Pikkujoulu musaa

...

No ei onneksi tarvitse pahemmin ravata pikkuhouluissa.

Noin yleisesti ottaen lähinnä kännäämistä ja loppuillasta piparia tyrkytetään joka suunnalta. Jos asiallinen ruoka, se pelastaa paljon. Ja sitten ne hiton joululaulut.

Mutta olen pikkasen muuttanut mielipiteitäni joululauluist, olemassa ihan hyvääkin joulumusaa. Kunnon esitys tekee surkeastakin piisistä kiinnostavan !

Sara X Presents: A Very Sara Xmas:

https://www.youtube.com/watch?v=pqKb1OGpDjo

Lisää kivoja joululauluja?

=DW=

14

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin????

      Heiluiko itselläs samaan tahtiin?

      • ...

        Jaa, mikä?

        =DW=


      • niin????
        ... kirjoitti:

        Jaa, mikä?

        =DW=

        No, vaikka kintaat, jos ei muu.


    • k/k
      • "feikki-k/k"

        Luetko sinä oikeita uutisia koskaan?
        Taaskin pahoitat aikuisten naisten mielen.

        H.


      • k/k
        hunksz kirjoitti:

        "feikki-k/k"

        Luetko sinä oikeita uutisia koskaan?
        Taaskin pahoitat aikuisten naisten mielen.

        H.

        Meillä jokaisella on osamme ja kohtalomme,ellei meitä himmeitä olis et sinäkään kirkkaana loistais.



    • ...

      Eipä taida muillakaan olla isompaa kiirettä pikkujouluun tänään. Sen verran vähän pikkujoulumusaa ketjussa.

      No laitetaan sitten ite yks vielä. Vaikka piisi on surkea ja loppuunkaluttu, voi siitäkin saada kelvollisen kuunneltavana, kun on asiallinen sovitus ja huippumuusikot asialla.

      Raskasta joulua/Marco Hietala; Sylvian joululaulu:

      https://www.youtube.com/watch?v=q03lJuVOyZg

      =DW=

    • .Siilimuori
      • ...

        Hauskis piisi, en ollut kuullutkaan. Etenkin kiinnitti huomiota kiinnostava teksti :D

        =DW=


      • .Siilimuori
        ... kirjoitti:

        Hauskis piisi, en ollut kuullutkaan. Etenkin kiinnitti huomiota kiinnostava teksti :D

        =DW=

        Arvasin että sinuun kolahti :)


    • ******

      Ei tässä jouda ajatella pikkujouluja kun on siivouskin kesken.

      Monta muutakin työtä vielä tekemättä.

    • Hei kun keikuskelen

      Jo aamusta lähtien oon tallustellut sinne ja tänne. Värkännyt joulua. Jotenkin tuntuu, että vaikka kuinka hyvissä ajoissa alkaisi touhuamaan, niin koko ajan tulee uutta touhua ja melekeen tulee tunne, että heevetti ku on kiirus.

      Laitoin radion soimaan, taustamusiikiksi.

      No voi jee, yhtäkkiä alkoi kuulumaan kappale, jota en ole koskaan ennen kuullut..
      Luut, nivelet, lihat ja läskit muuttui hievahtamattomaksi patsaaksi. Vain korvat läpsättivät kuuluvuuden lisäämiseksi.

      Ei olis pitänyt läpsytellä, musiikkia imeä, sanoja sisuksiin sulloa.
      Valtaisa ikävä valahti niskaan.
      Jouluaskareet ennen muinoin tuntui niin kivoilta, kun toinen teki sitä ja mää sitte tätä ja yhessä tehtiin tota, sitte välillä toinen huilas ja toinen ei, sitten taas se toinen alkoi vetämään henkeä ja se toinen taas lopetti huilaamisen ja alko jotakin touhuskelemaan.
      Se Arki oli niin mukavaa.
      Juhlista nyt puhumattakaan.

      Noh, ehkä tänään oon hieman väsynyt, kun tälleen alan tunteilemaan.

      Kuuntelin radiosta kappaleen, pitkään patsaana möllötin. Melkeen aloin vollottamaan. No okei, ma aloinkin.

      Hommat jäi kesken ja piti avata tietokone. Etsiä tämä kappale ja kuunnella se uudestaan. Sit taas uudestaan.

      Lähen kohta luisteleen äiteemuorin luo. Jahka olotilani tokenee.
      Tässä tämä kaunis kappale.
      Eiköhän aleta rääkymään... eiku kuuntelemaan.


      https://www.youtube.com/watch?v=gKB8-muXY2A

      • ...

        Piisiä mitenkään en muuten kommentoi. Mutta tollasta ei välittäisi kuulla muutenkaan, eikä etenkään pikkujouluissa.

        =DW=


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1293
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      73
      623
    4. 50
      557
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      471
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      148
      406
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      362
    Aihe