Hotel Baikal sunny beach

matkaaja8

Moro
Onko kukaan käyny ko. Hotellissa viimeaikoina? Suunnittelin matkaa SB:lle ensikesäksi lasten kanssa ja olisi kiva tietää minkälainen hotelli tämä on? Esim ruoka,siisteys,palvelu,rauhallisuus,all inclusive juomat ja jne..

9

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindamaaria

Hei,

Minkälaisia kokemuksia k.o. hotellista, kertokaa ja nimenomaan tuosta all inclusivesta.
      Aika ällöttiviä juttuja jossain sivuilla. Pitäneekö paikkansa ja onko niin paljon venäläisiä kuin puhutaan?

• Albaan

Ei ole kokemusta, mutta meidän piti valita se kesälle 2014. Jäi ottamatta juurikin lukemani lukuisten negatiivisten kirjoitusten takia. Sijainti on rauhallinen.
      Tälle vuodelle katsoimme all inclusive hotellia ja valitsimme Alban. Siitä on paljon positiivista palautetta. Ilmeisen hyvää ruokaa ja sijainti on loistava. Lasten pikku tivoli aivan vieressä, rantakatu ihan liki.
      Pian mennään. Kerron täällä sitten matkan jälkeen mitä mieltä itse olin hotelli Albasta.

• Nuppundeerus

Kiva olisi tosiaan kuulla Albasta!! Itse olen sinne menossa heinäkuun puolenvälin tienoilla. Oikein onnistunutta lomailua :D

• Albaan
        Nuppundeerus kirjoitti:

Kiva olisi tosiaan kuulla Albasta!! Itse olen sinne menossa heinäkuun puolenvälin tienoilla. Oikein onnistunutta lomailua :D

Kiitos :)
        Kerron sitten kokemukseni. Kiva jakaa omia kokemuksia. Itse tykkään myös lukea muiden mielipiteitä. Ja onhan se kiva saada uutta tietoa.

• Leogirl855

Saisko tästä hotelli Baikalista uutta tietoa? Millainen on kaikenkaikkiaan? Mitä ihmeen ällöttäviä juttuja netissä on lukenut :o

• Wabbo

Minkälainen nykyjään ? Ilmeisesti huoneita remontoitu. Mitä kaikkea all inclusive tarjottavaa sielä on ?

• Bultsukkaan

Minua kiinnostaa myös tuoreet tiedot ja ne omakohtaiset kokemukset hotelli Baikalista? On ainakin rempattu huoneita. Todella piristävä muutos. Youtuben kautta katsonut videoita ja kuvia tripparista.
      Valitsimme tämän hotellin. Edullinen ja sisältää yksinkertaisen all inclusiven.

Viime syksynä olimme toistamiseen Albassa. Sekin all inclusive hotelli. Hieman eri sijainnilla. Valitettavasti ruoan taso oli laskenut. Esillepano ja kaikki se oli heikentynyt edellisestä käynnistä.
      Albasta olenkin tässä ketjussa aiemmin maininnut.

• juuu

All inclusive lomalla oltiin kaverin kans viikko. Hyvä tosiaan jos huoneita rempattu. Ruoka ei hääppöstä ja joka päivä samaa. Jotain pieniä ötököitä oli siellä meidän huoneen lattialla vaikka kuinka paljon, käytiin sanomassa respaan niin monta tuntia saatiin odottaa että käy joku tuholaistorjuja. Sitten jättivät vielä kuolleet ötökät siihen lattialle. Nuoria oli enimmäkseen ja aika moni siellä riehukin, mutta eihän se mua nuorena haitannut mutta ehkä ei lapsiperheille kovin sopiva. En suosittele :D

• juuu

Niin ja vielä jatkoa että jos mahdollista ottaa parveke altaille päin niin kannattaa, ellette halua istua parvekkeella kuusen oksien kans ja havuneulasiin astua :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2537
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1987
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1527
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe