Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

KuPS piristää

Keltamusta

2005 Veikkausliiga saa piristysruiskeen, kun KuPS
palaa liigaan. Kuopioon valmistuu uusi hieno stadion, ja ainakin paperilla, seura on saamassa hyvän joukkueen kasaan.
Toinen kiva asia on Maarianhaminan nousu, nyt on jalkapallo maantieteellisesti, ihanteellisesti liigassa, Rovaniemeltä Ahvenanmaalle

4

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • härrikuud

      On se kyl hjuva juttu et KuPS ja MIFK nous mut toivottvasti RoPS tippuu, nousis toi katsjoja keskiarvoki vähä ja ne on muutenki aika turha jengi liigas. Onneks Hämeenlinna lähti himaa.

      • FutisFani

        No johan taas pomppasi. RoPS muka turha jengi? Hei haloo, Suomen kolmanneksi tai neljänneksi menestynein seurajoukkue Euroopan kentillä. Sama nimikin jo vuodesta 1950. Todella turha jengi joo, pesi vain mitä, neljäkö?, mestariehdokasta tänäkin kautena. Heitäs poika vähän perusteluja siihen miksi juuri RoPS olisi turha jengi Suomessa. Mikä sinun mielestä on hyvä seura, MIFK:ko? Naurettava rantaruotsalaisten pappa betalar-poppoo, todellinen sumusaarten apinajengi. Eihän siellä Ahvenanmaalla saa saatana edes palvelua suomeksi.


    • asiallinen neekerihomo

      Kullittomat Perse Separit ei saa mitää muuta aikaseks ku pari ihanaa saunailtaa poikien kesken.

      • härrikuud

        Se onki mun mielipide. Mä voin sanoo etten asu lähelläkään maarianhaminaa. Mä en nyt vaa satu pahemmin tykkäämään jostai rovaniemen palloseurasta. Mua hävetti oikee suomen jalkapallon puolesta ku mä katoin noit RoPsin yleisömääriä. Ei taida siel lapissa olla muuta suosittuja ku hornulat ja kiekon hakkaaminen. Tykkää sä vaa mun puolest RoPsista mut mä nyt en vaa satu siit tykkäämään. Enhä mäkää rupee mesoomaan jollekki jos se ei tykkää mun suosikista (ai nii mut mä en ookkaa lappalainen kusipää). Mjooh, onnea sinnepäin, toivotaa et suomalainen jalkapallo nousee viel korkeelle :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe