2005 Veikkausliiga saa piristysruiskeen, kun KuPS
palaa liigaan. Kuopioon valmistuu uusi hieno stadion, ja ainakin paperilla, seura on saamassa hyvän joukkueen kasaan.
Toinen kiva asia on Maarianhaminan nousu, nyt on jalkapallo maantieteellisesti, ihanteellisesti liigassa, Rovaniemeltä Ahvenanmaalle
KuPS piristää
4
555
Vastaukset
- härrikuud
On se kyl hjuva juttu et KuPS ja MIFK nous mut toivottvasti RoPS tippuu, nousis toi katsjoja keskiarvoki vähä ja ne on muutenki aika turha jengi liigas. Onneks Hämeenlinna lähti himaa.
- FutisFani
No johan taas pomppasi. RoPS muka turha jengi? Hei haloo, Suomen kolmanneksi tai neljänneksi menestynein seurajoukkue Euroopan kentillä. Sama nimikin jo vuodesta 1950. Todella turha jengi joo, pesi vain mitä, neljäkö?, mestariehdokasta tänäkin kautena. Heitäs poika vähän perusteluja siihen miksi juuri RoPS olisi turha jengi Suomessa. Mikä sinun mielestä on hyvä seura, MIFK:ko? Naurettava rantaruotsalaisten pappa betalar-poppoo, todellinen sumusaarten apinajengi. Eihän siellä Ahvenanmaalla saa saatana edes palvelua suomeksi.
- asiallinen neekerihomo
Kullittomat Perse Separit ei saa mitää muuta aikaseks ku pari ihanaa saunailtaa poikien kesken.
- härrikuud
Se onki mun mielipide. Mä voin sanoo etten asu lähelläkään maarianhaminaa. Mä en nyt vaa satu pahemmin tykkäämään jostai rovaniemen palloseurasta. Mua hävetti oikee suomen jalkapallon puolesta ku mä katoin noit RoPsin yleisömääriä. Ei taida siel lapissa olla muuta suosittuja ku hornulat ja kiekon hakkaaminen. Tykkää sä vaa mun puolest RoPsista mut mä nyt en vaa satu siit tykkäämään. Enhä mäkää rupee mesoomaan jollekki jos se ei tykkää mun suosikista (ai nii mut mä en ookkaa lappalainen kusipää). Mjooh, onnea sinnepäin, toivotaa et suomalainen jalkapallo nousee viel korkeelle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828