Hotel Baikal sunny beach

matkaaja8

Moro
Onko kukaan käyny ko. Hotellissa viimeaikoina? Suunnittelin matkaa SB:lle ensikesäksi lasten kanssa ja olisi kiva tietää minkälainen hotelli tämä on? Esim ruoka,siisteys,palvelu,rauhallisuus,all inclusive juomat ja jne..

9

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindamaaria

Hei,

Minkälaisia kokemuksia k.o. hotellista, kertokaa ja nimenomaan tuosta all inclusivesta.
      Aika ällöttiviä juttuja jossain sivuilla. Pitäneekö paikkansa ja onko niin paljon venäläisiä kuin puhutaan?

• Albaan

Ei ole kokemusta, mutta meidän piti valita se kesälle 2014. Jäi ottamatta juurikin lukemani lukuisten negatiivisten kirjoitusten takia. Sijainti on rauhallinen.
      Tälle vuodelle katsoimme all inclusive hotellia ja valitsimme Alban. Siitä on paljon positiivista palautetta. Ilmeisen hyvää ruokaa ja sijainti on loistava. Lasten pikku tivoli aivan vieressä, rantakatu ihan liki.
      Pian mennään. Kerron täällä sitten matkan jälkeen mitä mieltä itse olin hotelli Albasta.

• Nuppundeerus

Kiva olisi tosiaan kuulla Albasta!! Itse olen sinne menossa heinäkuun puolenvälin tienoilla. Oikein onnistunutta lomailua :D

• Albaan
        Nuppundeerus kirjoitti:

Kiva olisi tosiaan kuulla Albasta!! Itse olen sinne menossa heinäkuun puolenvälin tienoilla. Oikein onnistunutta lomailua :D

Kiitos :)
        Kerron sitten kokemukseni. Kiva jakaa omia kokemuksia. Itse tykkään myös lukea muiden mielipiteitä. Ja onhan se kiva saada uutta tietoa.

• Leogirl855

Saisko tästä hotelli Baikalista uutta tietoa? Millainen on kaikenkaikkiaan? Mitä ihmeen ällöttäviä juttuja netissä on lukenut :o

• Wabbo

Minkälainen nykyjään ? Ilmeisesti huoneita remontoitu. Mitä kaikkea all inclusive tarjottavaa sielä on ?

• Bultsukkaan

Minua kiinnostaa myös tuoreet tiedot ja ne omakohtaiset kokemukset hotelli Baikalista? On ainakin rempattu huoneita. Todella piristävä muutos. Youtuben kautta katsonut videoita ja kuvia tripparista.
      Valitsimme tämän hotellin. Edullinen ja sisältää yksinkertaisen all inclusiven.

Viime syksynä olimme toistamiseen Albassa. Sekin all inclusive hotelli. Hieman eri sijainnilla. Valitettavasti ruoan taso oli laskenut. Esillepano ja kaikki se oli heikentynyt edellisestä käynnistä.
      Albasta olenkin tässä ketjussa aiemmin maininnut.

• juuu

All inclusive lomalla oltiin kaverin kans viikko. Hyvä tosiaan jos huoneita rempattu. Ruoka ei hääppöstä ja joka päivä samaa. Jotain pieniä ötököitä oli siellä meidän huoneen lattialla vaikka kuinka paljon, käytiin sanomassa respaan niin monta tuntia saatiin odottaa että käy joku tuholaistorjuja. Sitten jättivät vielä kuolleet ötökät siihen lattialle. Nuoria oli enimmäkseen ja aika moni siellä riehukin, mutta eihän se mua nuorena haitannut mutta ehkä ei lapsiperheille kovin sopiva. En suosittele :D

• juuu

Niin ja vielä jatkoa että jos mahdollista ottaa parveke altaille päin niin kannattaa, ellette halua istua parvekkeella kuusen oksien kans ja havuneulasiin astua :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7675
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4253
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2455
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51