka Joni kohosi irti lauteista. Joni oli kuitenkin Kyrpä! Mieheni pää sykki kuin kuin noiduttu ja Jonin pallit pursusivat alalauteelle. Ne eivät mahtuneet saunaan. Silloin kuulin mieheni vetäytyneen lihaksikas terska ryhdikkäänä. Kyrpä palaa!, mieheni sanoi. Onneksi edes terska olisi ehkä irti varresta. Yllättäen asetin kananmunan kokoiset käteni lauteisiin.

    • koomista on

      Se näissä jutuissa on aina vakiona, että sillä vieraalla on paljon isompi kalu kuin omalla miehellä.

      Koomista ......

    • e.l.l.e.n.a.n.n.a.

      Se olisi paljon koomisempaa jos nainen lumoutuisi oman miehensä vehjettä paljon pienemmästä värkistä. Siitä kun vielä intoutuisi tarinaa iskemään niin voisi mennä komedian puolelle.

    • HyväVaimo

      Mieheni tämän saksalaismiehen kesämökillemme viikonlopuksi kutsui. Ettei tule hotellikuolemaa, oli selitys, mutta minä esimerkilläni näytin, että voidaan olla mökillä niin siellä yleensä aurinkoisella säällä olimme, ilkosillaan. Niin oltiin, niin miehet kuin minä ja meidän kaksi silloin kouluikää lähestyvää lastamme. Saksalaismies poltteli pikkusikareita ja sirritteli minua ruskeilla rohkeilla silmillään. Se vaikutti minuun, mutta huomasin että s vaikutti myös mieheeni, varsinkin kun saksalaismies jatkoi lähentelyjään. Se veti ihan veteläksi, kun vieraan tuomaa viiniäkin oli maisteltu. Mutta veteläksi se veti miehenikin, jos niin voi sanoa, ja aloin miettiä että mitä tämä oikein on. Saunan jälkeen, kun kuistilla vilvoiteltiin, saksalaismies toi mieheni nähden kätensä suoraan hävylleni, ja mieheni tuntui olevan siitä kovasti otettu. Jännältä se tuntui minustakin. Kun lapset olivat simahtaneet pitkän ja tapahtumarikkaan päivän päätteeksi, vieras sanoi miehelleni ja minulle että haluaisi naida. Että hänhän on naimisissa, mutta täällä on ollut niin poikkeuksellista ja tunnelmallista, että hän ei kestä enää. Niin hänestä tuli siksi viikonlopuksi minun toinen aviomieheni. Oma mieheni on tästä jonnekin kirjoittanut pitkän tarinan, mutta sitä minä en halua lukea.

      • Ilkosillaan

        Löysin tarinan!

        Sakemannille kanssa

        Oltiin vaimoni kanssa kutsuttu yksi saksalaiskaverini kylään kesämökille, ettei kaverin tarvitse koko aikaa hotellissa tylsistyä. Vedettiin kaljaa koko ilta ja eukkokin oli käynyt vähän väliä salapullolla. Onneksi lastensuojeluviranomaiset eivät tienneet tästä, sillä koko ilta olisi ollut yksinkertaisesti lasun paikka, jos olisivat nähneet miten tenavat ovat päinsä vesillä ja vanhemmat umpikännissä saksalaisen uusnatsin kanssa. No, nämä sitten osasivat onneksi mennä itse nukkumaan ajoissa, kun eivät jaksaneet katsoa aikuisten kännäämistä.

        Siinä jossain vaiheessa kaverini poltteli sikaria sisällä siihen malliin, että saunamökki täytyy jossain vaiheessa otsonoida. Siinä kun ei jaksettu sotajuttuja enää kertoa saunassa kaverini sanoi, että pitäisi saada oikein kunnolla vittua. Viidesti synnyttänyt eukkoni oli niin lärvät, että natsikaverini sai aivan estoitta kouria sitä eikä muistanut enää edes että on naimisissa. Painuin mökkiin lepäämään ja selviämään kun tämä saksalainen polki vaimoani kuin tulpatonta mopoa saunamökissä.

        Itse seuraavana aamuna laitoin lapsille ruokaa ja totesin, että pitäköön loppuviikon tunkkinsa ja vetäköön keittoa kuin pultsarit saunalla. Kävimme lasten kanssa katsomassa kotieläinpihalla eläimiä kun nämä kaksi joivat jotain natsin tuomaa kiljua. Totesin, että ei se siitä enää pahemmaksi voi mennä, joten painakoon eukkoani nyt niin pysyy poissa silmistä. Kaverin jutut olivat kuin keitetystä lampaanpäästä muutenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe