Kiinnostaisi tietää miten teitä muita Krabin matkaajia on informoitu Finnmatkojen toimesta talvisesongin keskiviikkolähtöjen lentomuutoksesta Krabin kentältä Phuketin kentälle.
Eli milloin lähtö ja kuinka monta päivää etukäteen Finnmatkat on asiasta informoinut teitä?
Ja onhan Finnmatkat informoinut jo myöhemmin kuin 14.1.2015 lähteneitäkin?
FM ilmoituspolitiikasta keskiviikon lennon siirrosta Phukettiin
7
400
Vastaukset
- minä
Tällä viikolla tuli ilmoitus lentokenttämuutoksesta, ja lähtö on helmikuun loppupuolella. Ärsyttää todella paljon tuo muutos, kaikki se lisämatkustus on lomasta pois :(
- omatoiminen
Helppoa ja huoletonta valmismatkailua. Kyllä matkatoimistot ovat luotettavia. Matkatoimistoa käyttämällä korvaukset maksetaan automaattisesti. Matkustajan ei tarvitse valmismatkoilla järjestellä asioita.
- Thaimaan Tietäjä
Tämähän on todella hyvää mainosta Finnmatkoille.Toivottavasti kaikki typerykset tajuaa miten monikansallinen matkanjärjestäjä arvostaa Suomituristia?Tietämättömille kerrotakoon rahat pois ja kiitos, palvelusta viis näin toimii Finnmatkat!
- ex valmismatkaaja
Jengi maksaa kahden viikon matkasta sen hinnan mitä omatoimiset kuukauden reissusta.
- Chang
Kahden viikon matka, suora lento Krabille 3 tähden hotelli 995€. Tuskin saat suoralla lennolla 4 viikon hotellin siihen hintaan.
- Pomppulennot
Joo ei se ihan noin mene... Just tulin Krabilta FM:n matkalta joka maksoi 745 euroa kahdelta viikolta 3 hotellissa. Saa siinä hieman ottaa välilaskuja lentoon, että pääsee yhtä halvalla...
- turha hötkyillä kbv
Kohta saa taas halvalla.. viime reissulla maksettiin suorista lennoista 295,- per pää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36901Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50786Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690