Pikkujoulu musaa

...

No ei onneksi tarvitse pahemmin ravata pikkuhouluissa.

Noin yleisesti ottaen lähinnä kännäämistä ja loppuillasta piparia tyrkytetään joka suunnalta. Jos asiallinen ruoka, se pelastaa paljon. Ja sitten ne hiton joululaulut.

Mutta olen pikkasen muuttanut mielipiteitäni joululauluist, olemassa ihan hyvääkin joulumusaa. Kunnon esitys tekee surkeastakin piisistä kiinnostavan !

Sara X Presents: A Very Sara Xmas:

https://www.youtube.com/watch?v=pqKb1OGpDjo

Lisää kivoja joululauluja?

=DW=

14

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin????

      Heiluiko itselläs samaan tahtiin?

      • ...

        Jaa, mikä?

        =DW=


      • niin????
        ... kirjoitti:

        Jaa, mikä?

        =DW=

        No, vaikka kintaat, jos ei muu.


    • k/k
      • "feikki-k/k"

        Luetko sinä oikeita uutisia koskaan?
        Taaskin pahoitat aikuisten naisten mielen.

        H.


      • k/k
        hunksz kirjoitti:

        "feikki-k/k"

        Luetko sinä oikeita uutisia koskaan?
        Taaskin pahoitat aikuisten naisten mielen.

        H.

        Meillä jokaisella on osamme ja kohtalomme,ellei meitä himmeitä olis et sinäkään kirkkaana loistais.



    • ...

      Eipä taida muillakaan olla isompaa kiirettä pikkujouluun tänään. Sen verran vähän pikkujoulumusaa ketjussa.

      No laitetaan sitten ite yks vielä. Vaikka piisi on surkea ja loppuunkaluttu, voi siitäkin saada kelvollisen kuunneltavana, kun on asiallinen sovitus ja huippumuusikot asialla.

      Raskasta joulua/Marco Hietala; Sylvian joululaulu:

      https://www.youtube.com/watch?v=q03lJuVOyZg

      =DW=

    • .Siilimuori
      • ...

        Hauskis piisi, en ollut kuullutkaan. Etenkin kiinnitti huomiota kiinnostava teksti :D

        =DW=


      • .Siilimuori
        ... kirjoitti:

        Hauskis piisi, en ollut kuullutkaan. Etenkin kiinnitti huomiota kiinnostava teksti :D

        =DW=

        Arvasin että sinuun kolahti :)


    • ******

      Ei tässä jouda ajatella pikkujouluja kun on siivouskin kesken.

      Monta muutakin työtä vielä tekemättä.

    • Hei kun keikuskelen

      Jo aamusta lähtien oon tallustellut sinne ja tänne. Värkännyt joulua. Jotenkin tuntuu, että vaikka kuinka hyvissä ajoissa alkaisi touhuamaan, niin koko ajan tulee uutta touhua ja melekeen tulee tunne, että heevetti ku on kiirus.

      Laitoin radion soimaan, taustamusiikiksi.

      No voi jee, yhtäkkiä alkoi kuulumaan kappale, jota en ole koskaan ennen kuullut..
      Luut, nivelet, lihat ja läskit muuttui hievahtamattomaksi patsaaksi. Vain korvat läpsättivät kuuluvuuden lisäämiseksi.

      Ei olis pitänyt läpsytellä, musiikkia imeä, sanoja sisuksiin sulloa.
      Valtaisa ikävä valahti niskaan.
      Jouluaskareet ennen muinoin tuntui niin kivoilta, kun toinen teki sitä ja mää sitte tätä ja yhessä tehtiin tota, sitte välillä toinen huilas ja toinen ei, sitten taas se toinen alkoi vetämään henkeä ja se toinen taas lopetti huilaamisen ja alko jotakin touhuskelemaan.
      Se Arki oli niin mukavaa.
      Juhlista nyt puhumattakaan.

      Noh, ehkä tänään oon hieman väsynyt, kun tälleen alan tunteilemaan.

      Kuuntelin radiosta kappaleen, pitkään patsaana möllötin. Melkeen aloin vollottamaan. No okei, ma aloinkin.

      Hommat jäi kesken ja piti avata tietokone. Etsiä tämä kappale ja kuunnella se uudestaan. Sit taas uudestaan.

      Lähen kohta luisteleen äiteemuorin luo. Jahka olotilani tokenee.
      Tässä tämä kaunis kappale.
      Eiköhän aleta rääkymään... eiku kuuntelemaan.


      https://www.youtube.com/watch?v=gKB8-muXY2A

      • ...

        Piisiä mitenkään en muuten kommentoi. Mutta tollasta ei välittäisi kuulla muutenkaan, eikä etenkään pikkujouluissa.

        =DW=


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe