Kertokaa minulle miksi Torin panimo lähti ja tilalle tuli se hirvittävä teinipersebaari...
miksi hyvä baari on poistunut
11
441
Vastaukset
- Hyi olkoon
Sen takia, että kukaan ei jaksanut katsella enää sun vanhenevaa persausta roikkuvine läskeineen.
- nytkin pienessä.....
Moni vetää himassa nykyään kalsarikännejä kun ei ole varaa mennä dogaan baariin törkeän ylihintaisia drinksuja. Siinä varmaan yksi painava syy raflan imagen muutokseen.
- Kävijäpula
Siitähän on jo melkein vuosi aikaa, kun torin panimo lopetti. Loppuaikoina oli kävijät vähissä.
- jäävesi.
Kaikki tupakoitsijat lopetti baareissa käymisen, kun sisällä tupakointi kiellettiin. Nykyään baareissa käyvät vain tupakoitsemattomat, jotka ottavat yhden jääveden. Se jäävedenmyynti ei vaan ole kovin kannattavaa liiketoimintaa.
- Pysykää kotona
Tyhmät polttaa rahansa ja hankkii keuhkosyövän. Ihan oikein, että idiootti röökin vetäjät heitettiin pihalle vetään sitä syöpäkäärylettä.
Miksi muiden pitäisi kärsiä siitä, kun SINÄ poltat rahasi?
Eihän se mikään salaisuus ole, että keskimääräistä yksinkertaisemmat tupakoivat. - Puhtaat keuhkot
En polta, niin jää enemmän rahaa juomiseen. Kyllä se tuntuu menevän tupakoitsijoilla kaikki raha tupakkaan ja viron viinaan, jota sitten juodaan kotona.
- Härkää sarvista
Alueen väestömäärään nähden liikaa niitä kuppiloita...
Moneen kuppillaan mennessä voi todeta, että sisus on sama kuin 1. siinä paikassa avatussa raviontolassa ja vain nimet ovat muuttuneet. Toki Härkätien muututtua Kolibriksi tuli muutosta, mutta onko iskelmäbaari yhä saman oloinen kuin Kolibri.- BLOOD IS LIFE
Sehän oli ennen tanssiva kolibri sitten siitä tuli joku diskoteekki ja sitten iskelmä. Ennen oli myös metropoli, Kulttuuritukku ja Rocktown. Noissa kolmessa oon käyny mutta Sirkus on parhain Hämeenlinnan konserttipaikka
- Härkätien jlk
BLOOD IS LIFE kirjoitti:
Sehän oli ennen tanssiva kolibri sitten siitä tuli joku diskoteekki ja sitten iskelmä. Ennen oli myös metropoli, Kulttuuritukku ja Rocktown. Noissa kolmessa oon käyny mutta Sirkus on parhain Hämeenlinnan konserttipaikka
Ennen tanssivaa kolibria se oli kolibri (disco)...
https://www.youtube.com/watch?v=fzA3CbNYAyQ
- Varma juttu
Seuraavaksi lopettaa hannibaal ja sitten iskelmä.
- lopetus.
Viime kesänä avattu K26-baari Kulta lopettanee seuraavaksi. Kävijöitä näyttää olevan sielä aika vähän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293035- 1191245
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61047- 58961
- 66925
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26897Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38871Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu161851Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65834Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75784